Leder efter ting til dagpleje. Starter 1. august 2012

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.609 visninger
26 svar
0 synes godt om
4. marts 2012

BABYPIGEnr4

Jeg starter dagpleje op i Slangerup den 1. august 2012. Da midlerne ikke er så store, så søger jeg herigennem følgende:

2 høje stole. 1 Trip-Trap bøjle til gammel Trip-Trap stol.
Lille bord med 4 stole. Stolehøjde ca. 20 cm.
Legetøj til børn under 3 år. Ude og inde. Dvs. dukker, dukkevogn, gåvogn, klodser, rangler, legoklodser, sandkasselegetøj, legebænk (ude) mm.
Legehus i plast eller træ. Ude
Sandkasse i plast eller træ. Ude
Har du andre ting der kan bruges, så er jeg modtagelig.

Baby'este hilsner fra Helle og Kaja på 4 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

Mamalou

BABYPIGEnr4 skriver:

Jeg starter dagpleje op i Slangerup den 1. august 2012. Da midlerne ikke er så store, så søger jeg herigennem følgende:

2 høje stole. 1 Trip-Trap bøjle til gammel Trip-Trap stol.
Lille bord med 4 stole. Stolehøjde ca. 20 cm.
Legetøj til børn under 3 år. Ude og inde. Dvs. dukker, dukkevogn, gåvogn, klodser, rangler, legoklodser, sandkasselegetøj, legebænk (ude) mm.
Legehus i plast eller træ. Ude
Sandkasse i plast eller træ. Ude
Har du andre ting der kan bruges, så er jeg modtagelig.

Baby'este hilsner fra Helle og Kaja på 4 mdr.

Er det fordi du bliver privat dagplejer, at du skal anskaffe det selv?

Blev bare nysgerrig

Anmeld

4. marts 2012

BABYPIGEnr4

Mamalou skriver:

Er det fordi du bliver privat dagplejer, at du skal anskaffe det selv?

Blev bare nysgerrig

Ja, jeg starter op som privat dagplejer. Jeg har tidligere været kommunal tilbage i 2000. Har siden uddannet mig som lærer og har også arbejdet som lærer 4 år og siden som bogholder. Jeg blev fyret da jeg fortalte jeg var gravid og åbner nu dagpleje igen. Jeg holdt virkelig meget af at være dagplejer og Kaja på 4 1/2 mdr. skal være en af mine børn. Jeg har også en dreng der nu er 5 mdr., som jeg skal passe. Jeg har 2 ledige pladser, hvis du kender nogen der er intereesserede. Du kan finde mere info på Slangerupdagpleje.dk

Venligst Helle

Anmeld

4. marts 2012

Kløver

Kan desværre ikke hjælpe, men højstolene fra ikea kan klart anbefales, koster 89 kr og her i huset har de været meget bedre end triptrap stolen, men ved selvfølgelig ikke om det også gælder de lidt større børn
Held og lykke med din nye dagpleje

Anmeld

5. marts 2012

sandorff

BABYPIGEnr4 skriver:

Ja, jeg starter op som privat dagplejer. Jeg har tidligere været kommunal tilbage i 2000. Har siden uddannet mig som lærer og har også arbejdet som lærer 4 år og siden som bogholder. Jeg blev fyret da jeg fortalte jeg var gravid og åbner nu dagpleje igen. Jeg holdt virkelig meget af at være dagplejer og Kaja på 4 1/2 mdr. skal være en af mine børn. Jeg har også en dreng der nu er 5 mdr., som jeg skal passe. Jeg har 2 ledige pladser, hvis du kender nogen der er intereesserede. Du kan finde mere info på Slangerupdagpleje.dk

Venligst Helle

nu ved jeg ikke hvor meget din mand tjener, men se at få et barn mere indskrevet i en fart da du ikke får tilskud til dit eget barn...

Anmeld

5. marts 2012

Maria.

Jeg har noget legetøj.. Hvis du kigger i mine salgsannoncer..

Anmeld

25. marts 2012

BABYPIGEnr4

sandorff skriver:

nu ved jeg ikke hvor meget din mand tjener, men se at få et barn mere indskrevet i en fart da du ikke får tilskud til dit eget barn...

tak jeg ved godt jeg ikke får tilskud til mit eget barn

Anmeld

25. marts 2012

BABYPIGEnr4

Maria. skriver:

Jeg har noget legetøj.. Hvis du kigger i mine salgsannoncer..

Tak jeg kigger

Anmeld

27. marts 2012

BABYPIGEnr4

Maja84 skriver:

Kan desværre ikke hjælpe, men højstolene fra ikea kan klart anbefales, koster 89 kr og her i huset har de været meget bedre end triptrap stolen, men ved selvfølgelig ikke om det også gælder de lidt større børn
Held og lykke med din nye dagpleje

tak for det fine råd med stolene. Det lyder som en rigtig god ide. Venligst Helle

Anmeld

27. marts 2012

Camulla

BABYPIGEnr4 skriver:

tak for det fine råd med stolene. Det lyder som en rigtig god ide. Venligst Helle

Jeg vil da ikke anbefale dig de stole, da de ikke selv kan kravle op i dem. Så er det mange løft du skal lave i løbet af en dag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.