Lidt hjælp og gode råd tak ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2012

Princesspigen

Månsson skriver:

Ja ta da og gør det.. Du ska jo alligevel ha jern fra uge 10 så kan man jo lige så godt for tjekket om man ska ha lidt ekstra.. Har du prøvet arkupunktur til din kvalme..

nej men da jeg er rad for nåle har det overhoved ikke været i mine overvejelser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

L&V

Princesspigen skriver:

nej men da jeg er rad for nåle har det overhoved ikke været i mine overvejelser

Nå for pokker ja så har jeg hvis ikke andre fif men mariekiks er en hver gravids ven

Anmeld

1. marts 2012

Kay

Princesspigen skriver:

jeg frygter lidt for nålene men ved det skal gøres..

men det der forvirrer mest er flere siger de har fået lavet en GY men flere siger os de ik fik gjordt det.. måske det er op til de forskellige læger ? ? ?

tror det er op til de forskellige... jeg fik ik lavet den... men jeg havde også været til scanning et par dage inden... de gør de tit for at sikre sig at det er som det skal være

Anmeld

1. marts 2012

Camillos

Princesspigen skriver:

tak 

undrede mig bare det der stod

men ku jo være det er noget der skal stå..

det skal jo stå der ... men så længe du har fået afvide du skal tage gravitamin er vitamin til gravide også i orden der er Fol syre og alt det andet gode i dem også

Anmeld

1. marts 2012

Princesspigen

Månsson skriver:

Nå for pokker ja så har jeg hvis ikke andre fif men mariekiks er en hver gravids ven

de bliver os spist, med og uden smør

Anmeld

1. marts 2012

Princesspigen

Kay skriver:

tror det er op til de forskellige... jeg fik ik lavet den... men jeg havde også været til scanning et par dage inden... de gør de tit for at sikre sig at det er som det skal være

okay ja så skal jeg nok forberede mig på det måske.. er jo ikke blevet scannet.  havde jeg vidst det havde jeg nok bestilt tid hos den kvindelige istedet for manden  men sådan er det jo

Anmeld

1. marts 2012

Princesspigen

Camillos skriver:

det skal jo stå der ... men så længe du har fået afvide du skal tage gravitamin er vitamin til gravide også i orden der er Fol syre og alt det andet gode i dem også

ja var det jeg tænkte og ekspedienten der nede stod og læste på dem alle sammen og sagde der var det samme i de forskellige men at flere af pakkerne sku man tag 3-4 og 5 piller i løbet af dagen, der var til forkere tid og noget sku man spise sammen med andet..

dem her skal jeg bare spise 2 af om dagen.. og der er så til 100 dage da der er 200 piller og så kun for en "hund"  så er jeg ligeglad med hvad mærke det er  bar ejeg får hvad jeg skal bruge

Anmeld

1. marts 2012

Kay

Princesspigen skriver:

okay ja så skal jeg nok forberede mig på det måske.. er jo ikke blevet scannet.  havde jeg vidst det havde jeg nok bestilt tid hos den kvindelige istedet for manden  men sådan er det jo

du kan jo bare spørge om det er nødvændigt hvis det er

Anmeld

1. marts 2012

Princesspigen

Kay skriver:

du kan jo bare spørge om det er nødvændigt hvis det er

ja rigtigt nok.. men vil jo os gerne vide om alt er som det skal være..

overvejer os lidt at tage kæresten eller min søster med der op til støtte især i forbindelse med nålene

Anmeld

1. marts 2012

Kay

Princesspigen skriver:

ja rigtigt nok.. men vil jo os gerne vide om alt er som det skal være..

overvejer os lidt at tage kæresten eller min søster med der op til støtte især i forbindelse med nålene

jeg er bange for nåle... jeg har altid noget musik med på en mp3 til at høre... og så beder jeg om at få lov at ligge ned... det hjælper lidt...

men hvis du er mere tryg ved at havde en med at holde i hånden så er det nok en god ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.