Babyværelse - ny tråd :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2012

VNB

neeeej hvor er det bare blevet fint Kusine! 

Der kommer Sigurt til at bo rigtig dejligt  

du er sku da også så kreativ altså! Reolen er bare blevet så fint  Du blir sådan en rigtig hyggelig gør-det-selv-mor hihihi!

jeg er også stadig vildt imponeret over den ugle du havde lavet til Viktor i barsels gave! Den er han helt vild med nu 

glæder mig rigtig meget til at se værelset i levende live! Vi må snart gøre alvor af at komme forbi!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

NNL

tanja. skriver:

Sådan !! Mangler nu bare en lampe til lillebror og så at male tremmeswngen færdig og samle den

Der hersker vel ingen tvivl om at min datter elsker hallo kitty vel

Det er da godt nok bare blevet fint Hvor dejligt for dem at dele værelse så de har hinanden, og det er da så fint delt op lige på midten Er helt vild med de små grønne hylder

Anmeld

5. marts 2012

NNL

VNB skriver:

neeeej hvor er det bare blevet fint Kusine! 

Der kommer Sigurt til at bo rigtig dejligt  

du er sku da også så kreativ altså! Reolen er bare blevet så fint  Du blir sådan en rigtig hyggelig gør-det-selv-mor hihihi!

jeg er også stadig vildt imponeret over den ugle du havde lavet til Viktor i barsels gave! Den er han helt vild med nu 

glæder mig rigtig meget til at se værelset i levende live! Vi må snart gøre alvor af at komme forbi!! 

Jamen I skal være så evigt velkomne

Og tak for de søde ord - har også lavet en ugle til Sigurd og er ved at lave tre små som skal hænge ned fra loftet over hans seng i stedet for en uro

Anmeld

5. marts 2012

Koen.

NNL skriver:

Det er da godt nok bare blevet fint Hvor dejligt for dem at dele værelse så de har hinanden, og det er da så fint delt op lige på midten Er helt vild med de små grønne hylder

Tak synes os det er blevet rigtig godt altså på længere sigt skal de jo engang have hver deres værelse, men så længe jeg læser må de deles

Ih de grønne hylder elsker jeg os, IKEAs det bedste, ligesom de fleste andre ting derinde

Anmeld

5. marts 2012

NNL

tanja. skriver:

Tak synes os det er blevet rigtig godt altså på længere sigt skal de jo engang have hver deres værelse, men så længe jeg læser må de deles

Ih de grønne hylder elsker jeg os, IKEAs det bedste, ligesom de fleste andre ting derinde

Der sker da absolut ingenting ved at de deles, slet ikke mens de er små 

Ja hip hurra for Ikea, hvad skulle vi dog gøre uden dem?? De fleste af vores ting (i hele hjemmet) er også derfra. Jeg er typen der hellere vil købe lidt billigere møbler og så skifte dem ud efter 5 år, og ikke græde snot hvis man spilder i dem

Anmeld

6. marts 2012

Koen.

NNL skriver:

NNeNej

Der sker da absolut ingenting ved at de deles, slet ikke mens de er små 

Ja hip hurra for Ikea, hvad skulle vi dog gøre uden dem?? De fleste af vores ting (i hele hjemmet) er også derfra. Jeg er typen der hellere vil købe lidt billigere møbler og så skifte dem ud efter 5 år, og ikke græde snot hvis man spilder i dem

Nej gør der ikke, for de har jo sådan set ikke brug for et værelse i starten og lillebror sover jo alligevel i sin hængevugge inde ved os den første længe tid

Helt enig, har især erfaret efter jeg har set en knap toårig med en tus at det ikke længere kan betale sig at købe dyre møbler længere IKEA er bare den bedste butik !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.