sex under menstruation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

mpr

Jeg syntes ikke det er det mest lækre i verden at gøre det mens man har menstruation, har dog en kæreste der er fuldstændig ligeglad med det, men det er alligevel et no go helt fra 1 dag før jeg får min mens og op til 2 dage efter det er stoppet med at bløde.. Simpelthen fordi jeg er så øm at vi ikke kan have sex uden at gøre det meget forsigtigt og når man skal tænke over hvad man gør hele tiden så forsvinder det frække lidt i det :s

Er så begyndt ikke at holde pauser mere end en gang hvert halve år for at undgå alt det der (lægen har sagt god for det)

Så det er bare med at nyde det så længe det vare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

FruK

Denisep skriver:

Altså jeg har aldrig haft et problem med det, men bløder os så lidt at jeg kun behøver trusse indlæg oghøjest i to dage. Så hvis lysten har været der har vi gjort det

Det samme her. Vi kan sagtens gøre det, uden at der kommer blod nogen steder.

Anmeld

28. februar 2012

Pinkrose

FruK skriver:

Det samme her. Vi kan sagtens gøre det, uden at der kommer blod nogen steder.

Præcist vi har aldrig haft "uheld" jeg ville hade ikke at

Kunne at sex når lysten var der bare pga at det 

Anmeld

28. februar 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Hej alle 

Jeg er for nyligt gået ind i et nyt forhold og så sexer man jo hele tiden. Jeg valgte så at springe een p pille pause over, men det kan jeg jo ikke blive ved med... Så slog tanken om sex under mens mig. Men ærligt talt, så synes jeg ikke det er for lækkert. Har læst lidt rundt på nettet og sådan, men gad egentlig godt høre fra jer herinde. 

I må meget gerne give forklaringer  

Nej tak.. Jeg har en underlivssygdom så under mens er det bar NO GO ! Men nu har jeg en spiral så er sluppet for mens .. JUBIii  

Men ellers skulle det være i badet

Anmeld

28. februar 2012

Darling<3

Har prøvet det en gang og det var bare såååå ulækkert, kan simpelthen ikke have blodpølse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.