Lidt hjælp og gode råd tak ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2012

Princesspigen

Kay skriver:

jeg er bange for nåle... jeg har altid noget musik med på en mp3 til at høre... og så beder jeg om at få lov at ligge ned... det hjælper lidt...

men hvis du er mere tryg ved at havde en med at holde i hånden så er det nok en god ide

lyder lidt overdrevet måske men når de finder nålen frem så selv om de kan se mine blodåre så er de som "synket i jorden" de plejer at stikke forkert en 2-5 gange før de finder mine blodåre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

Kay

Princesspigen skriver:

lyder lidt overdrevet måske men når de finder nålen frem så selv om de kan se mine blodåre så er de som "synket i jorden" de plejer at stikke forkert en 2-5 gange før de finder mine blodåre

mine er også meget utydelige... jeg plejer at give dem et ultimatum.... i kan stikke en gang og så går jeg... så er det somregl den bedste og mest erfarne der kommer ind og koncentrationen er 100%

jeg er gået på et tidspunkt men det er kun 1 gang det har været nødvændigt... og jeg har fået taget mange blodeprøver de sidste par år...

Anmeld

1. marts 2012

Ønskebarnet12

Jeg tror personligt du burde besøge din læge, for ud fra min beregning var jeg i dag 9+4 men så var jeg hos min læge og hun var 75% sikker på jeg ikke var så lang, og det viste sig jeg kun er 7+5 men jeg tog ingen piller før jeg fik bestilt tid hos lægen, der efter fik jeg købt gravitamin, der var så 2 slags i apoteket men forskellen var bare at de var lavet i forskellige virksomheder, ellers var det det samme:-) og der står nøjagtigt det samme som det du nævner:-) 

Men tillykke med graviditeten og jeg har det helt ligesom dig, det er skønt at tænke at man bliver mor i år :-) 

Anmeld

2. marts 2012

Princesspigen

Kay skriver:

mine er også meget utydelige... jeg plejer at give dem et ultimatum.... i kan stikke en gang og så går jeg... så er det somregl den bedste og mest erfarne der kommer ind og koncentrationen er 100%

jeg er gået på et tidspunkt men det er kun 1 gang det har været nødvændigt... og jeg har fået taget mange blodeprøver de sidste par år...

hihi fedt

jeg tror lidt kæresten tager med, han har en del dumme og stressende ting i hverdagen med huset der skal laves og sådan, så han virker i dårligt humør for det meste  men ved han glæder sig til at blive far så tror lidt han tager med fo at se at det er rigtigt, for at få noget positivt i hverdagen os

han har i mnge år haft kærester med mindre børn i forskellige aldre og køn, men er de så gået fra hinanden har han aldrig fået lov at se børnene igen som han har knyttet sig til, så tror virkelig han glæder sig til at få SINE EGNE så ingen kan tage fra ham  han bliver verdens bedste far tror jeg  hihi

Anmeld

2. marts 2012

Kay

Princesspigen skriver:

hihi fedt

jeg tror lidt kæresten tager med, han har en del dumme og stressende ting i hverdagen med huset der skal laves og sådan, så han virker i dårligt humør for det meste  men ved han glæder sig til at blive far så tror lidt han tager med fo at se at det er rigtigt, for at få noget positivt i hverdagen os

han har i mnge år haft kærester med mindre børn i forskellige aldre og køn, men er de så gået fra hinanden har han aldrig fået lov at se børnene igen som han har knyttet sig til, så tror virkelig han glæder sig til at få SINE EGNE så ingen kan tage fra ham  han bliver verdens bedste far tror jeg  hihi

det lydder bare skønt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.