Babyværelse - ny tråd :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2012

Camillee

Kruse90 skriver:

Hej skønne piger
Så kan jeg endelig ligge lidt billeder ind. Det troder lidt da vi lige har smidt alt hendes tøj i poser ind på værelset, da det har stået inde i stuen og fyldt i rigtig langtid, så vi trængte til at få en stue igen.

Ja billederne siger sig selv Jan makkede med at samle hele lørdag mens jeg sad inde på værelset i en lænestol og hyggede med Filuccas spark (Jeg hjalp dog også lidt, men han klarede faktisk mest det hele selv, det var bare lige indretningen jeg lige skulle blande mig lidt i )

Så her er det vi indtil videre har fået lavet i denne weekend.
Den himmel der hænger over tremmesengen er slet ikke færdig, blomsterne er blot sat på med knappenåle , og der skal flere blomster på.

Kram Carina

hvor bliver det fint
du fandt en himmel, passede den på målene? (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

Kruse90

Camillee skriver:

hvor bliver det fint
du fandt en himmel, passede den på målene? (:

nej det gjorde den ikke Jeg har selv klippet den til ehhe

Anmeld

4. marts 2012

Camillee

Kruse90 skriver:

nej det gjorde den ikke Jeg har selv klippet den til ehhe

Anmeld

4. marts 2012

JH12

Jeres Børneværelser bliver altså bare rigtig fine  og i er da alle meget kreative

Bliver lidt misunderlige over jeg ikke har noget værelse til prinsessen, som jeg kan indrette.. Hele vores soveværelse er blevet indrettet til børneværelse, vi har vores seng der inde, ellers har hun fået hele rummet..

Anmeld

5. marts 2012

NNL

tanja. skriver:

Hvor ser det hyggeligt ud vi er i fuld gang herhjemme i dag med at.lave ungernes værelse om så der os er plads til lillebror, i skrivende stund er min lille mand i fuld gang derinde (så ikke sig til ham jeg driver den af med at være på baby fra mobilen ) så jeg kan os snart få lagt nogle billeder ind

Hahaa hvor godt

Glæder mig til at se hvordan I får indrettet værelset så

Anmeld

5. marts 2012

NNL

Kruse90 skriver:

Hej skønne piger
Så kan jeg endelig ligge lidt billeder ind. Det troder lidt da vi lige har smidt alt hendes tøj i poser ind på værelset, da det har stået inde i stuen og fyldt i rigtig langtid, så vi trængte til at få en stue igen.

Ja billederne siger sig selv Jan makkede med at samle hele lørdag mens jeg sad inde på værelset i en lænestol og hyggede med Filuccas spark (Jeg hjalp dog også lidt, men han klarede faktisk mest det hele selv, det var bare lige indretningen jeg lige skulle blande mig lidt i )

Så her er det vi indtil videre har fået lavet i denne weekend.
Den himmel der hænger over tremmesengen er slet ikke færdig, blomsterne er blot sat på med knappenåle , og der skal flere blomster på.

Kram Carina

Hvor er det bare blevet fint - hip hurra for IKEA!

Og du ser rigtig ud til at hygge dig der i lænestolen SÅDAN!!

Anmeld

5. marts 2012

NNL

Joyce1986 skriver:

Jeres Børneværelser bliver altså bare rigtig fine  og i er da alle meget kreative

Bliver lidt misunderlige over jeg ikke har noget værelse til prinsessen, som jeg kan indrette.. Hele vores soveværelse er blevet indrettet til børneværelse, vi har vores seng der inde, ellers har hun fået hele rummet..

Synes da det er et super fint "hjørne" I har fået indrettet til hende i soveværelset - det er jo mega praktisk at have det hele så tæt på om natten

Men du kommer jo til at indrette børneværelse når først i får sat lejligheden til salg og får fundet noget andet - og for at være ærlig skal de jo ikke bruge det det første lange stykke tid, så det er mest for min egen skyld (redebygger-genet) at jeg er igang

Anmeld

5. marts 2012

Kruse90

NNL skriver:

Hvor er det bare blevet fint - hip hurra for IKEA!

Og du ser rigtig ud til at hygge dig der i lænestolen SÅDAN!!

Tusind tak
haha ja ligner bare noget der er løgn, men hvad søren det var weekend og ren hygge med at samle ting eller hjælpe lidt til hehe

Anmeld

5. marts 2012

Kruse90

NNL skriver:

Synes da det er et super fint "hjørne" I har fået indrettet til hende i soveværelset - det er jo mega praktisk at have det hele så tæt på om natten

Men du kommer jo til at indrette børneværelse når først i får sat lejligheden til salg og får fundet noget andet - og for at være ærlig skal de jo ikke bruge det det første lange stykke tid, så det er mest for min egen skyld (redebygger-genet) at jeg er igang

Det er lige præcis redebygger genet det er jo så hyggeligt og det gør det hele mere virkelig syntes jeg.
Men de har ikke brug for en hel værelse det første stykke tid

Anmeld

5. marts 2012

Koen.

Sådan !! Mangler nu bare en lampe til lillebror og så at male tremmeswngen færdig og samle den

Der hersker vel ingen tvivl om at min datter elsker hallo kitty vel
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.