Tynen skriver:
Er det normalt at den ene kat får en slags "anfald" hvor den nyser/hoster helt vildt over en 10-15 sekunder?
Bliver sådan lidt bekymret for den, men den virker frisk og glad både før og bagefter.
Kattegræs - Er det ikke noget jeg skal have fat i, nu de ikke må komme ud de næste 14 dage?
Bonusinfo: Hold k**t hvor de skider!!! 
Jeg bliver simpelthen nødt til at allierede mig med handsker et par gange og dagen og tømme hele bakken.
Det er vildt tyndt og det er bare HELE tiden!
Holder det ikke op når de har været her et par dage mere?
De virker ellers som om de er faldet til.
Er der andre ting jeg burde vide?
Har i forvejen overvejet at trappe dem ud af det dåse-junk de får og måske erstatte det med lidt tun i tørfoderet engang imellem - Er det dumt?
Vi fik vores kat i dec fra Kattens værn og efter 3 uger begyndte den at hoste på den måde du beskriver... Vi var til dyrelægen med den og den fik noget pencillin, og så var det ovre. Det var en infektion i luftvejene, så synes da bestemt du skal få kigget på den.....
Mht foder, så drop dåsemaden og giv dem tørfoder fra Royal canin, det er det bedste.
I starten gav jeg også vores lidt dåsemad ved siden af, men den sked helt vildt og fes konstant så den var jo ikke til at holde ud at være i nærheden af, så nu er det droppet og så får den kun tørfoder fra royal canin nu....
Ind imellem har han så fået en klat leverpostej eller lign, men det er ikke så tit.....
Det skulle faktisk være bedst for dem bare at få det tørfoder:-) Tror også det vil hjælpe på deres skideri.....
Anmeld