Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor langt var du henne?
Jeg har fået en sen abort - uge 13+5 og jeg skulle føde selv..
Jeg håber du var kortere henne! Smsiden sidder stadig i mig..
Kæmpe kæmpe kram til dig.. Uanset hvad der ligger bag - så er det bare ikke sjovt!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ungmor!<3 skriver: hvor ligger de? må man se dem? håber du ok
hvor ligger de? må man se dem? håber du ok
bullerbassen skriver: Ja det jo lige det - så godt som man nu kan have det .Kan du linke til din tråd ??
Ja det jo lige det - så godt som man nu kan have det .Kan du linke til din tråd ??
AnjaB skriver: Læste med i den annonyme tråd og vil bare sende et knus - håber du er så okay du nu kan være.
Læste med i den annonyme tråd og vil bare sende et knus - håber du er så okay du nu kan være.
Krussedulle skriver: er ked af at du havnede i den situation!! det er bestemt ikke sjov at skulle igennem, men dejligt at du efter omstændighederne er ok! Mange til dig!
er ked af at du havnede i den situation!! det er bestemt ikke sjov at skulle igennem, men dejligt at du efter omstændighederne er ok! Mange til dig!
AalborgPigen skriver: Ej var det dig... Jeg håber at du har det okay.. ? Hvordan kan det være, hvis jeg må spørge ?
Ej var det dig... Jeg håber at du har det okay.. ?
Hvordan kan det være, hvis jeg må spørge ?
B&J skriver: det er jeg godt nok ked af at læse håber du er okay som man kan være og sender dig lige en kæmpe krammer
det er jeg godt nok ked af at læse håber du er okay som man kan være og sender dig lige en kæmpe krammer
Babymor2010 skriver: Har ikke lige fået fulgt med i dem alle, men du skal i hvert fald have et stort
Har ikke lige fået fulgt med i dem alle, men du skal i hvert fald have et stort
Nitz - <3 David skriver: Som jeg skrev på facebook så er det bare så øv.. Håber du er ok, trods alle tudeturene osv..
Som jeg skrev på facebook så er det bare så øv.. Håber du er ok, trods alle tudeturene osv..
Kathepige skriver: Åh, det er jeg ked af Har fulgt dig siden du blev gravid nu her. Hvad skete der? Jeg har heller ikke kunne finde det anonyme indlæg.Håber du er ok. Kram
Åh, det er jeg ked af Har fulgt dig siden du blev gravid nu her. Hvad skete der? Jeg har heller ikke kunne finde det anonyme indlæg.Håber du er ok. Kram
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128