Uhhh danske bank

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2012

Lullaby

Da vi ville bede om hjælp til et indskud til en større lejlighed sagde de nej for vi kunne bare have ladet være med at få børn.
De hæver udlånsrenten hver 3 mdr så vi ender med at skylde dem 900 kr sidste måned hvor det oprindeligt var 150

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

Na-Wi

Jeg er også dybt utilfreds med Danske Bank, har fået sådan en skod behandling de sidste 5 år, man når dårligt at ringe op før de har lagt røret på igen.. Når mit lån på 6000 er væk er jeg også den der har skiftet bank..

Anmeld

2. marts 2012

smlmea

Vi har ingen problemer haft,min kærste blev godkendt til næsten 1,6 MiO,uden af være kunde i banken,så vi kan bestemt ikke nikke genkendende til det i skriver.

Har i fået et afslg,er det simpelhent fordi jers økonomi ikke kan bære det,det lever jo af at låne penge ud,så det vïlle da være dumt at sige nej,hvis i har råd.

Anmeld

3. marts 2012

Diana...

Vi har ingen problemer haft,min kærste blev godkendt til næsten 1,6 MiO,uden af være kunde i banken,så vi kan bestemt ikke nikke genkendende til det i skriver.

Har i fået et afslg,er det simpelhent fordi jers økonomi ikke kan bære det,det lever jo af at låne penge ud,så det vïlle da være dumt at sige nej,hvis i har råd.

Ja nemlig! Vi har også danske bank og de vil heller ikke låne os penge hvad vi godt forstå selv om det da er røv træls at vi ikke lige kan låne de sidste 50000 i huset så vores hus kan blive færdigt og stige så vi kan sælge det. MEN de låner jo ikke penge ud hvis de kan se det ikke er muligt i ens økonomi og det er det bare ikke i vores tilfælde lige nu! 

Kender faktisk nogen stykker der har skiftet til en anden bank for at låne penge og de sidder nu så stramt at det ikke er så sjovt 

Anmeld

3. marts 2012

Jonatansmor

Anonym skriver:

Min mand og jeg har netop fået afslag på at låne til et hus, af Danske Bank. Vi synes selv at deres agumenter er tynde, og de mener at vores rådighedsbeløb skal være lidt større, end det vi ganske fint har klaret os med ind til videre...Har hørt at Danske Bank går med livrem og seler, og at det er super svært at blive godkendt til huskøb hos dem. Andre med samme problem?

Danske bank er en snotforkælet teenager der ikke vil acceptere at vi andre kom og reddede deres skrantende røv.

Kan blive ægte arrig over deres direkte fornærmende formodninger på vegne af os ndre. Løftede pegefingre som de selv skulle have fulgt for længe siden.

De skulle have haft lov til at krakke. Hele bundtet.

Anmeld

3. marts 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

Min mand og jeg har netop fået afslag på at låne til et hus, af Danske Bank. Vi synes selv at deres agumenter er tynde, og de mener at vores rådighedsbeløb skal være lidt større, end det vi ganske fint har klaret os med ind til videre...Har hørt at Danske Bank går med livrem og seler, og at det er super svært at blive godkendt til huskøb hos dem. Andre med samme problem?

De går helt sikkert med livrem og seler, som endda er ekstra godt strammet ind..

Vi havde samme problem da vi skulle låne til hus.. Vi endte med at skifte bank hvor de gav os lov til at købe huset :-)

Anmeld

3. marts 2012

Anonym trådstarter

Diana... skriver:

Ja nemlig! Vi har også danske bank og de vil heller ikke låne os penge hvad vi godt forstå selv om det da er røv træls at vi ikke lige kan låne de sidste 50000 i huset så vores hus kan blive færdigt og stige så vi kan sælge det. MEN de låner jo ikke penge ud hvis de kan se det ikke er muligt i ens økonomi og det er det bare ikke i vores tilfælde lige nu! 

Kender faktisk nogen stykker der har skiftet til en anden bank for at låne penge og de sidder nu så stramt at det ikke er så sjovt 

Jeg er fuldt ud enig i at det er forsvarligt og fornuftigt, at de ikke vil låne ud til folk som ikke har det rådighedsbeløb de bør. Mit STORE problem med dem, er at de ikke tror på at vi kun bruger 400,- i benzin pr måned. Hun var så fræk at sige "så skulle i da høre den en meget speciel procentdel af befolkningen som ikke bruger deres bil, og det har vi svært ved at tro på" vi bor lige i centrum, og kan begge to gå på arb. Vi bruger den en gang om ugen, for 100,-. Hun ville også have at vi skulle sætte 600,- af årligt til reperations konto til bilen, men min mand er mekaniker, og gør det for ingen penge. Det troede hun sq heller ikke på

Anmeld

3. marts 2012

lycly

De går virkelig med livrem og seler, vi var nede og få lagt budget og snakke fremtid, og der fik vi at vide, at der nok ville gå mange år før vi kunne låne penge til ny bolig (og vi snakker altså billig andelslejlighed) fordi de helst så at vi sparede det meste op selv . Og vi har masser af luft i vores økonomi selvom jeg er i lære, så det bliver kun bedre når jeh er færdigudlært. Men næh nej. Nærrigrøve

Anmeld

3. marts 2012

2børn2

Anonym skriver:

Sådan er det alle steder i dag.. hvis ikke rådighedsbeløbet er der så kan I ikke låne... de skal stå til ansvar for finansstyrelsen/myndighederne så de giver ikke meget ved dørene mere...

Vi klarer os for det halve af hvad bankerne kræver man har i rådighedsbeløb for at låne og vi ville bare have lagt lån sammen, dette kunne heller ikke lade sig gøre...

Anmeld

3. marts 2012

An&Jo

Jonatansmor skriver:

Danske bank er en snotforkælet teenager der ikke vil acceptere at vi andre kom og reddede deres skrantende røv.

Kan blive ægte arrig over deres direkte fornærmende formodninger på vegne af os ndre. Løftede pegefingre som de selv skulle have fulgt for længe siden.

De skulle have haft lov til at krakke. Hele bundtet.

Jeg er SÅ enig, de skulle sq have haft lov til at sejle deres egen sø..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.