Erfaring med hindeløsning søges:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2012

RiUL

Hej smukke

Jeg fik hindeløsning af min jm, da jeg var 40+4 - det gjorde ikke ondt, men var heller ikke behageligt  

Der gik 4 dage, og så fødte jeg men ved jo ikke om det var pga hindeløsningen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

Chalala85

chael skriver:

Jeg fik lavet hindeløsning da jeg var 40+6. Det var d.4. Dagen efter havde jeg tegnblødning, det var d. 5. Og jeg havde en masse plukveer. Og om natten til d. 6. Fødte jeg min søn på blot 1 time og 39 min, fra min første spæde ve, som kom 01.15. Han er født 02.54.

Det gjorde som sådan ikke ondt, men det var, syntes jeg, lidt ubehageligt. Om det var den der satte igang ved jeg ikke, men det vælger jeg at tro på

*Camilla

Ihh det vælger jeg sørme også at tro på

Det ville være famtastisk hvis det hjalp, selvf endnu bedre hvis han gad finde exit inden weekenden, meeeen de bebser kan jo være stædige hehe

Anmeld

5. marts 2012

Chalala85

RiUL skriver:

Hej smukke

Jeg fik hindeløsning af min jm, da jeg var 40+4 - det gjorde ikke ondt, men var heller ikke behageligt  

Der gik 4 dage, og så fødte jeg men ved jo ikke om det var pga hindeløsningen  

Hej sveske

Jeg håber bestemt det var den, vil virkelig gerne have ham ud snart. Er blevet så besværet, 9,4kg på mavsen, tilter jo snart haha

Anmeld

5. marts 2012

Bassemor<3

Jeg fik hindeløsning lørdag den 11/2 kl. 15. kl 17 havde jeg veer og min søn er født den 12-02 Så her var det meget effektivt  

Anmeld

5. marts 2012

Chalala85

babyboy2012 skriver:

Jeg fik hindeløsning lørdag den 11/2 kl. 15. kl 17 havde jeg veer og min søn er født den 12-02 Så her var det meget effektivt  

WOW Den effektivitet håber jeg sørme lige hopper med til mig

Anmeld

5. marts 2012

Bassemor<3

Chalala85 skriver:

WOW Den effektivitet håber jeg sørme lige hopper med til mig

hehe ja der kom godt gang i noget, men det skal siges at jeg var godt på vej alligevel, manglede kun veerne, jeg var 3 cm åben og ingen livmoderhals   Jeg fik mega mange menssmerter og plukveer lige efter, og det fik så gang i de rigtige veer  Jeg var 39+6 da jeg fødte 

Anmeld

5. marts 2012

Sommersko

her fik jeg en hindeløsning med nr 2 kl 15.30 (var allerede 3 cm åben - havde slet ikke mærket noget til det) det gjorde slet ikke ondt, kun overhovedet ikke mærke noget. Kl 21 kom den første ve og 01.20 var min datter ude - så her hjalp det

Anmeld

5. marts 2012

Chalala85

babyboy2012 skriver:

hehe ja der kom godt gang i noget, men det skal siges at jeg var godt på vej alligevel, manglede kun veerne, jeg var 3 cm åben og ingen livmoderhals   Jeg fik mega mange menssmerter og plukveer lige efter, og det fik så gang i de rigtige veer  Jeg var 39+6 da jeg fødte 

Det var da dejligt

Jeg har plukveer konstant som gør niller og mens smerter. Men er stadig lukket.. så der går nok lidt længere hos mig hvis det hjælper

Anmeld

5. marts 2012

Chalala85

A.S. skriver:

her fik jeg en hindeløsning med nr 2 kl 15.30 (var allerede 3 cm åben - havde slet ikke mærket noget til det) det gjorde slet ikke ondt, kun overhovedet ikke mærke noget. Kl 21 kom den første ve og 01.20 var min datter ude - så her hjalp det

Ej hvor dejligt Håber det vil hjælpe selvom jeg stadig er lukket

Anmeld

5. marts 2012

sarahb

Chalala85 skriver:

Så om den hjalp eller ej er egentlig ikke til at sige?

Det tror jeg ikke den gjorde...
Men det gør den jo for nogle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.