Jubiii 18 kg lettere :) !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2012

Mamalou

Hold da k... hvor er du sej! Stort tillykke...

Hvordan ser din kost ud nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

B&J

øv dine link virker ikke..

men hold nu op hvor er du SEJ hvor er det super flot og såååå lækkert med dine buksestørrelse wow wow

håber der kommer billeder af dig

Anmeld

2. marts 2012

FamilienSørensen

Mette&Alexander skriver:

Tillykke med dit flotte reslutat det er super godt gået. 

Jeg syntes da bare du skal fortsætte med din plan, det er jo slet ikke sikker amningen har en betydning det har det for nogle men ikke alle og din plan har jo set ud til at lykkes.

Følger du en betemt plan med noget kalorie mæssigt? Altså hvor du kun må få et vis antal kalorie på en dag eller hvordan.

Jeg har også siden jeg fødte min datter for 7 md siden drømt at komme igang med at ændre mine vaner, dete r dog ikke rigtigt lykkes med helt dog har jeg tabt 2 kilo siden 1/1, men det er jo ikke meget og slet ikke nok i mit hoved. 

Fik dog et godt råd i går at man skal lade være med at lyve over for sig selv.. 

Men endnu stort tillykke håber det lykkes for dig med de sidste kiloer...

Tak skal du have

Jamen vægt tabet er blevet større siden jeg flyttede til Ryomgård med min lille familie, jeg tror det er fordi jeg går mindst 2 timer om dagen nu i rask tempo, jeg husker min morgen mad eftersom Christian også skal have morgenmad, jeg har en vandflaske på mig hele tiden, og vi er flyttet fra 85 kvm til 160 kvm med have, så der bruger jeg også meget tid. Mine kostvaner er nu sådan at jeg spiser hver eneste time, dvs at jeg har nødder,  en masse frugt, en masse grøntsager,  ostehaps,  kiks og andet let i skabet. Og det spiser jeg lidt af hver time, så jeg er aldrig sådan rigtig sulten, og jeg forbrænder hele dagen lang.

Skal jeg sende dig en mere detaljeret kostplan eller spørger du bare sådan generelt

Anmeld

2. marts 2012

FamilienSørensen

AnneBJ skriver:

Det er virkelig godt gået!! Hvor er du sej!! 

Mht. de sidste syv kg, lige efter (eller samtidig emd) endt amning, så vil jeg anbefale dig madlog. Der kan du se hvad din krop har brug for af kcal og indtaste hvad du spiser. Så får du det simpleste regnestykke overhovedet, nemlig: Færre kcal indtaget end dit behov = vægttab!

Pøj pøj!

Det er et rigtig godt råd, da jeg valgte at jeg NU vil tabe mig, skulle jeg enten vælge at gøre det sådan at jeg indtog færre kcal. end det jeg behøvede og dermed tabte mig, jeg prøvede det og det duede ikke for mig. Jeg elsker simpelthen mad for meget. Og kom der pizza eller en steg med fedtkant på bordet, var jeg på spanden

Jeg valgte derfor at sige at jeg godt må spise (næsten) alt, men skulle begrænse det, og jeg skulle holde min forbrænding i gang ved at spise lidt hver time.

Anmeld

2. marts 2012

FamilienSørensen

Mamalou skriver:

Hold da k... hvor er du sej! Stort tillykke...

Hvordan ser din kost ud nu?

Vil du have den detaljeret

Anmeld

2. marts 2012

FamilienSørensen

B&J skriver:

øv dine link virker ikke..

men hold nu op hvor er du SEJ hvor er det super flot og såååå lækkert med dine buksestørrelse wow wow

håber der kommer billeder af dig

Sådan her.

Grunden til jeg bliver nødt til at lave screendump er fordi jeg ikke har billederne, de blev taget til en komsammem jeg var til med Christian.

Det første billede 3 måneder efter fødslen.

Det andet billede 5 måneder efter fødslen. ¨

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. marts 2012

Mamalou

CJK skriver:

Vil du have den detaljeret

Meget gerne! Hvis det selvfølgeligt er muligt?

Anmeld

2. marts 2012

FamilienSørensen

Mamalou skriver:

Meget gerne! Hvis det selvfølgeligt er muligt?

Ja da sagtens, det her virker på mig, og jeg har i 5 år prøvet at tabe mig.

Denne kostplan følger jeg rimelig slavisk.

