CJK skriver:
Tak skal du have 
Jamen vægt tabet er blevet større siden jeg flyttede til Ryomgård med min lille familie, jeg tror det er fordi jeg går mindst 2 timer om dagen nu i rask tempo, jeg husker min morgen mad eftersom Christian også skal have morgenmad, jeg har en vandflaske på mig hele tiden, og vi er flyttet fra 85 kvm til 160 kvm med have, så der bruger jeg også meget tid. Mine kostvaner er nu sådan at jeg spiser hver eneste time, dvs at jeg har nødder, en masse frugt, en masse grøntsager, ostehaps, kiks og andet let i skabet. Og det spiser jeg lidt af hver time, så jeg er aldrig sådan rigtig sulten, og jeg forbrænder hele dagen lang.
Skal jeg sende dig en mere detaljeret kostplan eller spørger du bare sådan generelt 
Jeg spørg fordi jeg nu har taget mig sammen ti at komme igang med at tabe mig.... Så hvis du har en plan du følger vil jeg da meget gerne have den, måske den kunne være god for mig også.
Og ja lækkert med plads og have. Og en gåtur og også godt. Vi går også hverdag godt nok ikke så meget som jeg gerne ville men måske det kommer med foråret men vi har en storebror som vi følger i bh hver morgen og henter igen der der får vi da gået 10 min hver vej...
Anmeld