Diana... skriver:

Ja nemlig! Vi har også danske bank og de vil heller ikke låne os penge hvad vi godt forstå selv om det da er røv træls at vi ikke lige kan låne de sidste 50000 i huset så vores hus kan blive færdigt og stige så vi kan sælge det. MEN de låner jo ikke penge ud hvis de kan se det ikke er muligt i ens økonomi og det er det bare ikke i vores tilfælde lige nu!
Kender faktisk nogen stykker der har skiftet til en anden bank for at låne penge og de sidder nu så stramt at det ikke er så sjovt 
Jeg er fuldt ud enig i at det er forsvarligt og fornuftigt, at de ikke vil låne ud til folk som ikke har det rådighedsbeløb de bør. Mit STORE problem med dem, er at de ikke tror på at vi kun bruger 400,- i benzin pr måned. Hun var så fræk at sige "så skulle i da høre den en meget speciel procentdel af befolkningen som ikke bruger deres bil, og det har vi svært ved at tro på" vi bor lige i centrum, og kan begge to gå på arb. Vi bruger den en gang om ugen, for 100,-. Hun ville også have at vi skulle sætte 600,- af årligt til reperations konto til bilen, men min mand er mekaniker, og gør det for ingen penge. Det troede hun sq heller ikke på
Anmeld