Fødsel 1. og 2.gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.290 visninger
44 svar
0 synes godt om
3. marts 2012

Barbamama

Hvor lang tid gik der fra første ve til barnet var ude?? Jeg er 2.gangs gravid og håber sådan at det går lidt hurtigere end sidst. Ikke fordi jeg har noget at brokke mig over. Fra første ve til min datter var ude gik der 15 timer. Men denne gang måtte det da godt gå liiidt hurtigere.

Hvor stor forskel var der på jeres to fødsler? Fortæl fortæl!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

Frk Mig

Barbamama skriver:

Hvor lang tid gik der fra første ve til barnet var ude?? Jeg er 2.gangs gravid og håber sådan at det går lidt hurtigere end sidst. Ikke fordi jeg har noget at brokke mig over. Fra første ve til min datter var ude gik der 15 timer. Men denne gang måtte det da godt gå liiidt hurtigere.

Da jeg skulle have den store fik jeg veer fredag d 31/7-09 på terminen .. jeg fik veer omkring kl 18 .. og jeg fødte lørdag d 1/8-09 kl 18.25 så 24 timer og 25 min .. 

Med den lille som er 3 uger fik jeg veer tirsdag d 7/2-12 og han var ude torsdag d 9/2-12 kl 15.17 .. Så den fødsel tog sin tid .. 

Anmeld

3. marts 2012

noah3006

Barbamama skriver:

Med min den første fødte fik jeg veer onsdag ved 05.30  tiden og han er født torsdag morgen kl. 09.41. så der gik lang tid synes jeg, men de sagde det var helt normalt for en førstegangs fødende.

Og med min anden gik det stærkt... Jeg fik mine første veer søndag eftermiddag ved 15.00 tiden, og hun er født kl. 20.25 samme dag om aftenen. Det gik meget stærkt, men jeg synes det var en helt perfekt fødsel og tidsmæssigt var jeg helt ok med det, selvom de var lidt bekymret for mig om det var gået for stærkt, så kom også til efterfødselsamtale, for at de lige kunne høre mig af om jeg var ok. Men det var jeg jeg vil gerne min 3 fødsel kommer til at foregå lige så.

Held og lykke til dig.

Anmeld

3. marts 2012

Karo

Med Marcus lå jeg 30 timer og med Ida 11 timer.

Så her gik det betydeligt hurtigere anden gang.

Oh mon ikke Charlie kommer hurtigere end Carla gjorde ?

Anmeld

3. marts 2012

rogerrasch

Barbamama skriver:

hej nu har jeg kun et barn men den tog 37 timer men min søster tog den første fødsel 34 timer og anden gang 6 timer og tredje gang 2 timer. held og lykke

Anmeld

3. marts 2012

Barbamama

Frk Mig skriver:

Da jeg skulle have den store fik jeg veer fredag d 31/7-09 på terminen .. jeg fik veer omkring kl 18 .. og jeg fødte lørdag d 1/8-09 kl 18.25 så 24 timer og 25 min .. 

Med den lille som er 3 uger fik jeg veer tirsdag d 7/2-12 og han var ude torsdag d 9/2-12 kl 15.17 .. Så den fødsel tog sin tid .. 

Åh gud mand!!!! Din stakkel!!!

Anmeld

3. marts 2012

Barbamama

noah3006 skriver:

Med min den første fødte fik jeg veer onsdag ved 05.30  tiden og han er født torsdag morgen kl. 09.41. så der gik lang tid synes jeg, men de sagde det var helt normalt for en førstegangs fødende.

Og med min anden gik det stærkt... Jeg fik mine første veer søndag eftermiddag ved 15.00 tiden, og hun er født kl. 20.25 samme dag om aftenen. Det gik meget stærkt, men jeg synes det var en helt perfekt fødsel og tidsmæssigt var jeg helt ok med det, selvom de var lidt bekymret for mig om det var gået for stærkt, så kom også til efterfødselsamtale, for at de lige kunne høre mig af om jeg var ok. Men det var jeg jeg vil gerne min 3 fødsel kommer til at foregå lige så.

Held og lykke til dig.

Årh ja det var da godt nok også hurtigt!!!! Gør det så dobbelt så ondt når man udvider sig så hurtigt??

Anmeld

3. marts 2012

Barbamama

Karo skriver:

Med Marcus lå jeg 30 timer og med Ida 11 timer.

Så her gik det betydeligt hurtigere anden gang.

Oh mon ikke Charlie kommer hurtigere end Carla gjorde ?

Åh det håber jeg godt nok!!! Det skal han bare!!!

Anmeld

3. marts 2012

Barbamama

rogerrasch skriver:

hej nu har jeg kun et barn men den tog 37 timer men min søster tog den første fødsel 34 timer og anden gang 6 timer og tredje gang 2 timer. held og lykke

37 timer!!!! Uha.....

Anmeld

3. marts 2012

Krussedulle

Barbamama skriver:

Mine fødsler er startet med vandafgang.. Første gang gik der lidt over 24 timer, og anden gang gik der 5 timer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.