Leder efter ting til dagpleje. Starter 1. august 2012

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. marts 2012

Lone Jakobsen

jeg har stolene fra Ikea og bruger dem til mine dagpleje børn. den fact at de ikke selv kan kravle op og ned, er for mig til at overse. til gengæld er de nemlig super nemme at rengøre og de kan stables så de intet fylder

med hensyn til legetøj, så køber jeg ofte store partier hos private, noget er næsten ikke brugt, og børnene elsker at komme til en masse "nyt" legetøj.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

BABYPIGEnr4

Camulla skriver:

Jeg vil da ikke anbefale dig de stole, da de ikke selv kan kravle op i dem. Så er det mange løft du skal lave i løbet af en dag...

Det er rigtigt. Jeg har også fundet nogle Trip-Trap stole til 300 kr. stykket Det er det bedste.

Venligst Helle

Anmeld

1. april 2012

kreativmor

Arbejder selv som dagplejer og for ik så lang tid siden blev nogle højstole fra ikea tilbagekaldt. Jeg nyder at de store selv kan kravle op i stolene da jeg jo meget gerne skal passe på mig selv så jeg kan have det her fantastiske arbejde i mange år . Men ellers så en tur i genbrugsbutikkerne efter legetøj

Anmeld

1. april 2012

BABYPIGEnr4

kreativmor skriver:

Arbejder selv som dagplejer og for ik så lang tid siden blev nogle højstole fra ikea tilbagekaldt. Jeg nyder at de store selv kan kravle op i stolene da jeg jo meget gerne skal passe på mig selv så jeg kan have det her fantastiske arbejde i mange år . Men ellers så en tur i genbrugsbutikkerne efter legetøj

Tak for rådet. Jeg har lige været ude og købe nogle fine legeting og de var så søde at sætte dem meget nedm da jeg skulle starte dagpleje.

Venligst Helle

Anmeld

1. april 2012

BABYPIGEnr4

Lone Jakobsen skriver:

jeg har stolene fra Ikea og bruger dem til mine dagpleje børn. den fact at de ikke selv kan kravle op og ned, er for mig til at overse. til gengæld er de nemlig super nemme at rengøre og de kan stables så de intet fylder

med hensyn til legetøj, så køber jeg ofte store partier hos private, noget er næsten ikke brugt, og børnene elsker at komme til en masse "nyt" legetøj.

Det er nok et temperamentsspørgsmål med de stole. Jeg har været heldig at finde nogle Trip-Trap stole billigt. Tak for rådet

Venligst Helle

Anmeld

1. april 2012

kreativmor

BABYPIGEnr4 skriver:

Tak for rådet. Jeg har lige været ude og købe nogle fine legeting og de var så søde at sætte dem meget nedm da jeg skulle starte dagpleje.

Venligst Helle

hvor lækkert jeg er kommunal dagplejer men alt det jeg har på legeværelset er mit eget og det har jeg det rigtig godt med men ikea har mange gode billige ting held og lykke med din opstart

Anmeld

26. april 2012

Alexander&Lærke

Vores kommende dp mor har 4 små stole som de små sidder på og et lille rundt bord. Dem som så er helt små og skal sidde i højstol der har hun handysit til at sætte på stolene, så de jo også bare lige til at tage af når de ikke skal sidde i dem mere.  Det ser ud til at fungere super godt, hun sidder selv på sådan en lille rulle skammel så kan hun rulle rundt... Super smart fylder ikke meget i hendes køkken... Bare lige en ide, men ja ellers ville jeg også fortrække trip trap stole/ evt kopi for de vokser jo med barnet...

Anmeld

26. april 2012

MortilElias2010

BABYPIGEnr4 skriver:

tak for det fine råd med stolene. Det lyder som en rigtig god ide. Venligst Helle

Uha der er et lille fint bord du kan få i blå eller grøn til 39kr eller 79kr.  I IKEA også - vores søn har det grønne på sit værelse 

Anmeld

26. april 2012

dpb

undskyld, men det var ikke hele stolen... det var "kun" selen den var gal med... Så det var den del der skulle udskiftes...
At det var selve stolen er der vist mange der misforstod, grundet den overskrift det fik diverse steder

Til ts: Jeg har desværre ikke noget jeg skal af med pt., men skal gerne prøve at huske dig hvis jeg får taget mig sammen til at rydde op i drengenes legetøj snart...

Du kan jo evt. kigge på dba og søge efter mamut, det syntes jeg ihvertfald virker smart som lille bord + stole

vores tidligere dp havde et lille bord-/bænkesæt stående i den ene ende af sit køkken, med en voksdug limet på... altså sådan et mini til børn og så var det lidt forskelligt hvad hun selv sad på Den ene gang så vi hun sad på sådan en af de der fitness bolde eller hvad de nu hedder

Qnuz

Anmeld

1. maj 2012

BABYPIGEnr4

Mette&Alexander skriver:

Vores kommende dp mor har 4 små stole som de små sidder på og et lille rundt bord. Dem som så er helt små og skal sidde i højstol der har hun handysit til at sætte på stolene, så de jo også bare lige til at tage af når de ikke skal sidde i dem mere.  Det ser ud til at fungere super godt, hun sidder selv på sådan en lille rulle skammel så kan hun rulle rundt... Super smart fylder ikke meget i hendes køkken... Bare lige en ide, men ja ellers ville jeg også fortrække trip trap stole/ evt kopi for de vokser jo med barnet...

Tak for de fine råd Sikke nogle dejlige børn du har.

Venligst Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.