Hvor ofte sparker baby i løbet af dagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2012

Masig

Guldimaven skriver:

Ja, jeg har også mærket ham hver dag, fra første spark af. 

Lige bortset fra 1 eller 2 dage har jeg også mærket den hver dag...

Det giver også sådan en dejlig ro når man ved den mosler rundt derinde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

Mor til Majbørn

Masig skriver:

Hold da op, det var længe... Her er det kun nogle minutter ad gangen, sådan lige de der 3-5 små spark... Men den fylder jo heller ikke så meget endnu...

Er en lidt sjov fornemmelse, men er jo super dejligt at mærke der er liv derinde

jaaah - hvis vi har faderen med på Skype, går mindstemanden heeeelt amok over hans stemme

Det er lidt sødt

Anmeld

4. marts 2012

LR85

Masig skriver:

Det var også meget

Jaaa dejligt meget. 

Det er jo også når han vender sig og bare tumler rundt. Mærker ham nærmest hver gang jeg hviler mere end 2-5 min a gangen

Anmeld

4. marts 2012

Masig

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

jaaah - hvis vi har faderen med på Skype, går mindstemanden heeeelt amok over hans stemme

Det er lidt sødt

Haha ja det er da lidt sødt... Utroligt de kan høre sådan noget inde i maven altså...

Anmeld

4. marts 2012

Masig

LR85 skriver:

Jaaa dejligt meget. 

Det er jo også når han vender sig og bare tumler rundt. Mærker ham nærmest hver gang jeg hviler mere end 2-5 min a gangen

Det er en noget aktiv baby.... Jeg mærker den hver dag på vej hjem i bussen.. Måske den ikke kan lide at køre bus hehe.... Og så ellers om aftenen når jeg sidder og slapper af... en enkelt gang i løbet af formiddagen måske... Men ellers er den voldsomt aktiv der om aftenen...

Anmeld

4. marts 2012

LR85

Masig skriver:

Det er en noget aktiv baby.... Jeg mærker den hver dag på vej hjem i bussen.. Måske den ikke kan lide at køre bus hehe.... Og så ellers om aftenen når jeg sidder og slapper af... en enkelt gang i løbet af formiddagen måske... Men ellers er den voldsomt aktiv der om aftenen...

Det er jo også hurtigt en del gange. 

Har også en vældig aktiv dreng i forvejen

Anmeld

4. marts 2012

Masig

LR85 skriver:

Det er jo også hurtigt en del gange. 

Har også en vældig aktiv dreng i forvejen

Det er jo det.. Synes også den er meget aktiv allerede.... Men er jo kun dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.