Så er jeg på den anden side af det hele..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2012

Krussedulle

An&Jo skriver:

Det var mig der var den anonyme bag senaborten..

Jeg er lige vågnet op for ca 40 minutter siden af narkosen, det hele er vidst forløbet som det skal.. Jeg er stadig lidt døsig af narkosen, men jeg har fået lidt mad osv.. Alt i alt har jeg det okay og glæder mig bare til at få min dejlige store dreng hjem igen..

er ked af at du havnede i den situation!! det er bestemt ikke sjov at skulle igennem, men dejligt at du efter omstændighederne er ok! Mange til dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

Jeg er lige vågnet op for ca 40 minutter siden af narkosen, det hele er vidst forløbet som det skal.. Jeg er stadig lidt døsig af narkosen, men jeg har fået lidt mad osv.. Alt i alt har jeg det okay og glæder mig bare til at få min dejlige store dreng hjem igen..

Ej var det dig... Jeg håber at du har det okay.. ? 

Hvordan kan det være, hvis jeg må spørge ?

Anmeld

29. februar 2012

B&J

det er jeg godt nok ked af at læse håber du er okay som man kan være og sender dig lige en kæmpe krammer

Anmeld

29. februar 2012

Zeus

An&Jo skriver:

Anmeld

29. februar 2012

Clisolka

An&Jo skriver:

Har ikke lige fået fulgt med i dem alle, men du skal i hvert fald have et stort 

Anmeld

29. februar 2012

Nitz - <3 David

Som jeg skrev på facebook så er det bare så øv.. Håber du er ok, trods alle tudeturene osv..

Anmeld

29. februar 2012

Flødebollen

Åh, det er jeg ked af Har fulgt dig siden du blev gravid nu her. Hvad skete der? Jeg har heller ikke kunne finde det anonyme indlæg.Håber du er ok. Kram

Anmeld

29. februar 2012

Frk-Lotusblomst

An&Jo skriver:

Jeg tror vi var flere der vidste hvem du var.
Det er godt det er forløbet som det skal.
Døsig kan man ikke andet end at være efter en omgang narkose. Jeg håber du har det godt!!!

Anmeld

29. februar 2012

Mira0911

29. februar 2012

Kofoed.

Dejligt du kunne komme til så hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.