Fødsel 1. og 2.gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2012

Barbamama

Silas&Mille skriver:

Silas Januar 2011: 24 timer fra første seriøse plukve/21 timer fra den første rigtige ve. En fødsel der trak tænder ud

Mille Februar 2012: 11 timer fra de første seriøse plukveer/6 timer fra de første rigtige veer, som var regelmæssige efter are 30 minutter. 10 minutter efter ankomst til sygehuset gik vandet og 45 minutter senere var hun ude

Ååh av... 24 timer!!! GOdt du ikke skulle ligge så længe anden gang!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

Barbamama

Lise skriver:

Jamen, jeg var så overbevist om at jeg skulle være gravid i tre uger mere, at jeg ikke kunne forestille mig at grunden til at jeg havde ondt i ryggen og maven hele tiden var fordi jeg havde veer. Jeg var ude og spise om aftenen inden vandet gik kl 23, og var meget sur på servitricen fordi hun ligesom ikke fattede at deres lortestole gav mig ondt i ryggen  Men gav da min kæreste lov til at drikke et par øl, for jeg havde da ikke tænkt mig at føde idag. Dog kan jeg huske på vej hjem i bilen, at jeg tænkte, mon jeg havde lidt veer, men nej - det slog jeg bort igen. En halv time senere: PLASK!

Ha ha ha ha ej hvor sjovt!!!!

Det er fanme da sejt!!! Veer? Neeeej jeg har da bare lidt ondt i maven! Ha ha ha.. Hvor godt!!!

Anmeld

5. marts 2012

Silas&Mille

Barbamama skriver:

Ååh av... 24 timer!!! GOdt du ikke skulle ligge så længe anden gang!!!

Ja det var dejligt.

Vi var dog slet ikke forberedte på at det ville gå så hurtigt, når nu det havde taget så lang tid første gang.

Da vi kom på Skejby, mærkede den vagthavende jordemoder lige efter for at finde ud af hvor langt jeg var i forløbet og så hun kunne bestille Epidural (staves) blokade. Svar: tillykke du er fuldt udvidet og kan ikke nå at få epidural!

Min tanke: F***. Og så tror da fanden jeg har haft så ondt hele natten!

5 minutter efter hun havde mærket, kom vi på fødestuen og så gik vandet.

Vi var sammenlagt 6 timer på sygehuset, så tog vi hjem. Det var dejligt

Anmeld

6. marts 2012

Barbamama

Silas&Mille skriver:

Ja det var dejligt.

Vi var dog slet ikke forberedte på at det ville gå så hurtigt, når nu det havde taget så lang tid første gang.

Da vi kom på Skejby, mærkede den vagthavende jordemoder lige efter for at finde ud af hvor langt jeg var i forløbet og så hun kunne bestille Epidural (staves) blokade. Svar: tillykke du er fuldt udvidet og kan ikke nå at få epidural!

Min tanke: F***. Og så tror da fanden jeg har haft så ondt hele natten!

5 minutter efter hun havde mærket, kom vi på fødestuen og så gik vandet.

Vi var sammenlagt 6 timer på sygehuset, så tog vi hjem. Det var dejligt

Ja det har da været super skønt at kunne komme hjem så hurtigt. Især når man har en i forvejen. Jeg var så uheldig da jeg fødte min datter at jeg fik en infektion i underlivet og blev rigtig skidt af det, så vi lå der i 6 dage!

Anmeld

6. marts 2012

rogerrasch

Barbamama skriver:

Uha nej det kan jeg godt se.... Tillykke

heheh tak tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.