8:00 Står vi op
9:00 Kellogs all bran regular ca. 30-40 gram og ca 250 ml letmælk til.
10:00 En kvart agurk samt en gåtur på 30 min
11:00 Et havlt æble
12:00 Frugt smoothie med en avokado i. Samt gåtur på en time.
13:00 10 mandler
14:00 En riskiks
15:00 En rugbrød med enten ost eller et æg ikke andet
16:00 En appelsin. Samt gåtur på 30 min.
17:00 Et halvt æble
18:00 Aftensmad
19:00-21:00 Frugtsmoothie uden smoothiebase

Kellogs all bran spiser jeg pga af fibrene.
Jeg har 4 hovedmåltider om dagen 9,12,15 og 18, hvor det er meget vigtigt at få noget ost, sukker, fedt eller mejeriprodukt indenborde, da lidt vil stille dig tilfreds.
Jeg spiser frugt i timerne op til aftensmaden, frugtsukker nedsætter appetitten.
Før aftensmaden drikker jeg et glas vand ca. 250ml, og spiser stille og roligt.
Og jeg har en dunk vand ved mig hele tiden, men også fordi jeg får kvalme ved nedløbsrefleks.
Efter aftensmaden laver jeg en frugtsmoothie, som skal fungere som en slags dessert, den skal så holde fra 19-21, men ellers drikker jeg vand fra 19-21, jeg har ikke brug for andet fordi mine depoter, er fyldt fuldstændig op.
Alt det her varierer jeg somme tider med, men det skal planlægges dagen før, for pludselige beslutninger ødelægger kostplanen fuldstændig,
Og jeg har kunne holde det her vedlige, fordi at jeg om søndagen giver mig selv lov til at synde lidt, men kun om søndagen, jeg har undlagt at vælge lørdag eller fredag, da det er de dage min kæreste snolder mest, og jeg ved at hvis jeg valgte en af de to dage ville jeg guffe i mig.
Man får slet ikke lyst til usunde ting, når de andre ikke spiser med

Det er sådan lidt det. Håber det kan hjælpe

Anmeld

2. marts 2012

Mamalou

CJK skriver:

Ja da sagtens, det her virker på mig, og jeg har i 5 år prøvet at tabe mig.

Denne kostplan følger jeg rimelig slavisk.

8:00 Står vi op
9:00 Kellogs all bran regular ca. 30-40 gram og ca 250 ml letmælk til.
10:00 En kvart agurk samt en gåtur på 30 min
11:00 Et havlt æble
12:00 Frugt smoothie med en avokado i. Samt gåtur på en time.
13:00 10 mandler
14:00 En riskiks
15:00 En rugbrød med enten ost eller et æg ikke andet
16:00 En appelsin. Samt gåtur på 30 min.
17:00 Et halvt æble
18:00 Aftensmad
19:00-21:00 Frugtsmoothie uden smoothiebase

Kellogs all bran spiser jeg pga af fibrene.
Jeg har 4 hovedmåltider om dagen 9,12,15 og 18, hvor det er meget vigtigt at få noget ost, sukker, fedt eller mejeriprodukt indenborde, da lidt vil stille dig tilfreds.
Jeg spiser frugt i timerne op til aftensmaden, frugtsukker nedsætter appetitten.
Før aftensmaden drikker jeg et glas vand ca. 250ml, og spiser stille og roligt.
Og jeg har en dunk vand ved mig hele tiden, men også fordi jeg får kvalme ved nedløbsrefleks.
Efter aftensmaden laver jeg en frugtsmoothie, som skal fungere som en slags dessert, den skal så holde fra 19-21, men ellers drikker jeg vand fra 19-21, jeg har ikke brug for andet fordi mine depoter, er fyldt fuldstændig op.
Alt det her varierer jeg somme tider med, men det skal planlægges dagen før, for pludselige beslutninger ødelægger kostplanen fuldstændig,
Og jeg har kunne holde det her vedlige, fordi at jeg om søndagen giver mig selv lov til at synde lidt, men kun om søndagen, jeg har undlagt at vælge lørdag eller fredag, da det er de dage min kæreste snolder mest, og jeg ved at hvis jeg valgte en af de to dage ville jeg guffe i mig.
Man får slet ikke lyst til usunde ting, når de andre ikke spiser med

Det er sådan lidt det. Håber det kan hjælpe

Det kræver disiplin at følge den plan. I hvert fald i min optik, for jeg synes ikke det ser ud til, at du får så meget mad? 

Hvad putter du i dine frugtsmoothies? Laver du dem på mælk, jucie eller andet?

Anmeld

2. marts 2012

FamilienSørensen

Mamalou skriver:

Det kræver disiplin at følge den plan. I hvert fald i min optik, for jeg synes ikke det ser ud til, at du får så meget mad? 

Hvad putter du i dine frugtsmoothies? Laver du dem på mælk, jucie eller andet?

Jeg synes slet ikke at det har krævet disciplin fra min side, jeg betragter det slet ikke som en slankekur.
Det har været en fornøjelse at tabe mig
Nå ja for søren, min kl. 12 smoothie putter jeg det der smoothie base i man kan købe på karton og om aftenen er det juice.
Jeg har før hen i stedet for smoothie kl. 12 taget en skål yoghurt med reven æble og ymerdrys.
Jeg tæller ikke kalorier, men følger min egen kostplan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.