Købe bærbar computer på afbetaling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2012

dola

Anonym skriver:

Er der nogen af jer der har gjort det?

Jeg vil super gerne have en ordenlig computer til når jeg skal begynde i skole, men jeg kan bare ikke finde 3-4000 kr som jeg bare lige kan smide på disken til en computer og jeg vil heller ikke låne pengene af nogen til det.
Så jeg tænkte at de nogle gange reklamere for at man kan betale et beløb i måneden i stedet for at betale det hele kontant. Kan det overhovedet betale sig? Eller er det dumt at gøre det sådan?

Personlig ville jeg aldrig gøre det, købte min kontant da jeg manglede en sidst...! Tjek Bilka de er pænt billige nogen gange, synes jeg så en til omkring 2000 for ikke så længe siden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

gonefishing

Anonym skriver:

Jeg vil super gerne have en ordenlig computer til når jeg skal begynde i skole, men jeg kan bare ikke finde 3-4000 kr som jeg bare lige kan smide på disken til en computer og jeg vil heller ikke låne pengene af nogen til det.
Så jeg tænkte at de nogle gange reklamere for at man kan betale et beløb i måneden i stedet for at betale det hele kontant. Kan det overhovedet betale sig? Eller er det dumt at gøre det sådan?

Jeg synes det er meget forskelligt, men lige med computere, så syntes jeg bestemt godt det kan betale sig ligge lidt ekstra (om man så tager afbetaling). Det er dyrt i forvejen især hvis man er på SU.

Men nu spørger du også en der bruger MAC (til 18.000kr)

Kommer selvfølgelig an på hvad du skal bruge den til men hvis det er opgaver og surf, hvorfor så ikke kigge på en Ipad?

hilsen en der ALDRIG går tilbage til Windows og PC.

Anmeld

3. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Normalt ville jeg sige at man ikke skal købe på afbetaling, for kan du ikke betale kontant så skal du ikke have det.

Men kan du finde et sted hvor du kan afbetale uden renter og gebyrer så go for it

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.