Jubiii 18 kg lettere :) !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2012

Mamalou

CJK skriver:

Jeg synes slet ikke at det har krævet disciplin fra min side, jeg betragter det slet ikke som en slankekur.
Det har været en fornøjelse at tabe mig
Nå ja for søren, min kl. 12 smoothie putter jeg det der smoothie base i man kan købe på karton og om aftenen er det juice.
Jeg har før hen i stedet for smoothie kl. 12 taget en skål yoghurt med reven æble og ymerdrys.
Jeg tæller ikke kalorier, men følger min egen kostplan.

Det må være skønt at kunne nyde det, fremfor at synes det er en sur pligt... 

Du skal have mange tak for hjælpen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

B&J

CJK skriver:

Sådan her.

Grunden til jeg bliver nødt til at lave screendump er fordi jeg ikke har billederne, de blev taget til en komsammem jeg var til med Christian.

Det første billede 3 måneder efter fødslen.

Det andet billede 5 måneder efter fødslen. ¨

wow hvor er du smuk

og sikke en vild forandring, du er sku sej

Anmeld

3. marts 2012

Alexander&Lærke

CJK skriver:

Tak skal du have

Jamen vægt tabet er blevet større siden jeg flyttede til Ryomgård med min lille familie, jeg tror det er fordi jeg går mindst 2 timer om dagen nu i rask tempo, jeg husker min morgen mad eftersom Christian også skal have morgenmad, jeg har en vandflaske på mig hele tiden, og vi er flyttet fra 85 kvm til 160 kvm med have, så der bruger jeg også meget tid. Mine kostvaner er nu sådan at jeg spiser hver eneste time, dvs at jeg har nødder,  en masse frugt, en masse grøntsager,  ostehaps,  kiks og andet let i skabet. Og det spiser jeg lidt af hver time, så jeg er aldrig sådan rigtig sulten, og jeg forbrænder hele dagen lang.

Skal jeg sende dig en mere detaljeret kostplan eller spørger du bare sådan generelt

Jeg spørg fordi jeg nu har taget mig sammen ti at komme igang med at tabe mig.... Så hvis du har en plan du følger vil jeg da meget gerne have den, måske den kunne være god for mig også.

Og ja lækkert med plads og have. Og en gåtur og også godt.  Vi går også hverdag godt nok ikke så meget som jeg gerne ville men måske det kommer med foråret men vi har en storebror som vi følger i bh hver morgen og henter igen der der får vi da gået 10 min hver vej...

Anmeld

5. marts 2012

FamilienSørensen

B&J skriver:

wow hvor er du smuk

og sikke en vild forandring, du er sku sej

Ej hvor er du sød, tusind tak for komplimentet! Det gør mig i mega godt humør

Anmeld

5. marts 2012

FamilienSørensen

Mette&Alexander skriver:

Jeg spørg fordi jeg nu har taget mig sammen ti at komme igang med at tabe mig.... Så hvis du har en plan du følger vil jeg da meget gerne have den, måske den kunne være god for mig også.

Og ja lækkert med plads og have. Og en gåtur og også godt.  Vi går også hverdag godt nok ikke så meget som jeg gerne ville men måske det kommer med foråret men vi har en storebror som vi følger i bh hver morgen og henter igen der der får vi da gået 10 min hver vej...

Hejsa pga. fødselsdage, gæster osv.. Vil jeg i en af disse dage sende dig en pb med nærmere info vedr. mine kost og motionsplaner
knus

Anmeld

5. marts 2012

Alexander&Lærke

CJK skriver:

Hejsa pga. fødselsdage, gæster osv.. Vil jeg i en af disse dage sende dig en pb med nærmere info vedr. mine kost og motionsplaner
knus

Ok det i orden, det haster ikke, jeg er så smådt selv gået igang men vil da stadig gerne se din måde at gøre det på måske det ville være godt for mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.