Så er jeg på den anden side af det hele..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2012

An&Jo

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg tror vi var flere der vidste hvem du var.
Det er godt det er forløbet som det skal.
Døsig kan man ikke andet end at være efter en omgang narkose. Jeg håber du har det godt!!!

Jaa, der var flere der havde regnet ud det var mig, men det vidstej eg jo godt at der var chance for at folk kunne.. ville bare ikke lige på daværende tidspunkt kunne søges frem på det hvis folk udefra kendte mit brugernavn..

Jeg blev udskrevet efter 3 timer, og fik lov at tage hjem, jeg har ikke haft nogle smerter, men var os godt dækket ind inden jeg forlod sugehuset igår..

Jeg har det okay efter omstændighederne, men er heldigvis ikke alene idag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

An&Jo

Mira0911 skriver:

tak for kram

Anmeld

1. marts 2012

An&Jo

Kofoed. skriver:

Dejligt du kunne komme til så hurtigt

tak for kram..

jaa det var rigtig dejligt at jeg kunne komme til så hurtigt..

Anmeld

1. marts 2012

An&Jo

JustinsMoar skriver:

Hvor langt var du henne? 

Jeg har fået en sen abort - uge 13+5 og jeg skulle føde selv..  

Jeg håber du var kortere henne! Smsiden sidder stadig i mig.. 

Kæmpe kæmpe kram til dig.. Uanset hvad der ligger bag - så er det bare ikke sjovt! 

jeg blev skannet igår, og de kunne ikke måle det rigtigt, men jeg var kun et par dage fra grænsen, så det var faktisk på et hængende hår at jeg ikke havde fået lov til en abort..

det er jo ikke en senabort i den forstand, men jeg synes nu stadig det var sent i forløbet, og ønsker aldrig at skulle igennem det igen.. Jeg er ked af at høre at du selv skulle føde barnet, det tror jeg ikke jeg psykisk kunne have klaret..

Anmeld

1. marts 2012

Valle81

An&Jo skriver:

Det var mig der var den anonyme bag senaborten..

Jeg er lige vågnet op for ca 40 minutter siden af narkosen, det hele er vidst forløbet som det skal.. Jeg er stadig lidt døsig af narkosen, men jeg har fået lidt mad osv.. Alt i alt har jeg det okay og glæder mig bare til at få min dejlige store dreng hjem igen..

Kære dig.

Hvor er jeg ked af at høre at du har måtte træffe den beslutning, det er godt nok ikkke fair. Det er pisse møg uretfærdigt, og der er jo næsten ikke ord for hvor svært det måtte have været,

Jeg håber du er ok under omstændighederne, at du har nogle til at hjælpe dig gennem dagene den næste tid. Og som du selv skriver, at få din dejlige store dreng i armene, det hjælper på smerten.

De største knus og varmeste tanker fra en meget berørt mig.

Christina

Anmeld

1. marts 2012

An&Jo

Valle81 skriver:

Kære dig.

Hvor er jeg ked af at høre at du har måtte træffe den beslutning, det er godt nok ikkke fair. Det er pisse møg uretfærdigt, og der er jo næsten ikke ord for hvor svært det måtte have været,

Jeg håber du er ok under omstændighederne, at du har nogle til at hjælpe dig gennem dagene den næste tid. Og som du selv skriver, at få din dejlige store dreng i armene, det hjælper på smerten.

De største knus og varmeste tanker fra en meget berørt mig.

Christina

nej det var sq ikke helt fair, men nogengange tager det hele en drejning så man er nødt til at se lidt forbi sig selv også.. det er det værste jeg nogensinde har udsat mig selv for, og jeg håber aldrig det bliver nødvendigt igen..

Jeg har heldigvis folk omkring mig hele dagen idag, og imorgen, så jeg er ikke alene om det hele.. Men det bedste bliver når jeg kan hente min store dreng hjem imorgen når jeg er sikker på at jeg ikke får en senreaktion på narkosen..

Anmeld

1. marts 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

ja det var mig desværre.. :/

Jeg er så okay som man nu kan være, jeg glæder mig bare til at få den store basse hjem igen nu, så jeg kan få noget andet at tænke på igen..

Det kan jeg godt forstå .. Er ked af at du måtte igennem det . 

Anmeld

1. marts 2012

Frk-Lotusblomst

An&Jo skriver:

Jaa, der var flere der havde regnet ud det var mig, men det vidstej eg jo godt at der var chance for at folk kunne.. ville bare ikke lige på daværende tidspunkt kunne søges frem på det hvis folk udefra kendte mit brugernavn..

Jeg blev udskrevet efter 3 timer, og fik lov at tage hjem, jeg har ikke haft nogle smerter, men var os godt dækket ind inden jeg forlod sugehuset igår..

Jeg har det okay efter omstændighederne, men er heldigvis ikke alene idag..

Det forstår jeg udemærket.. Muligheden for anonymitet herinde er dejlig at have.. <3

Det var godt du ingen smerter havde. Men ja, men er pumpet godt med smertestillende..

Dejligt at høre du ikke er alene. Det er rart lige at have en ved sig..

Anmeld

1. marts 2012

FrkZier

1. marts 2012

An&Jo

Frk-Lotusblomst skriver:

Det forstår jeg udemærket.. Muligheden for anonymitet herinde er dejlig at have.. <3

Det var godt du ingen smerter havde. Men ja, men er pumpet godt med smertestillende..

Dejligt at høre du ikke er alene. Det er rart lige at have en ved sig..

ja den er rigtig rar..

Der har heldigvis ikke været noget idag heller.. jeg er kun øm der hvor jeg fik min indsprøjtning med anti D men det er jo ulempen ved at være rhesus negativ.. :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.