Hvor barberer I jer henne - og hvor ofte ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
LunaLykke skriver:

Heldige dig

Ja det er heldigvis dejligt nemt, når det ik er så tit at det er nødvendigt! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

Anonym

LunaLykke skriver:

Endnu en af de der tidsfordrivsafstemninger fordi jeg ikke har andet at bruge min fredag aften på

Hvor på kroppen barberer I jer ? Og er det hver dag, kun om sommeren eller kun ved bestemte lejligheder ?

Personligt barberer jeg mig under armene HVER dag. Barberer mig intimt hver 2. eller 3. dag, og benene er om sommeren hver dag, om vinteren ikke helt så tit

Det er tilladt at skrive anonymt, eller helt lade være hvis man ikke synes der rager nogen

jeg gør det hele på en gang hver anden dag. Haha 

Anmeld

2. marts 2012

NinaNymannMadsen

under armene hver anden dag. intimt hver anden dag og benene når de trænger til det om vinteren og sommer er det også hver anden dag.

hårene vokser ikk hurtig nok til at jeg kan gøre det hver dag

Anmeld

4. marts 2012

Sabina

LunaLykke skriver:

Endnu en af de der tidsfordrivsafstemninger fordi jeg ikke har andet at bruge min fredag aften på

Hvor på kroppen barberer I jer ? Og er det hver dag, kun om sommeren eller kun ved bestemte lejligheder ?

Personligt barberer jeg mig under armene HVER dag. Barberer mig intimt hver 2. eller 3. dag, og benene er om sommeren hver dag, om vinteren ikke helt så tit

Det er tilladt at skrive anonymt, eller helt lade være hvis man ikke synes der rager nogen

Jeg har svaret, under armene, benene, intim og andet.og bikini

for jeg fjerner også hårene på selve arme :-)
Jeg hader hår synes kun de hører til på hovedet :-)
Og gør det næsten hver dag :-)

Anmeld

4. marts 2012

Muffin_girl

LunaLykke skriver:

Under armene hver dag ca. Benene er mere efter behov, og meget mere om sommeren.. Intimt er også efter behov.  

Anmeld

4. marts 2012

Sissel

Jeg føler mig sgu lidt som en hulemand når jeg læser jeres svar barberer mine ben måske to gange på en månede.. Nok lidt oftere i sommerperioden.. Resten blir vokset, så det er en gang om måneden..

Anmeld

4. marts 2012

TeamRocket

Hver 2-3 dag og det er under arme, benene og intimt  Skal jo holde mig fræk og velplejet for den lækre mand herhjemme

Anmeld

4. marts 2012

Under arme og intim ca 3 gange om måneden og benene er mere efter årstiden. Men noget i stilen med 3 gange om måneden også!  

Anmeld

4. marts 2012

celkt

nu lider jeg ikke af ret meget hårvækst, og det jeg har er næsten lyst. Så man ser det ikke ret meget.

Men jeg har stemt under armene og intimt. Jeg barberer kun ben hvis vi skal et eller andet, hvor jeg skal have sorte strømpebukser på, for så kan man godt se de lyse hår, selvom der ikke er så mange af dem.

Under armene vil jeg tro jeg barberer hver anden måned, (og nej, så er der ikke en ordentligt tot, så er det ved at være så langt at man lægger mærke til det), og intimt 1 gang om måneden i snit, efter hver mens. Og kun på skamlæberne, ikke på trekanten, jeg får indgroede bylder af at fjerne alt hår. Resten bliver bare trimmet ind imellem.

Anmeld

4. marts 2012

FrkLarsen

StineW79 skriver:

Har stemt 1-2-4. Her vokser det vist ik helt så hurtigt, som jer andres... Barbere mig nok højest 1 gang i mdr. Om sommerenen nok hver 14 dag! Vh stine

Samme her ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.