øh nå

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.500 visninger
24 svar
0 synes godt om
27. marts 2009

1977

Profilbillede for 1977

Vi skal til påskefrokost hos mandens mormor og morfar, og i går kom indbydelsen så. Jeg blev en smule overrasket da jeg så den.

"Hej alle.
Det nærmer sig påske og forhåbentlig godt vejr. Påskefrokosten er sikret til 2. påskedag.
Bliver det godt vejr er det jo også havevejr og der er mange ting der trænger til en kærlig hånd. Vi har en ønskeliste over det vi måske ikke magter lige nu, men måske kan få noget hjælp til.:
Rengøring af terassen
Opretning af glas i drivhuset.
Fældning af et grantræ.
Kantskæring af græsplænen.
Mosrivning af græsplænen.
Køkkenhaven gravet og revet så den er klar til at lægge kartofler m.m
Hvis det skulle blive dårligt vejr så er frokosten kl. 13.00.
Skulle man ikke kunne arbejde på grund af vejret, kan det gøres en anden dag, hvor det er blevet bedre. Der følger altid en frokost med."

Nu ved jeg hvorfor de gjorde alt for jeg skulle få fri fra arbejde. Jeg synes det er en smule frækt - ikke at jeg ikke vil hjælpe, tværtimod, men de kunne da lige gribe knoglen og spørge eller i det mindste advaret os alle sammen. Snakkede med min svigermor i går, og hun vidste heller ikke noget før mailen kom Hvis de bare spurgte ville vi alle gerne hjælpe, men det der er lidt en svinestreg, eller er det bare mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2009

Strack

Efter min mening er det så ik en påskefrokost men en arbejdsweekend!!
for ja selvfølgelig hjælper man hvis de spørger, men kan godt forstå i blev overasket

Anmeld

27. marts 2009

Tynen

Årh!! Det gad jeg f****e ikke

Selvfølgelig vil man gerne hjælpe - Hvis man bliver spurgt direkte, men det er sgu bare princippet i det.

Ej, sidder og bliver helt harm på dine vegne

Anmeld

27. marts 2009

JonTri

Jeg synes det er lige frækt nok... Man føler sig da helt taget for givet. Lad os håbe det regner der hvor I er den dag... .
Nogen der har spurgt dem om hvad de har gang i??? Om de ikke bare kunne spørge eller kalde en spade for en spade - Det er en arb weekend der bare ligger i Påsken.

Anmeld

27. marts 2009

Doktor Doolittle

Tjahhh hele familien kan jo altid med kort varsel blive akut ramt af en frygtelig diarre

Nej spøg til side, det er sgu´ lidt strengt! Jeg ville sige det direkte til dem.

Knus Tina

Anmeld

27. marts 2009

lonemus

Syntes det er enormt frækt....jeg havde absolut bakket ud af det igen - jeg ville gerne hjælpe, men ikke på en sådan fræk måde.
Ja undskyld, men det ville pisse jeg fuldstændig af, hvis jeg blev "inviteret" på den måde - skal I så også selv lave maden bagefter, eller får I først mad når alt er lavet??

Lone - som også ville sige det direkte til dem!

Anmeld

27. marts 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg sidder og er helt målløs. Fatter ikke at de kan få sig selv til det!
Synes det er flot I gerne vil hjælpe dem, men ja, så spørger man da lige inden!! Hvis jeg var jer så ville jeg melde fra. For det de har gjort er simpelthen for frækt

Anmeld

27. marts 2009

Mormilla

Det kan man da ikke gøre!!!
Min mormor har os brug for hjælp i sommerhuset engang i mellem. Men så invitere hun os til hendes fødselsdag hvor hun ønsker sig at vi hjælper hende. Det synes jeg er en meget bedre måde at gør det på. Plus at vi skal ikke arbejde på hendes fødselsdag. Der aftaler vi hvornår vi alle kan hjælpe... Men vi gir da hende en gave alligevel

Anmeld

27. marts 2009

Rasmine

Jeg synes da det er en fantastisk idé!
Kunne selv finde på at gøre det samme.
Det er jo gamle mennesker, så hvorfor stejle sådan over det?

Anmeld

27. marts 2009

Pia.

He He - fed måde at gøre det på... næste gang jeg inviterre gæster så vil jeg da lige minde dem om at husek en støv klud, gulvspand og støvsuger ...
Ej spøg til side....

Det er sgu frækt at inviterre sådan der... ! Håber for jer frokosten er god

Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.