Hvor barberer I jer henne - og hvor ofte ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor barberer I jer?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

9.440 visninger
31 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. marts 2012

lycly

Endnu en af de der tidsfordrivsafstemninger fordi jeg ikke har andet at bruge min fredag aften på

Hvor på kroppen barberer I jer ? Og er det hver dag, kun om sommeren eller kun ved bestemte lejligheder ?

Personligt barberer jeg mig under armene HVER dag. Barberer mig intimt hver 2. eller 3. dag, og benene er om sommeren hver dag, om vinteren ikke helt så tit

Det er tilladt at skrive anonymt, eller helt lade være hvis man ikke synes der rager nogen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

LunaLykke skriver:

Endnu en af de der tidsfordrivsafstemninger fordi jeg ikke har andet at bruge min fredag aften på

Hvor på kroppen barberer I jer ? Og er det hver dag, kun om sommeren eller kun ved bestemte lejligheder ?

Personligt barberer jeg mig under armene HVER dag. Barberer mig intimt hver 2. eller 3. dag, og benene er om sommeren hver dag, om vinteren ikke helt så tit

Det er tilladt at skrive anonymt, eller helt lade være hvis man ikke synes der rager nogen

Faktisk lige som dig..  

Anmeld

2. marts 2012

Clisolka

LunaLykke skriver:

Jeg er med på det samme 

Anmeld

2. marts 2012

raca

om sommeren.. dog kun ben og under armene ca hver 3 dag

aldrig om vintren.. ok den ene gang jeg skal i nylon strømper... men det er den

Anmeld

2. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har stemt 1-2-4. Her vokser det vist ik helt så hurtigt, som jer andres... Barbere mig nok højest 1 gang i mdr. Om sommerenen nok hver 14 dag! Vh stine

Anmeld

2. marts 2012

Anonym

det der intim barbering.. er det alt hår væk...

jeg syntes nemlig det er så forkert ud... jeg føler mig faktisk mest kvindelig med alt håret forneden ellers ligner jeg  jo en 13 årig og det syntes jeg ski er klamt hvis min mand tænder på...

Anmeld

2. marts 2012

lycly

Anonym skriver:

det der intim barbering.. er det alt hår væk...

jeg syntes nemlig det er så forkert ud... jeg føler mig faktisk mest kvindelig med alt håret forneden ellers ligner jeg  jo en 13 årig og det syntes jeg ski er klamt hvis min mand tænder på...

Ja, det er alt hår væk

Jeg føler mig mest ren når der ikke er noget hår dernede, og min kæreste kan også bedst lide det sådan Synes ikke det minder om en 13-årig eller noget, sådan tænker jeg ikke på det.

Anmeld

2. marts 2012

lycly

StineW79 skriver:

Har stemt 1-2-4. Her vokser det vist ik helt så hurtigt, som jer andres... Barbere mig nok højest 1 gang i mdr. Om sommerenen nok hver 14 dag! Vh stine

Heldige dig

Anmeld

2. marts 2012

Røverdatter

Under armene hver 4. dag.. Intimt/bikini hver 4. dag.. Benene bliver ikke bareberet så tit, nærmest aldrig. Har ikke særlig meget hår og de er lyse. Så det er kun en gang imellem hvis jeg får lyst..

Anmeld

2. marts 2012

Noneother

-Under armene hver dag. Ellers føler jeg mig ikke godt tilpas. 
-Ben når jeg husker det. Gør jo ikke det store når jeg er single, og min søn er ligeglad med om mor har behårede ben. -Hvis jeg fik en kæreste, skulle jeg nok lære at huske det.
-Intimt ca. en gang om ugen, da jeg barberer helt tæt. Gør jeg det oftere, får jeg knopper.

Derudover får armene osse en gang voks om sommeren. De er SÅ lang tid om at blive "lange" så mere er ikke nødvendigt. Magter bare ikke lange hår, når man trækker i sommertøjet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.