Final question! Jeg lover det :) (Om katte!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.625 visninger
27 svar
0 synes godt om
27. marts 2009

Tynen

Er det normalt at den ene kat får en slags "anfald" hvor den nyser/hoster helt vildt over en 10-15 sekunder?
Bliver sådan lidt bekymret for den, men den virker frisk og glad både før og bagefter.

Kattegræs - Er det ikke noget jeg skal have fat i, nu de ikke må komme ud de næste 14 dage?

Bonusinfo: Hold k**t hvor de skider!!!
Jeg bliver simpelthen nødt til at allierede mig med handsker et par gange og dagen og tømme hele bakken.
Det er vildt tyndt og det er bare HELE tiden!

Holder det ikke op når de har været her et par dage mere?
De virker ellers som om de er faldet til.

Er der andre ting jeg burde vide?

Har i forvejen overvejet at trappe dem ud af det dåse-junk de får og måske erstatte det med lidt tun i tørfoderet engang imellem - Er det dumt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2009

Plysbjørnen

Vil da håbe at det er normalt, for det gør mine katte altså også... Så det tror jeg det er...

Anmeld

27. marts 2009

Janep

det kommer vel and på hvordan den hoster
Min kat har haft orm et par gange og da fik den også sådan nogle hoste anfald.
Men det kan jo os være den bar får lidt hår galt i halsen

Anmeld

27. marts 2009

LineD

Altså nu kan de fleste katte ikke tåle mere end en lille potion junk på dåse om dagen Så UD til højre med det , og ind med godt tørfoder, og så giv dem lidt tin I VAND (meget vigtigt, må ikke være i olie) en gang i mellem og hold dig til kun en lille portion junk hver dag Tørfoder, tørfoder, tørfoder

Man behøver somend ikke kattegræsset... Mine har aldrig været vilde med det, og hvis de får lov at komme ud om små 14 dage, så pyt da med det

Nysene, kan være simpelt støv (at vende sig til omgivelser) eller en lille snue, det skal nok gå over igen hvis den ellers virker frisk

Anmeld

27. marts 2009

Tynen

Janep skriver:

det kommer vel and på hvordan den hoster
Min kat har haft orm et par gange og da fik den også sådan nogle hoste anfald.
Men det kan jo os være den bar får lidt hår galt i halsen

ORM???!!!!!!!!!

ADRRR!! Det magter jeg bare ikke!!
De har godt nok lige fået ormekur.. Håber sgu det virker som det skal!

Anmeld

27. marts 2009

Tynen

LineD skriver:

Altså nu kan de fleste katte ikke tåle mere end en lille potion junk på dåse om dagen Så UD til højre med det , og ind med godt tørfoder, og så giv dem lidt tin I VAND (meget vigtigt, må ikke være i olie) en gang i mellem og hold dig til kun en lille portion junk hver dag Tørfoder, tørfoder, tørfoder

Man behøver somend ikke kattegræsset... Mine har aldrig været vilde med det, og hvis de får lov at komme ud om små 14 dage, så pyt da med det

Nysene, kan være simpelt støv (at vende sig til omgivelser) eller en lille snue, det skal nok gå over igen hvis den ellers virker frisk

Fedt! Tak for info!

Vi går på hård nedtrapning nu.
De fik vist bare dåse-junk og masser af mælk hvor de kom fra, så tror liiiige deres maver skal på rehab

Synes bare det virker så tørt hvis de kun skal have tørfoder, så synes det er fedt man lige kan spice det op med lidt tun en gang imellem

Anmeld

27. marts 2009

Mary

Ved du om du har skiftet madmærke? Det kan nemlig godt give dem dårlig mave at blive skiftet over på noget andet mad fra den ene dag til den anden. Mener det er bedst at trappe ud og så ind i noget nyt Mon ikke også det kan være skiftet til nyt hjem?

Ang det der med nysen/hosten så tror jeg umiddelbart det kan være noget hår i halsen/maven som den forsøger at få op og ud af systemet. En af vores gør det ofte, men den anden gør det aldrig

Håber I hygger jer med de søde små kræ.

Knus Maria - som selv sidder med en kat halvt hængende ind over den bærbare, som masserer mine mavedeller med kløerne, av av......men det er jo kærlighed

Anmeld

27. marts 2009

Mary

Tynen skriver:

ORM???!!!!!!!!!

ADRRR!! Det magter jeg bare ikke!!
De har godt nok lige fået ormekur.. Håber sgu det virker som det skal!

Orm....? Hvor kom det fra? har jeg overset noget....`?

Anmeld

27. marts 2009

LineD

Tynen skriver:

Fedt! Tak for info!

Vi går på hård nedtrapning nu.
De fik vist bare dåse-junk og masser af mælk hvor de kom fra, så tror liiiige deres maver skal på rehab

Synes bare det virker så tørt hvis de kun skal have tørfoder, så synes det er fedt man lige kan spice det op med lidt tun en gang imellem

Hehe , det var så lidt
Det var netop samme rehab program min mis kom igennem da jeg fik hende
Og idag ELSKER hun sin tørkost , men ser frem til en lille portion af det ene eller andet til

Og hendes mave kom top iorden efter bare få dage med hård nedtrapning
Evt. kan du koge lidt ris og måse i dåse junked Det stabiliserer maven

Anmeld

27. marts 2009

Mary

Mary skriver:

Orm....? Hvor kom det fra? har jeg overset noget....`?

Nåååå, haha, sorry, nu så jeg det. Læste det om og om igen, og kunne bare overhovedet ikke se ordet orm i det indlæg, hahahah

Maria - med øjenbetændelse, det er rigtigt nok, men nok ikke en gyldig undskyldning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.