Kan hundens væremåde smitte af på katten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

Mira0911

lyder lidt mærkeligt det her, men prøv at holde et spejl op foran katten.. tror den den er en hund reagerer den voldsom på sit eget spejlbillede.. kanin blev bange når den så sig selv...

hvis han reagerer naturligt ved leg og nysgerrighed ved den godt den er en kat og derfor efterliger den bare hunden

bare et lille eksperiment

Jeg prøvede det lige og der var ikke nogen reaktion... Hun kiggede bare og så var det  det... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

B&J

Mira0911 skriver:

Spinderiet går for alvor igang når hun kan høre jeg tager posen.... 

hihiihhihi sådan virker den også her hjemme og nu er det sådan hvis vi bare åbner skuffen hvor de er i styrter hun op  i skuffen

Anmeld

28. februar 2012

Mira0911

B&J skriver:

hihiihhihi sådan virker den også her hjemme og nu er det sådan hvis vi bare åbner skuffen hvor de er i styrter hun op  i skuffen

Jeps... Plejer også at have dem i en skuf... Lupo sidder nærmest på nakken af mig når jeg roder i posen... 

Anmeld

28. februar 2012

Princesspigen

Mira0911 skriver:

Jeg prøvede det lige og der var ikke nogen reaktion... Hun kiggede bare og så var det  det... 

så er det bare fordi de har det så godt sammen, er bedste venner men at den godt selv ved den er kat og den anden hund..

eller ihværtifal min teori

Anmeld

28. februar 2012

B&J

Mira0911 skriver:

Jeps... Plejer også at have dem i en skuf... Lupo sidder nærmest på nakken af mig når jeg roder i posen... 

hihihihihihihi logge logge logge griner fjolle katte

Anmeld

28. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

Mira0911 skriver:

Jamen det kan da sagtens være at hun ser op til thor...  Det er lidt sjovt at se alligevel... 

Hehe ja men tror hun ser op til ham men ja det både sjovt og sødt på samme tid .. 

Anmeld

28. februar 2012

Mira0911

Princesspigen skriver:

så er det bare fordi de har det så godt sammen, er bedste venner men at den godt selv ved den er kat og den anden hund..

eller ihværtifal min teori

Okey... De nyder også hinanden og har deres "skænderier" og tumle lege... 

Anmeld

28. februar 2012

Mira0911

B&J skriver:

hihihihihihihi logge logge logge griner fjolle katte

Ja... 

Anmeld

28. februar 2012

Mira0911

Malou&Anders skriver:

Hehe ja men tror hun ser op til ham men ja det både sjovt og sødt på samme tid .. 

Det er det hvert fald...  De har selvfølgelig også deres "skænderier" hvor det tit lyder til at de er ved at rasere det hele... 

Anmeld

28. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

Mira0911 skriver:

Det er det hvert fald...  De har selvfølgelig også deres "skænderier" hvor det tit lyder til at de er ved at rasere det hele... 

Ja sådan er det jo altid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.