StineW79 skriver:
h
Ja Info er i hvert fald rart at ha! Hva siger de da til dig ang alm fødsel en anden gang?? Her har de sagt at jeg sagtens ka føde alm hvis det er, men at det ik er sikkert jeg får lov pga mit blodtryg og alt det der sket sidste gang. Så syntes det er lidt blandet Info. Og det er lidt træls. Vh stine
Jeg er af flere blevet rådet til pks, men da jeg var inde sidst, sagde de pludselig jeg godt måtte føde selv hvis jeg selv gik igang og gik tiden ud, derfor jeg ville undersøge muligheden, men er endt op med Jeg ikke tør løbe den risiko der er, så holder mig til oprindelig beslutning om pks, af mange årsager, bla risikoen for at min livmoder kan sprænge, kort tid mellem sidste ks og termin (15mdr) forløbet sidst osv
Her er de heller ikke helt enige, meget frustrerende. Bla har de alle rådet til pks, på nær 1, som endda snakkede i telefon med en kollega, som sagde der godt nok ikke lå en restriktion på ikke at føde selv, men hun rådede klart til pks, alligevel rådede den anden læge mig til at prøve selv, hvis jeg gik tiden ud, og selv gik igang, ellers skulle jeg alligevel have pks ???
Anmeld