Jeg skriver for lige at dele glæden med jer, jeg har tabt mig 18 kg på 7½ måned. Og det er jeg bare så glad og lykkelig for.
Inden jeg blev gravid vejede jeg 69 kg
hihi og tog derefter på trods af motion indtil 37. uge 20 kg på. Dage efter jeg havde født vejede jeg mig mens jeg lå på barsels gangen 85 kg!!
Puha et slag i ansigtet. Jeg havd holdt mig langt væk fra vægte i min graviditet, og havde slet ingen anelse om at vægten var deroppe ad.
Jeg besluttede at ændre mine motions og kostvaner, og siden vores søn Christian blev født for 7½ måned siden har jeg tabt mig 18 kg, jeg er gået fra str. 44 til 38 i bukser, gået fra L til M/S. Jeg har lige siden barn været en stor pige og jeg er mega glad for at komme ned på 67 kg.
Mit mål er at tabe mig yderligere 7 kg til maj
Jeg ammer stadig vores søn, men jeg kan sagtens føle at han ikke vil have mit bryst så meget mere, så jeg skal passe på her når jeg stopper med amningen. Er der nogle her, der har noget at sige til mig i forhold til det med at stoppe med at amme, jeg tænker om der er noget jeg skal passe på kost og motions mæssigt. Gode råd og beretninger ønskes, da jeg så nødig vil op i vægt igen.
Knus Kusuma
Anmeld