Hvor barberer I jer henne - og hvor ofte ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2012

Anonym

Mine hår under armene er jeg heldige med. De vokser SÅ langsomt!! Jeg kan nemt gå 14 uden at barbere mig, og de bliver ikke længere end MAX 1,5 cm.

Ang. mine ben og intime steder er det næsten det samme. Det vokser maget langsomt. Tror ikke mine ben har været barberet siden i sommers.. Intime steder, der tager jeg det en gang i måneden.. Cirkus  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

FruK

Intimt får jeg fjernet med voks en gang om måneden. Under armene og benene barberer jeg vel i snit en gang om ugen - noget oftere sommer end vinter.

Anmeld

4. marts 2012

Miss Church

Jeg synes simpelthen at hår andre steder en på hovedet er forfærdeligt!
En ano skrev, at det det var foruroligende (eller noget i den dur) at mange mænd tænder på helt glat intimbarbering. For mit vedkomne har det noget med hygiejne at gøre. Jeg synes det er rigtig ulækkert med med hår i den afdeling. Derfor gør jeg det. Men sådan er vi jo så forskellige  

Har overvejet meget at blive vokset, så kan ikke skal igang med skraberen hele tiden. Men tør ikke rigtigt  AV jeg tror det gør mega nas. 

Anmeld

4. marts 2012

Dinna88

Under armene hver dag, intimt hver anden dag, benene een gang om ugen  

Der kan være smuttere med under armene her om vinteren hvis jeg har lange ærmer på, men jeg føler mig rigtig ulækker hvis der går mere end to dage.

Jeg kender en der barberer sine arme. 

Anmeld

4. marts 2012

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

Under armene hver dag, intimt hver anden dag, benene een gang om ugen  

Der kan være smuttere med under armene her om vinteren hvis jeg har lange ærmer på, men jeg føler mig rigtig ulækker hvis der går mere end to dage.

Jeg kender en der barberer sine arme. 

Helt enig.. Men på armene syntes jeg er synd.. Så bliver de stive.. Gør de i hvert fald på de piger jeg kender .. 

Anmeld

4. marts 2012

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Helt enig.. Men på armene syntes jeg er synd.. Så bliver de stive.. Gør de i hvert fald på de piger jeg kender .. 

Det synes jeg også! Men hun er helt hysterisk med nogle sjove ting.. hun sover også med strømper hver nat og går med lukkede sko og sommeren
Men jeg kan ikke se det ulækre i hår på armene.  Jeg synes ikke de "gør noget", som på benene, hvor jeg bare synes det er lækrest med glatte, bløde ben

Anmeld

4. marts 2012

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

Det synes jeg også! Men hun er helt hysterisk med nogle sjove ting.. hun sover også med strømper hver nat og går med lukkede sko og sommeren
Men jeg kan ikke se det ulækre i hår på armene.  Jeg synes ikke de "gør noget", som på benene, hvor jeg bare synes det er lækrest med glatte, bløde ben

Hahha det lyder sku mystisk.. Hold da op .. 

Nej hår på armene er da lige gyldigt... Men glatte ben er dejligt blødt 

Anmeld

4. marts 2012

Anonym

Vokser ben, inder lår, under armene, nogle gange på maven (har fået nogle skønne hår omkring navlen efter graviditet), brun

Barberer intimt, men de skal også vokses igen, når økonomien er oven på... dem tør jeg ikk selv vokse :-)

Anmeld

4. marts 2012

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Hahha det lyder sku mystisk.. Hold da op .. 

Nej hår på armene er da lige gyldigt... Men glatte ben er dejligt blødt 

Haha, ja!

Netop Meeeen hende om det. Jeg gad bare ikke spilde min tid på det Men sådan er der jo så nogle der tænker om os og det at vi barberer ben.  

Anmeld

4. marts 2012

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

Haha, ja!

Netop Meeeen hende om det. Jeg gad bare ikke spilde min tid på det Men sådan er der jo så nogle der tænker om os og det at vi barberer ben.  

Ja sikke fjollet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.