Jubiii 18 kg lettere :) !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.366 visninger
25 svar
0 synes godt om
28. februar 2012

FamilienSørensen

Jeg skriver for lige at dele glæden med jer, jeg har tabt mig 18 kg på 7½ måned. Og det er jeg bare så glad og lykkelig for.

Inden jeg blev gravid vejede jeg 69 kg  hihi og tog derefter på trods af motion indtil 37. uge 20 kg på. Dage efter jeg havde født vejede jeg mig mens jeg lå på barsels gangen 85 kg!!

Puha et slag i ansigtet. Jeg havd holdt mig langt væk fra vægte i min graviditet, og havde slet ingen anelse om at vægten var deroppe ad.

Jeg besluttede at ændre mine motions og kostvaner, og siden vores søn Christian blev født for 7½ måned siden har jeg tabt mig 18 kg, jeg er gået fra str. 44 til 38 i bukser, gået fra L til M/S. Jeg har lige siden barn været en stor pige og jeg er mega glad for at komme ned på 67 kg.

Mit mål er at tabe mig yderligere 7 kg til maj

Jeg ammer stadig vores søn, men jeg kan sagtens føle at han ikke vil have mit bryst så meget mere, så jeg skal passe på her når jeg stopper med amningen. Er der nogle her, der har noget at sige til mig i forhold til det med at stoppe med at amme, jeg tænker om der er noget jeg skal passe på kost og motions mæssigt. Gode råd og beretninger ønskes, da jeg så nødig vil op i vægt igen.

Knus Kusuma

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Tillykke med dit flotte vægttab

Anmeld

28. februar 2012

FamilienSørensen

Tak skal du have

Anmeld

28. februar 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Rigtig flot! Bare det var mig

Anmeld

28. februar 2012

Mira0911

Stort tillykke med dit vægttab... 

Anmeld

29. februar 2012

hekran

CJK skriver:

Jeg skriver for lige at dele glæden med jer, jeg har tabt mig 18 kg på 7½ måned. Og det er jeg bare så glad og lykkelig for.

Inden jeg blev gravid vejede jeg 69 kg  hihi og tog derefter på trods af motion indtil 37. uge 20 kg på. Dage efter jeg havde født vejede jeg mig mens jeg lå på barsels gangen 85 kg!!

Puha et slag i ansigtet. Jeg havd holdt mig langt væk fra vægte i min graviditet, og havde slet ingen anelse om at vægten var deroppe ad.

Jeg besluttede at ændre mine motions og kostvaner, og siden vores søn Christian blev født for 7½ måned siden har jeg tabt mig 18 kg, jeg er gået fra str. 44 til 38 i bukser, gået fra L til M/S. Jeg har lige siden barn været en stor pige og jeg er mega glad for at komme ned på 67 kg.

Mit mål er at tabe mig yderligere 7 kg til maj

Jeg ammer stadig vores søn, men jeg kan sagtens føle at han ikke vil have mit bryst så meget mere, så jeg skal passe på her når jeg stopper med amningen. Er der nogle her, der har noget at sige til mig i forhold til det med at stoppe med at amme, jeg tænker om der er noget jeg skal passe på kost og motions mæssigt. Gode råd og beretninger ønskes, da jeg så nødig vil op i vægt igen.

Knus Kusuma

Wauv!!! 69 lyder ikke meget i min verden, men hvor høj er du? Måske sådan det hænger sammen

Så flot og ja, gid det var mig! Har du ikke nogle billeder?

Anmeld

29. februar 2012

Alexander&Lærke

Tillykke med dit flotte reslutat det er super godt gået. 

Jeg syntes da bare du skal fortsætte med din plan, det er jo slet ikke sikker amningen har en betydning det har det for nogle men ikke alle og din plan har jo set ud til at lykkes.

Følger du en betemt plan med noget kalorie mæssigt? Altså hvor du kun må få et vis antal kalorie på en dag eller hvordan.

Jeg har også siden jeg fødte min datter for 7 md siden drømt at komme igang med at ændre mine vaner, dete r dog ikke rigtigt lykkes med helt dog har jeg tabt 2 kilo siden 1/1, men det er jo ikke meget og slet ikke nok i mit hoved. 

Fik dog et godt råd i går at man skal lade være med at lyve over for sig selv.. 

Men endnu stort tillykke håber det lykkes for dig med de sidste kiloer...

Anmeld

29. februar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke med det store vægttab - det er super sejt gået

Anmeld

29. februar 2012

AnneBJ

Det er virkelig godt gået!! Hvor er du sej!! 

Mht. de sidste syv kg, lige efter (eller samtidig emd) endt amning, så vil jeg anbefale dig madlog. Der kan du se hvad din krop har brug for af kcal og indtaste hvad du spiser. Så får du det simpleste regnestykke overhovedet, nemlig: Færre kcal indtaget end dit behov = vægttab!

Pøj pøj!

Anmeld

2. marts 2012

FamilienSørensen

Marita skriver:

Wauv!!! 69 lyder ikke meget i min verden, men hvor høj er du? Måske sådan det hænger sammen

Så flot og ja, gid det var mig! Har du ikke nogle billeder?

Hejsa jeg er kun 160 cm høj/lav hehe og før jeg blev gravid havde jeg en bmi på 26.95 hvilket ikke er så godt.

Nu har jeg en bmi på 25.26 og vil gerne ned på 25.00.

Jeg har ikke billeder af min mave som den ser ud nu, men det skal jeg nok lige få taget, men jeg har billede af mit ansigt hvor man tydelig kan se en forskel.

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.1623041258989.85132.1325207204&type=3
3 månder efter jeg fødte

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.1623041258989.85132.1325207204&type=3#!/photo.php?fbid=2921835528034&set=a.1623041258989.85132.1325207204&type=3&theater
5 månder efter jeg fødte

Håber det er til at se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.