Kan hundens væremåde smitte af på katten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.680 visninger
28 svar
0 synes godt om
28. februar 2012

Mira0911

Det er første gang jeg både har hund og kat samtidig...  Må indrømme jeg oplever nogle ting ved Lupo som jeg ikke gjorde ved min første kat jeg havde da jeg boede alene... 

Thor og Lupo kan rigtig godt sammen efter knap 3 måneder, det er fantastisk at se...  

Jeg tænker så, den måde som Thor er på humør mæssigt, væremåde osv om det smitter af på Lupo? 

Hver morgen når vi står op, kommer Lupo løbende ligesom en hund, Thor kommer også løbende bare vi går på toilet om morgen når vi står op... 

Lupo ligger og sover de samme steder som Thor om natten, ligger på samme måde som ham, midt i det hele... 

Sådan var min første kat slet ikke... Hun kom bare luntende i hendes tempo og sov altid oppe ved mig i sengen.... 

Så tænker om Lupo opfører sig lidt som en hund engang i mellem? 

Eller er det helt normalt? 

Her er et billede hvor de ligger sammen....  Det synes jeg er sødt... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

Årh hvor kært.. Je tror personligt at Lupo ser op til Thor og ja så gøre de samme ting som ham..  

Anmeld

28. februar 2012

Princesspigen

jeg har den teori at vi alle bliver påvirket af hinanden.. min søsters kanin tror den er en kat fordi den aldrig har kendt andre dyr end katte..

katten kan tro den er en hund men det kan os bare være som du siger at de påvirker hinanden.. hvis du sætter 2 vidt forskellige mennesker i samme hus lærer de jo os af hinandens vaner og rytmer..

jeg mener det sagtens kan være rigtigt!

Anmeld

28. februar 2012

B&J

nu har vi ikke hund men vores kat er meget som en hund...

1.  den kommer og vækker mig om morgen ved at slikke mig på kinden
  2. den er kun de steder vi er
  3. den er altid ibad sammen med vores dreng
  4. den henter og bringer ting

ja vores kat er sjov

Anmeld

28. februar 2012

Mira0911

Malou&Anders skriver:

Årh hvor kært.. Je tror personligt at Lupo ser op til Thor og ja så gøre de samme ting som ham..  

Jamen det kan da sagtens være at hun ser op til thor...  Det er lidt sjovt at se alligevel... 

Anmeld

28. februar 2012

Mira0911

B&J skriver:

nu har vi ikke hund men vores kat er meget som en hund...

1.  den kommer og vækker mig om morgen ved at slikke mig på kinden
  2. den er kun de steder vi er
  3. den er altid ibad sammen med vores dreng
  4. den henter og bringer ting

ja vores kat er sjov

Hehe sød kat... 

Lupo er så kun de steder hvor Thor opholder sig...  Pssst.... De kyllinge bidder der, årh Lupo elsker dem... 

Anmeld

28. februar 2012

Mira0911

Princesspigen skriver:

jeg har den teori at vi alle bliver påvirket af hinanden.. min søsters kanin tror den er en kat fordi den aldrig har kendt andre dyr end katte..

katten kan tro den er en hund men det kan os bare være som du siger at de påvirker hinanden.. hvis du sætter 2 vidt forskellige mennesker i samme hus lærer de jo os af hinandens vaner og rytmer..

jeg mener det sagtens kan være rigtigt!

Ja okey... Faktisk sødt med kaninen.... 

Anmeld

28. februar 2012

B&J

Mira0911 skriver:

Hehe sød kat... 

Lupo er så kun de steder hvor Thor opholder sig...  Pssst.... De kyllinge bidder der, årh Lupo elsker dem... 

nååå hvor sød glæder mig til vi skal have en hund engang når penge lige passer..

ahhh fantastisk JUBII godt hun kan lig de kylling godbidder de er også bare gode eller det siger Pjuske de er

Anmeld

28. februar 2012

Princesspigen

Mira0911 skriver:

Ja okey... Faktisk sødt med kaninen.... 

lyder lidt mærkeligt det her, men prøv at holde et spejl op foran katten.. tror den den er en hund reagerer den voldsom på sit eget spejlbillede.. kanin blev bange når den så sig selv...

hvis han reagerer naturligt ved leg og nysgerrighed ved den godt den er en kat og derfor efterliger den bare hunden

bare et lille eksperiment

Anmeld

28. februar 2012

Mira0911

B&J skriver:

nååå hvor sød glæder mig til vi skal have en hund engang når penge lige passer..

ahhh fantastisk JUBII godt hun kan lig de kylling godbidder de er også bare gode eller det siger Pjuske de er

Spinderiet går for alvor igang når hun kan høre jeg tager posen.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.