Fødsel 1. og 2.gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2012

MetteT

Med den første fødte jeg 4 dage før tid og fra første ve tog det 24 timer.. Anden gang blev jeg sat igang 13 dage over tid og der startede fødslen med at de tog vandet og fra de havde gjort det gik der 4 timer.. Knus Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

Sara.

Barbamama skriver:

Hvor lang tid gik der fra første ve til barnet var ude?? Jeg er 2.gangs gravid og håber sådan at det går lidt hurtigere end sidst. Ikke fordi jeg har noget at brokke mig over. Fra første ve til min datter var ude gik der 15 timer. Men denne gang måtte det da godt gå liiidt hurtigere.

Hvor stor forskel var der på jeres to fødsler? Fortæl fortæl!

Med mit første barn fødte jeg uge 41+0 :-) Fik veer ved 24 tiden og tog til Skejby ved 9 tiden, fødte 15.46 (havde presseveer i 15 min.)

Med min andet barn fødte jeg uge 41+5. Fik veer om morgenen og tog på Skejby kl 9 ca. Fødte 13.30. (havde presseveer i 3 min.)

Held og lykke med den kommende fødsel :-) Håber alt kommer til at gå godt!

Mine tanker gik meget på om vi sku op midt om natten og vores pige skulle vækkes og hentes, men var så heldige at vi afleverede hende kl 8 i vuggestuen. Min far hentede hende så om eftermiddagen og 16.30 kom vi hjem med lillebror :-)

Anmeld

3. marts 2012

rogerrasch

Barbamama skriver:

37 timer!!!! Uha.....

jepp fødte for halvanden uge siden så har bestemt ikke glemt smerten endnu hehe

Anmeld

3. marts 2012

wamse

Første gang tog vel omkring 7 timer fra første ve til han var ude.

Anden gange tog det 3 timer til han var ude.

Tredje gang 2½ time til hun var ude.

Jeg har talt fra veerne startede, og ikke fra vandet gik, for det er gået først ved dem alle 

Anmeld

3. marts 2012

Carslund

Barbamama skriver:

Hvor lang tid gik der fra første ve til barnet var ude?? Jeg er 2.gangs gravid og håber sådan at det går lidt hurtigere end sidst. Ikke fordi jeg har noget at brokke mig over. Fra første ve til min datter var ude gik der 15 timer. Men denne gang måtte det da godt gå liiidt hurtigere.

5 døgn første gang og 24 timer anden gang. 2. var som at smutte en mandel i forhold til første gang..  Held og lykke

Anmeld

3. marts 2012

TbCp

1. gang. Det første af vandet gik 6.30
veerne begyndte så småt 7.30 og udviklede sig så
Kl. 21.23 kom Liva ud ved akut kejsersnit.
Inden da havde jeg haft få ikke så kraftige presseveer

Så omkring 15 timer.

2. gang. Følte de første begyndede veer omkring kl. 21. Var på sygehuset ved 23 tiden hvor de var blevet lidt værre men intet slemt. Kunne sove for dem om natten og omkring kl. 8 næsten morgen tog de til.
Vandet gik 13.25 og kl. 13.59 var Mikkel ude .
Så ca. 17 timer.

Anmeld

3. marts 2012

chael

Barbamama skriver:

1. Fødsel: fra første spæde ve, til min datter er født, gik der 6 timer.

2. Fødsel: fik taget vandet ved igangsættelse. Og fik min første ve efter 15 min, og derfra til min søn var født gik der 3 1/2 time.

3. Fødsel: tog fra første spæde ve til min søn var født 1 time og 39 min rimlig vild fødsel

Alle 3 uden smertelindring

*C

Anmeld

3. marts 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

1. gang fødte jeg i 38+6 og havde en fantastisk fødsel der varede 12 timer.

2. gang fødte jeg i 40+5 og fødslen varede i 22 timer. Det var en noget hårdere fødsel og endte med, at vores datter blev taget med cup. Også en dejlig fødsel.

Anmeld

3. marts 2012

Lise

Ved første fødsel gik deer præcis 8 timer fra vandet pludselig til min store overraskelse gik, og så til han blev født. Set tilbage havde jeg veer hele dagen inden vandet gik kl 23. Det vidste jeg bare ikke det var. Han kom 38+3.

Ved anden fødsel fik jeg de første milde veer kl ca 4:15, det blev slemt ved 9-10 tiden, og han blev født kl 11:37. Han kom 40+0.

Anmeld

4. marts 2012

Barbamama

Krussedulle skriver:

Mine fødsler er startet med vandafgang.. Første gang gik der lidt over 24 timer, og anden gang gik der 5 timer

Det var dejlig kort tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.