øh nå

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2009

Pia.

Mebach skriver:

Jeg synes da det er en fantastisk idé!
Kunne selv finde på at gøre det samme.
Det er jo gamle mennesker, så hvorfor stejle sådan over det?

Uden tvivl en god måde at gøre det på, meeen man kunne da ha' gjort det på alle andre dage end lige sammen med påskefrokosten - Men selvfølgelig skal man hjælpe de ældre og det tror jeg heller ikke er problemet her, det er mere måden de er blevet inviterret på

Knus....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2009

Mikkelmusen

Jeg er sådan lidt både og. På en måde kan jeg godt forstå man synes det er frækt at spørge, men på den anden side er det vel heller ikke meningen at de skal ringe rundt og spørge alle, før de sender invitationer ud? Jeg mener, det er da en smart måde at gøre det på og når nu de betaler gildet er det vel fair nok man hjælper til?

Jeg ville synes det var værre at komme og først få det afvide på selve dagen.

Anmeld

27. marts 2009

Anja

Jeg synes da det er en lidt sjov mail

Man kan jo bare sige det, hvis man ikke gider.

Anmeld

27. marts 2009

1977

Profilbillede for 1977
Hej alle,

Glad for at høre jeg ikke er den eneste der synes det var en lidt underlig indbydelse Selvfølgelig vil vi alle gerne hjælpe til. De er jo ikke unge mennesker mere (begge er 80 år), men eftersom vi alle snakker med dem jævligt, kunnne de bare spørge om vi vil hjælpe med lidt havearbejde.

Anmeld

27. marts 2009

Grynt

jEG

Anmeld

27. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg håber I er mange i familien, for der er da arbejde nok til at holde et fodboldhold i sving en hel weekend... Jeg synes mailen er meget sød - HVIS I havde været gjort opmærksomme på det inden eller selv havde tilbudt at hjælpe når de fik brug for det - meeen helt uopfordret??...

Anmeld

27. marts 2009

BellaT

Synes det er en rigtig god ide. Mærkeligt at jeg næsten er den eneste der synes det..
De er gamle mennesker der har brug for hjælp til det hårde arbejde og det er nok ikke noget, der har været nemt at indse og indrømme.
Og er man mange mennesker om arbejdet er det jo ikke så slemt.
Det er helt iorden efter min mening. Frokost = havehjælp.

Anmeld

27. marts 2009

Nemesis

Fik en gang en mail fra noget familie om at hun havde købt hus og der var jo en del der skulle laves,. så man kunne bare skrive sig på listen over det man ville hjælpe til med!

Det var hverken en forespørgsel, anmodning eller noget.
Jeg var så ikke hjemme og ville heller ikke have gjort det. Da mit helbred ikke tillader den slags.
hun blev også ret fornærmet over at mine forældre sagde nej. De havde selv betalt sig fra at få ordnet deres hus fordi de ikke havde kræfterne til det.
Mine forældre sagde dog at de ALTID kunne komme forbi og få mad så de ikke skulle spekulere på det.

Min gamle mormor melder dog også ud om hvad hun har brug for hjælp til, men hendes ønske om at klare sig selv er stort så hun flyttede til noget hun selv kunne klare og hvor haven ikke er hendes ansvar. Men hun bliver så også 93 år her til påsken.

Synes da i skal melde tilbage at, i meget gerne vil hjælpe hende med haven, men at frokosten er frokost og arbejde er arbejde.
:-) Sisse

Anmeld

27. marts 2009

Miamaja

Årh!! Det gad jeg f****e ikke

Selvfølgelig vil man gerne hjælpe - Hvis man bliver spurgt direkte, men det er sgu bare princippet i det.

Ej, sidder og bliver helt harm på dine vegne

hahaha enig. at ordne kartoffel have. der stod jeg HELT af hader have arbejde. man maa da lige huske at de er ved at vare gamle, og saa bliver nogle folk ogsaa saere

Anmeld

27. marts 2009

Kvindemin

Hold Kxxx, det er frækt.
At man kan få sig selv til at sende sådan en 'indbydelse'.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.