Hvor ofte sparker baby i løbet af dagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2012

Pernille84

Masig skriver:

Kender nogle der har fået det at vide tidligere så det tror jeg godt de kan se... Vi fik at vide til en tidlig scanning i uge 9 at "der ligger moderkagen", men der blev ikke talt om at den lå foran.. Så de kunne godt se hvor den var, men sagde ikke at det var unormalt så går ud fra den ligger som den skal

Sandt nok, men sagde også bare at det var det jeg fik afvide og derfor ville der gå længere tid inden jeg mærkede spark.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

Masig

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

kan mærke det flere gange om dagen - men også hvis han bare vender sig. Svært at sætte tal på - men her på det sidste er han blevet lidt mere rolig fordi han vokser godt (er 30+5)

Læste her forleden at de også sparker mindre når man kommer sådan temmelig langt hen... Det er jo fedt når de sparker løs og man rigtig kan mærke dem, var bare lidt nysgerrig efter hvor tit andres babyer sparker...

Anmeld

4. marts 2012

Masig

Pernille84 skriver:

Sandt nok, men sagde også bare at det var det jeg fik afvide og derfor ville der gå længere tid inden jeg mærkede spark.

Ja, men jeg skal heller ikke sige at du ikke har ret.. Kan godt være de først kan se det med sikkerhed til MD, mens mange måske mener at de kan se det ved NF... Jeg aner det ikke hehe...

Anmeld

4. marts 2012

Pernille84

Masig skriver:

Ja, men jeg skal heller ikke sige at du ikke har ret.. Kan godt være de først kan se det med sikkerhed til MD, mens mange måske mener at de kan se det ved NF... Jeg aner det ikke hehe...

Ja jeg ved det ikke, men dette er 4 graviditet, og har fået det samme afvide alle gange

Anmeld

4. marts 2012

LR85

Mellem 5-10 gange a perioder

Anmeld

4. marts 2012

Mor til Majbørn

Masig skriver:

Læste her forleden at de også sparker mindre når man kommer sådan temmelig langt hen... Det er jo fedt når de sparker løs og man rigtig kan mærke dem, var bare lidt nysgerrig efter hvor tit andres babyer sparker...

ja man skal helst kunne mærke dem hver dag, selvom det skulle blive færre og færre gange

Jeg mærker nok min dreng 4-5 gange om dagen... i hvert fald. Nogle gange kan det være op til en time, hvor han bare ligger og mosler rundt.

det er hyggeligt

Anmeld

4. marts 2012

Masig

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

ja man skal helst kunne mærke dem hver dag, selvom det skulle blive færre og færre gange

Jeg mærker nok min dreng 4-5 gange om dagen... i hvert fald. Nogle gange kan det være op til en time, hvor han bare ligger og mosler rundt.

det er hyggeligt

Hold da op, det var længe... Her er det kun nogle minutter ad gangen, sådan lige de der 3-5 små spark... Men den fylder jo heller ikke så meget endnu...

Er en lidt sjov fornemmelse, men er jo super dejligt at mærke der er liv derinde

Anmeld

4. marts 2012

Guldimaven

Masig skriver:

Ja altså jeg tæller jo heller ikke, men det er sådan ca.. Synes bare det er rigtig meget, og har lsæt at man i starten ikke mærker den hver dag, men det gør jeg da helt sikkert nu...

Ja, jeg har også mærket ham hver dag, fra første spark af. 

Anmeld

4. marts 2012

Masig

Pernille84 skriver:

Ja jeg ved det ikke, men dette er 4 graviditet, og har fået det samme afvide alle gange

Okay.. Ja så er der nok noget om det...

Anmeld

4. marts 2012

Masig

LR85 skriver:

Mellem 5-10 gange a perioder

Det var også meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.