Købe bærbar computer på afbetaling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Ja det er da også noget svineri at man kommer til at betale så meget i forhold til købsprisen.

tjoo, men det er smart forretning ofr dem, for de ved godt det ikke er alle der har råd til at smide pengene på én gang..

det er jo på grund af de høje renter der er på sådanne korttidslån at du kommer til at betale så meget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

Mor til Majbørn

Har du kigget på den blå avis? Der fandt vi f.eks. en skabsfryser til 600kr...

Anmeld

2. marts 2012

Anonym trådstarter

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

Har du kigget på den blå avis? Der fandt vi f.eks. en skabsfryser til 600kr...

Nej jeg tør ikke rigtig at købe en brugt for der er jo nogen der kan finde på at snyde.

Anmeld

2. marts 2012

Mor til Majbørn

Anonym skriver:

Nej jeg tør ikke rigtig at købe en brugt for der er jo nogen der kan finde på at snyde.

okay - det har jeg nu aldrig været ude for og har købt meget igennem dba.dk
Men det er jo op til dig selv

Anmeld

2. marts 2012

Timse

Jeg købte igennem elgiganten - rente og afdragsfrit, det koster IKKE andet end computeren!

Anmeld

2. marts 2012

Anonym trådstarter

Timse skriver:

Jeg købte igennem elgiganten - rente og afdragsfrit, det koster IKKE andet end computeren!

Kan man det nu?

Anmeld

2. marts 2012

lycly

Jeg lånte penge via fona (noget der hedder Dan Aktiv) da jeg købte min computer, og betalte 500 af hver måned. Kan ærligt ikke huske hvad renten var, men tror jeg var et års tid om at betale den af

Du skal bare ikke gøre det hos leasy, DE er dyre

Anmeld

3. marts 2012

Kahluna

Anonym skriver:

Ja det er da også noget svineri at man kommer til at betale så meget i forhold til købsprisen.

Det er det da ikke? Det er prisen man må betale for at købe på afbetaling - har man ikke råd til produktet, har man ikke brug for det!

Jeg har selv lagt penge af til køb af en ny computer. Min gamle afgik ved døden i november og først i slutningen af februar havde jeg skrabet nok sammen til en Mac. Imellemtiden måtte jeg leve med min iPad og en blok og kuglepen. Sådan er det bare. Jeg vil ikke hænge på en regning, der er dobbelt, eller trippel så stor som den oprindelig pris er.

Anmeld

3. marts 2012

Timse

Anonym skriver:

Kan man det nu?

Det ved jeg faktisk ikke, men de har tilbuddet forholdsvis tit

Anmeld

3. marts 2012

6800

Anonym skriver:

Er der nogen af jer der har gjort det?

Jeg vil super gerne have en ordenlig computer til når jeg skal begynde i skole, men jeg kan bare ikke finde 3-4000 kr som jeg bare lige kan smide på disken til en computer og jeg vil heller ikke låne pengene af nogen til det.
Så jeg tænkte at de nogle gange reklamere for at man kan betale et beløb i måneden i stedet for at betale det hele kontant. Kan det overhovedet betale sig? Eller er det dumt at gøre det sådan?

Vi har købt vores på afbetaling ved sydenergi...det er rentefrit, og det bliver lagt oven i vores elregning, så vi mærker det ikke som sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.