Kan hundens væremåde smitte af på katten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

Princesspigen

Mira0911 skriver:

Okey... De nyder også hinanden og har deres "skænderier" og tumle lege... 

skønt!

bliver helt misundelig.. vi har nogle katte men kæresten kan ikke tåle hunde  er ellers egentlig hunde menneske..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Mira0911

Princesspigen skriver:

skønt!

bliver helt misundelig.. vi har nogle katte men kæresten kan ikke tåle hunde  er ellers egentlig hunde menneske..

Er vokset op med katte, hunde, marsvin og mange andre dyr... Kan ikkr undvære dem idag... Så har selv kat, hund og marsvin... 

Anmeld

28. februar 2012

Princesspigen

Mira0911 skriver:

Er vokset op med katte, hunde, marsvin og mange andre dyr... Kan ikkr undvære dem idag... Så har selv kat, hund og marsvin... 

er os opvokset med en del af de samme dyr du nævner.. men pt har jeg 2 katte og kæresten har 1..

vi skal når vi finder det rigtige, havde akvarium.. kæresten vil gerne have en slange  er bange for dem

jeg selv vil gerne have gvanere, evt marsvin eller sibiriske dværghamster..  og ja gerne en hund men ja den går jo ikke

Anmeld

28. februar 2012

Mira0911

Princesspigen skriver:

er os opvokset med en del af de samme dyr du nævner.. men pt har jeg 2 katte og kæresten har 1..

vi skal når vi finder det rigtige, havde akvarium.. kæresten vil gerne have en slange  er bange for dem

jeg selv vil gerne have gvanere, evt marsvin eller sibiriske dværghamster..  og ja gerne en hund men ja den går jo ikke

Der er jo allergi venlige hunde - Bomuldshunden - kan ikke huske den rigtig race på den... 

Uh slanger bryder jeg mig slet ikke om.... Bvadr... 

Anmeld

28. februar 2012

Guldimaven

Ja, det lyder da godt nok som om at Lupo tror den er en hund! Men jeg syntes da det er en meget sød tanke, og den ser sikkert op til storebror. 

Anmeld

28. februar 2012

Princesspigen

Mira0911 skriver:

Der er jo allergi venlige hunde - Bomuldshunden - kan ikke huske den rigtig race på den... 

Uh slanger bryder jeg mig slet ikke om.... Bvadr... 

problemet er at de racer af hunde som er allergi venlige er tit mindre hunden og både kæresten og jeg er til de STORE hunde.. selv ville jeg gerne have en rotweiler.. skal vi have hund skal det være en man kan klappe uden den bevæger sig

ellers er der ingen pointe i en hund.. bare vores mening

Anmeld

28. februar 2012

Mira0911

Guldimaven skriver:

Ja, det lyder da godt nok som om at Lupo tror den er en hund! Men jeg syntes da det er en meget sød tanke, og den ser sikkert op til storebror. 

Jeg tror også hun ser op til Thor....  Det er nu meget sjovt at se... 

Anmeld

28. februar 2012

Mira0911

Princesspigen skriver:

problemet er at de racer af hunde som er allergi venlige er tit mindre hunden og både kæresten og jeg er til de STORE hunde.. selv ville jeg gerne have en rotweiler.. skal vi have hund skal det være en man kan klappe uden den bevæger sig

ellers er der ingen pointe i en hund.. bare vores mening

Okey... Hmm... Findes der ikke store race hunde som er allergi venlige? 

Anmeld

29. februar 2012

Princesspigen

Mira0911 skriver:

Okey... Hmm... Findes der ikke store race hunde som er allergi venlige? 

der er ikke lige nogle vi kan finde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.