Opgiver snart sex....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2012

Anonym trådstarter

DitteMarie skriver:

Oplever det samme som dig og under graviditet er det kronisk og ingen sex overhovedet. Synes jeg har prøvet alt, ved at det hjælper at tisse af og vaske understellet før og efter. Har hørt at kondomer kan afhjælpe problemet, men dem kan jeg ikke tåle bruger kun vigvag sæbe og bruger vivag stik piller efter hvert samleje. Bruger bomulds trusser og undgår trusseindlæg. Det kan også afhjælpe problemet at sove uden trusser ?? 

Håber du finder en løsning på problemet.

Stakkels dig!!!

Ja det er de samme råd jeg kender til. Sæd er basisk og ødelægger miljøet i skeden (ligeledes ved mens.) og derfor kan kondom hjælpe, da sæden ikke kommer ind og generer.

Ved du om det er bedst at bruge bind eller tampon under menstruation? Synes ikke jeg kan finde et entydigt svar, når jeg søger på google.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

Anonym trådstarter

Stéphanie skriver:

Sorry to say, men du er altså næsten nødt til at kontakte lægen, det er ikke sundt at have svamp så megt. Jeg døjede også utrolig meget med det, og endte med at komme på en pillekur og har ikke set skyggen af det siden 

Men jeg endte med at forlange at lægen gav mig andet end Canesten da det var det jeg havde brugt igen og igen og igen og igen og igen..

Håber du kommer af med dit problem, og husk, kæresten skal højst tænkelig også have noget behandling da man sagtens kan være smittet uden at mærke det. (hvilket også kan gøre at i bliver ved med at smitte hinanden, når nu du siger det er specielt slemt efter sex)

Pillekur... det må jeg prøve! Ja, afsted til lægen med mig  fedt hvis det virker mere permanent!

Anmeld

29. februar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg ville klart overveje at genoptage afvaskninger UDEN sæbe. Selvom det skal gå lidt stærkt, må man lige bruge de 2 minutter ekstra, for det er noget der virkelig hjælper.

Du har ret. Det er helt klart det værd, hvis det virker

Anmeld

29. februar 2012

Stéphanie

Anonym skriver:

Pillekur... det må jeg prøve! Ja, afsted til lægen med mig  fedt hvis det virker mere permanent!

Ja synes da helt sikkert du skal komme afsted. Jeg havde svamp konstant, men har ikke set skyygen af det i 2 år efter jeg fik den kur 

Anmeld

29. februar 2012

metski83

Anonym skriver:

Ja yderst belastende og ens humør er virkelig påvirket af det  tjo måske skulle jeg gå til lægen igen.... men har læst, at nogle bare er meget plaget af det uden der er så meget man kan gøre ved det.

Ja det er virkelig generende, og klør som en i H......

Men tænker, at man måske kan spise nogle piller eller noget, som holder det nede. For det er da virkelig umennskeligt at skulle gå rundt med. (Jeg er ikke læge, men bare en tanke)

Jeg fik engang nogle piller ved lægen til at spise, fordi svampen ikke ville gå væk på almindeligvis, ved stikpilller og creme til skeden. Så fik jeg nogle til at spise, for at slå det helt ned, så det ikke blev ved med at bluse op.

Tænker, om du måske kunne få noget lignende, så svampen en gang for alle kunne blive slået ihjel, og ikke konstant lå i "hvile" fasen, og konstant blussede op, når der kommer andre ph-værdier i skeden.

Anmeld

29. februar 2012

Anonym trådstarter

Stéphanie skriver:

Ja synes da helt sikkert du skal komme afsted. Jeg havde svamp konstant, men har ikke set skyygen af det i 2 år efter jeg fik den kur 

Anmeld

29. februar 2012

Anonym

ja afsted med dig til lægen 

Husk når du får behandlingen at skifte sengetøj ofte, da det sidder i sengetøjet..

Knus 

Anmeld

29. februar 2012

Anonym trådstarter

metski83 skriver:

Ja det er virkelig generende, og klør som en i H......

Men tænker, at man måske kan spise nogle piller eller noget, som holder det nede. For det er da virkelig umennskeligt at skulle gå rundt med. (Jeg er ikke læge, men bare en tanke)

Jeg fik engang nogle piller ved lægen til at spise, fordi svampen ikke ville gå væk på almindeligvis, ved stikpilller og creme til skeden. Så fik jeg nogle til at spise, for at slå det helt ned, så det ikke blev ved med at bluse op.

Tænker, om du måske kunne få noget lignende, så svampen en gang for alle kunne blive slået ihjel, og ikke konstant lå i "hvile" fasen, og konstant blussede op, når der kommer andre ph-værdier i skeden.

Jeg mener faktisk, at jeg for en del år siden fik piller imor svamp, nu når jeg tænker mig om. For ja, det er som om det bare ligger i dvale og så blusser op ved den mindste påvirkning...

Anmeld

29. februar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

ja afsted med dig til lægen 

Husk når du får behandlingen at skifte sengetøj ofte, da det sidder i sengetøjet..

Knus 

Okay, det vidste jeg ikke... Tak

Knus

Anmeld

29. februar 2012

raca

er manden blevet trækket.. når du så let får det.. så kan du vel havde smittet manden.. hvis han så går med det kan han vel smitte dig tilbage hvergang i er sammen.. eller hvis i sover nøgne sammen el.

har du tjækket kosten ol.. for mpske er der rod i din baterie flora forneden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.