Hvor ofte sparker baby i løbet af dagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.060 visninger
26 svar
0 synes godt om
4. marts 2012

Masig

Hvor meget sparker jeres baby i løbet af dagen... Jeg mærkede de første bitte små smølfespark allerede 16+5 (en uge siden), og i starten var det måske 2-3 spark om dagen, en enkelt dag eller to helt uden, men her de sidste tre dage ca synes jeg godt nok den er blevet meget aktiv... Jeg får en 3-4-5 spark ad gangen 2-3-4 gange om dagen ca... Synes det er meget aktivt.. Andre der har/havde en aktiv baby tidligt?

Og hvor tit sparker jeres baby generelt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

Pernille84

Et par gange i løbet af dagen og er 22+6, men min moderkagevæg er tyk så derfor mærker jeg ikke så meget endnu.

Anmeld

4. marts 2012

Guldimaven

Han sparker rigtig mange gange i løbet ad dagen, men mest når jeg slapper af..  Syntes det er svært at sætte tal på! 

jeg er 27+4. 

Anmeld

4. marts 2012

Masig

Guldimaven skriver:

Han sparker rigtig mange gange i løbet ad dagen, men mest når jeg slapper af..  Syntes det er svært at sætte tal på! 

jeg er 27+4. 

Ja altså jeg tæller jo heller ikke, men det er sådan ca.. Synes bare det er rigtig meget, og har lsæt at man i starten ikke mærker den hver dag, men det gør jeg da helt sikkert nu...

Anmeld

4. marts 2012

Masig

Pernille84 skriver:

Et par gange i løbet af dagen og er 22+6, men min moderkagevæg er tyk så derfor mærker jeg ikke så meget endnu.

Ok... Aner intet om min moderkage, men kan i hvert fald mærke de der små puf ret tit...

Anmeld

4. marts 2012

Pernille84

Masig skriver:

Ok... Aner intet om min moderkage, men kan i hvert fald mærke de der små puf ret tit...

Jeg har også en foranliggende moderkage hvilket gør at jeg ikke mærker så mange spark endnu

Anmeld

4. marts 2012

Masig

Pernille84 skriver:

Jeg har også en foranliggende moderkage hvilket gør at jeg ikke mærker så mange spark endnu

Det tror jeg ikke jeg har, så havde de vel sagt det til NF går jeg ud fra....?!

Anmeld

4. marts 2012

Pernille84

Masig skriver:

Det tror jeg ikke jeg har, så havde de vel sagt det til NF går jeg ud fra....?!

Det kan de først se til MD scanning, det var der jeg fik det afvide ihvertfald

Anmeld

4. marts 2012

Mor til Majbørn

kan mærke det flere gange om dagen - men også hvis han bare vender sig. Svært at sætte tal på - men her på det sidste er han blevet lidt mere rolig fordi han vokser godt (er 30+5)

Anmeld

4. marts 2012

Masig

Pernille84 skriver:

Det kan de først se til MD scanning, det var der jeg fik det afvide ihvertfald

Kender nogle der har fået det at vide tidligere så det tror jeg godt de kan se... Vi fik at vide til en tidlig scanning i uge 9 at "der ligger moderkagen", men der blev ikke talt om at den lå foran.. Så de kunne godt se hvor den var, men sagde ikke at det var unormalt så går ud fra den ligger som den skal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.