sex under menstruation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

Guldimaven

vi har gjort det imens, men så har det været i badet.. Må indrømme at jeg ikke er så vildt med det, da jeg syntes det er lidt ulækkert. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

MelikkazMoar

Princesspigen skriver:

jeg personligt er en meget "lysten" pige og under mens bliver jeg 20 gange mere "lysten" men til gængæld har jeg de 2 gange jeg har haft sex under mens været øm og ikke rigtigt nydt det.. jeg hader at have mens, føler mig ulækker og har det virkelig svært ved overhoved at snakke om at have mens..

så selv om det på ingen måde generer min lidt ældre kæreste at jeg bløder og han enda er villig til vi ligger på et håndklæde eller ligende så får han altså ikke noget på det tidspunkt..

så de næste 7 måneder uden mens skal bare nydes!!!  skal jo være fordele ved at være gravid

Enig med fordelene !

jeg bløde ikke i de 8 mdr. vi prøvede at blive gravid, de 9 måneder jeg var gravid, og helelr ikke de første 5 mdr af vores datters liv..

så massere af fordele

Anmeld

28. februar 2012

Princesspigen

MelikkazMoar skriver:

Enig med fordelene !

jeg bløde ikke i de 8 mdr. vi prøvede at blive gravid, de 9 måneder jeg var gravid, og helelr ikke de første 5 mdr af vores datters liv..

så massere af fordele

blødte dasværre da vi forsøgte at blive gravide, men da det lykkedes på 4 måneder så var vi rimelig heldige..

så nu nyder jeg de næste 7 måneder med masser af sex så længe han vil have hvalen som jeg nok på et tidspunkt bliver

og tja så må vi se hvornår min mens starter igen bagefter fødslen..

Anmeld

28. februar 2012

MelikkazMoar

Princesspigen skriver:

blødte dasværre da vi forsøgte at blive gravide, men da det lykkedes på 4 måneder så var vi rimelig heldige..

så nu nyder jeg de næste 7 måneder med masser af sex så længe han vil have hvalen som jeg nok på et tidspunkt bliver

og tja så må vi se hvornår min mens starter igen bagefter fødslen..

ja det er jo meget forskelligt..

og hvis vi 'hvaler' bare gør lidt ud af os selv, og kysser vores udkorne på de rigtige steder og sårn.. så siger de sq nok ikke nej til en lækker hval !

Anmeld

28. februar 2012

Princesspigen

MelikkazMoar skriver:

ja det er jo meget forskelligt..

og hvis vi 'hvaler' bare gør lidt ud af os selv, og kysser vores udkorne på de rigtige steder og sårn.. så siger de sq nok ikke nej til en lækker hval !

jeg har før graviditeten fået ud af min kæreste at han vidst nok os syndes gravide er lidt sexet og han lovede mig at han ikke ville ku holde sig fra mig selv om jeg var højgravid

men er kun i 7 uge nu så inden maven kommer skal han også nydes når jeg stadig er lige så bevægelig og smidig inden maven fylder

Anmeld

28. februar 2012

sarahb

Nej, det er dælme klamt

Anmeld

28. februar 2012

karina1980

det kan jeg bare slet ikke med, men jeg er også en af dem som må bruge størst sugeevne i både tampon og bind, for at kunne holde *tør* i bare 2 timer.

så for mig er det virkeligt frastødende også selvom det ville være i badet, har jeg ikke tampon på der, løber blodet ned af benene på mig,

så her er der lukket totalt i de dage

Anmeld

28. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hej alle 

Jeg er for nyligt gået ind i et nyt forhold og så sexer man jo hele tiden. Jeg valgte så at springe een p pille pause over, men det kan jeg jo ikke blive ved med... Så slog tanken om sex under mens mig. Men ærligt talt, så synes jeg ikke det er for lækkert. Har læst lidt rundt på nettet og sådan, men gad egentlig godt høre fra jer herinde. 

I må meget gerne give forklaringer  

hvis vi gør det, er det kun i badet

Anmeld

28. februar 2012

Christina :-)

ja da er ligeglad er kæresten også

Anmeld

28. februar 2012

morethanperfect

Vi har gjort det et par gange ..
2, eller 3 gange .. Jeg bløder ikke under sex så det går nok .. Ligesom man heller ikke bløder i vand  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.