Købe bærbar computer på afbetaling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.013 visninger
22 svar
0 synes godt om
2. marts 2012

Anonym trådstarter

Er der nogen af jer der har gjort det?

Jeg vil super gerne have en ordenlig computer til når jeg skal begynde i skole, men jeg kan bare ikke finde 3-4000 kr som jeg bare lige kan smide på disken til en computer og jeg vil heller ikke låne pengene af nogen til det.
Så jeg tænkte at de nogle gange reklamere for at man kan betale et beløb i måneden i stedet for at betale det hele kontant. Kan det overhovedet betale sig? Eller er det dumt at gøre det sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

L&V

Anonym skriver:

Jeg vil super gerne have en ordenlig computer til når jeg skal begynde i skole, men jeg kan bare ikke finde 3-4000 kr som jeg bare lige kan smide på disken til en computer og jeg vil heller ikke låne pengene af nogen til det.
Så jeg tænkte at de nogle gange reklamere for at man kan betale et beløb i måneden i stedet for at betale det hele kontant. Kan det overhovedet betale sig? Eller er det dumt at gøre det sådan?

Det er meget dumt da man i realiteten kommer til at betale meget mere end hvis man køber tingen kontant

Anmeld

2. marts 2012

Steph_Laurits

Anonym skriver:

Er du måske så heldig at skulle have skattepenge tilbage? For så er der da penge der

Uanset hvilket firma du bruger vil du ALTID komme til at skulle betale oprettelses-, omkostnings- og afdragsgebyrer.

I sidste ende vil du komme til at betale mere for den end den reelt set koster.

Jeg ville ikke gøre det.
Som jeg siger, "har man ikke råd til at købe kontant - så har man heller ikke brug for det!"

Anmeld

2. marts 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

Jeg har købt min mac på afbetaling igennem Elgiganten da de havde det tilbud med at man kunne købe den og betale af uden renter i op til 60 mdr..

Anmeld

2. marts 2012

sofiell89

Anonym skriver:

Jeg købte min bærbar igennem Telia. Lod den løbe 2 år, og i december var den betalt ud. Vi har været glade for det, for vi havde heller ikke lige pengene til en ny, men den skulle altså bruges.

Anmeld

2. marts 2012

Kay

Månsson skriver:

Det er meget dumt da man i realiteten kommer til at betale meget mere end hvis man køber tingen kontant

Anmeld

2. marts 2012

Anonym trådstarter

sofiell89 skriver:

Jeg købte min bærbar igennem Telia. Lod den løbe 2 år, og i december var den betalt ud. Vi har været glade for det, for vi havde heller ikke lige pengene til en ny, men den skulle altså bruges.

Hvor meget kom i så af med i forhold til købsprisen?

Anmeld

2. marts 2012

An&Jo

du kan jo tit få det rentefrit, så mit råd må være at hvis du endelig skal gøre det sådan, så sørg for at få et af de rentefrie lån, for så er det kun oprettelsesgebyr du kommer til at betale, og det er tit ikke så højt..

men ellers er jeg selv ret meget imod at gøre det på den måde, for jeg har set hvordan folk kommer til at betale det tredobbelte af prisen inden de er færdige med at betale..

Anmeld

2. marts 2012

sofiell89

Anonym skriver:

Hvor meget kom i så af med i forhold til købsprisen?

800-900kr mere sammenlagt, så det var ikke så meget. Men ved ikke om de stadigvæk gør det..

Anmeld

2. marts 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

du kan jo tit få det rentefrit, så mit råd må være at hvis du endelig skal gøre det sådan, så sørg for at få et af de rentefrie lån, for så er det kun oprettelsesgebyr du kommer til at betale, og det er tit ikke så højt..

men ellers er jeg selv ret meget imod at gøre det på den måde, for jeg har set hvordan folk kommer til at betale det tredobbelte af prisen inden de er færdige med at betale..

Ja det er da også noget svineri at man kommer til at betale så meget i forhold til købsprisen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.