Leder efter ting til dagpleje. Starter 1. august 2012

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1. maj 2012

BABYPIGEnr4

dpb skriver:

undskyld, men det var ikke hele stolen... det var "kun" selen den var gal med... Så det var den del der skulle udskiftes...
At det var selve stolen er der vist mange der misforstod, grundet den overskrift det fik diverse steder

Til ts: Jeg har desværre ikke noget jeg skal af med pt., men skal gerne prøve at huske dig hvis jeg får taget mig sammen til at rydde op i drengenes legetøj snart...

Du kan jo evt. kigge på dba og søge efter mamut, det syntes jeg ihvertfald virker smart som lille bord + stole

vores tidligere dp havde et lille bord-/bænkesæt stående i den ene ende af sit køkken, med en voksdug limet på... altså sådan et mini til børn og så var det lidt forskelligt hvad hun selv sad på Den ene gang så vi hun sad på sådan en af de der fitness bolde eller hvad de nu hedder

Qnuz

Tak for de gode ideer. jeg har faktisk sådan en fittnes bold. God ide at sidde på den.

Venligst Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

BABYPIGEnr4

Mamalou skriver:

Er det fordi du bliver privat dagplejer, at du skal anskaffe det selv?

Blev bare nysgerrig

Nårh sød dreng, selvom han er lidt sur på billedet. Ja - jeg starter som privat dagplejemor Jeg har tidligere været kommunal. Lige nu er jeg på barsel.

Venligst Helle

Anmeld

1. maj 2012

ønskebørn74

BABYPIGEnr4 skriver:

Jeg starter dagpleje op i Slangerup den 1. august 2012. Da midlerne ikke er så store, så søger jeg herigennem følgende:

2 høje stole. 1 Trip-Trap bøjle til gammel Trip-Trap stol.
Lille bord med 4 stole. Stolehøjde ca. 20 cm.
Legetøj til børn under 3 år. Ude og inde. Dvs. dukker, dukkevogn, gåvogn, klodser, rangler, legoklodser, sandkasselegetøj, legebænk (ude) mm.
Legehus i plast eller træ. Ude
Sandkasse i plast eller træ. Ude
Har du andre ting der kan bruges, så er jeg modtagelig.

Baby'este hilsner fra Helle og Kaja på 4 mdr.

min venninde der var privat dagplejemor havde dem fra IKEA.. de er super fine og kan stables..

Anmeld

1. maj 2012

Alexander&Lærke

BABYPIGEnr4 skriver:

Tak for de fine råd Sikke nogle dejlige børn du har.

Venligst Helle

ja velbekomme da, og mange tak for rose

Anmeld

1. maj 2012

BABYPIGEnr4

ønskebarn74 skriver:

min venninde der var privat dagplejemor havde dem fra IKEA.. de er super fine og kan stables..

tak for indput. Er det dit lille barn på billedet - det er meget smukt

Venligst Helle

Anmeld

1. maj 2012

ønskebørn74

BABYPIGEnr4 skriver:

tak for indput. Er det dit lille barn på billedet - det er meget smukt

Venligst Helle

nej det er det ikke.. vi har ikke børn endnu.. er i fertilitetsbehandling og har forsøgt i over 10år..

billedet er fra en serie Celine Dion har lavet til sin cd der hedder miracle.. der handler om det mirakkel det er at blive mor.. hun har jo selv fået sine børn via reagensglas behanling, da hendes mand er næsten steril efter kemo..

Anmeld

1. maj 2012

BABYPIGEnr4

ønskebarn74 skriver:

nej det er det ikke.. vi har ikke børn endnu.. er i fertilitetsbehandling og har forsøgt i over 10år..

billedet er fra en serie Celine Dion har lavet til sin cd der hedder miracle.. der handler om det mirakkel det er at blive mor.. hun har jo selv fået sine børn via reagensglas behanling, da hendes mand er næsten steril efter kemo..

Jeg sender lidt healende energi og håber I snart får en lille guldklump

Venligst Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.