Uhhh danske bank

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2012

Kahluna

Selvfølgelig er det sværere at låne penge idag, end det var for 7 år siden. Banken skal være sikker på at få deres penge tilbage uanset hvad, ellers kan det jo ikke svare sig for dem at låne dem ud. Desuden er der jo også nogle krav til et rådighedsbeløb, og det skal overholdes. Jeg forstår godt de er strikse på punktet med at udlåne penge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

Ma-lu

morethanperfect skriver:

Hader danske bank !!

Fortyder jeg skiftede . Ligeså snart vi har betalt lånet af skifter vi bank .. 
Vi betaler 1500 af om mdr. på vores lån på 30.000 ca. Og de vil have vi skal betale mere af om mdr.. ?!
Jeg er på kontanthjælp og kæresten arbejder i netto . Ikke vildt nemt og finde de ekstra penge nogle steder .. Udover det , har de også bare behandlet os vildt dårligt ..  

Har aldrig haft danske bank. 

Men man kan godt skifte selvom man skylder penge til banken.. Vi har lige købt hus, og midt i det hele flyttede vi bank, så færdig gjorde den nye bank dame det der var i gang

Anmeld

3. marts 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Min mand og jeg har netop fået afslag på at låne til et hus, af Danske Bank. Vi synes selv at deres agumenter er tynde, og de mener at vores rådighedsbeløb skal være lidt større, end det vi ganske fint har klaret os med ind til videre...Har hørt at Danske Bank går med livrem og seler, og at det er super svært at blive godkendt til huskøb hos dem. Andre med samme problem?

Uden tvivl! De er ikke specielt samarbejsdvillige syntes jeg ... Vi er super utilfredse med vores rådgiver, og har planer om at skifte til Sydbank! ... Håber I finder en løsning jeg ved i hvert fald fra andre (med danske bank) at det godt kan betale sig at undersøge andre banker

Anmeld

3. marts 2012

Happiness

Anonym skriver:

Jeg er fuldt ud enig i at det er forsvarligt og fornuftigt, at de ikke vil låne ud til folk som ikke har det rådighedsbeløb de bør. Mit STORE problem med dem, er at de ikke tror på at vi kun bruger 400,- i benzin pr måned. Hun var så fræk at sige "så skulle i da høre den en meget speciel procentdel af befolkningen som ikke bruger deres bil, og det har vi svært ved at tro på" vi bor lige i centrum, og kan begge to gå på arb. Vi bruger den en gang om ugen, for 100,-. Hun ville også have at vi skulle sætte 600,- af årligt til reperations konto til bilen, men min mand er mekaniker, og gør det for ingen penge. Det troede hun sq heller ikke på

Så må I jo lægge beviser for at I ikke bruger mere på benzin. 

Og i forhold til bilen er 600kr årligt altså ikke mange penge. Godt være at din kæreste er mekaniker, men reservedele koster altså penge.

Men forstår da godt at I er skuffet over ikke at kunne låne penge. 

Anmeld

3. marts 2012

lucas<3

Ja vi har haft samme problem som jer og vi har os danske bank.

Anmeld

3. marts 2012

morethanperfect

Ma-lu skriver:

Har aldrig haft danske bank. 

Men man kan godt skifte selvom man skylder penge til banken.. Vi har lige købt hus, og midt i det hele flyttede vi bank, så færdig gjorde den nye bank dame det der var i gang

Vi gik rundt til 3 forskellige banker og ingen ville ha os pga. lån i danske bank 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.