sex under menstruation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du et problem med at dyrke sex under menstruation?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.063 visninger
24 svar
0 synes godt om
28. februar 2012

Anonym trådstarter

Hej alle 

Jeg er for nyligt gået ind i et nyt forhold og så sexer man jo hele tiden. Jeg valgte så at springe een p pille pause over, men det kan jeg jo ikke blive ved med... Så slog tanken om sex under mens mig. Men ærligt talt, så synes jeg ikke det er for lækkert. Har læst lidt rundt på nettet og sådan, men gad egentlig godt høre fra jer herinde. 

I må meget gerne give forklaringer  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Filippa & Liva

Vi plejer ikke at dyrke sex mens jeg har menstruation og hvis vi skulle have det, foregår det ude under badet så der ikke er blod over det hele.

Anmeld

28. februar 2012

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

Vi plejer ikke at dyrke sex mens jeg har menstruation og hvis vi skulle have det, foregår det ude under badet så der ikke er blod over det hele.

Det tænkte jeg også på - det må klart være det mest praktiske sted  

Anmeld

28. februar 2012

Filippa & Liva

Anonym skriver:

Det tænkte jeg også på - det må klart være det mest praktiske sted  

he he, ja lige præcis.

så undgår man evt. svineri.

Anmeld

28. februar 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Hej alle 

Jeg er for nyligt gået ind i et nyt forhold og så sexer man jo hele tiden. Jeg valgte så at springe een p pille pause over, men det kan jeg jo ikke blive ved med... Så slog tanken om sex under mens mig. Men ærligt talt, så synes jeg ikke det er for lækkert. Har læst lidt rundt på nettet og sådan, men gad egentlig godt høre fra jer herinde. 

Personlig så er tanken for mig utroligt frastødende, tror slet ikke jeg ville kunne blive tændt og ved min kæreste syntes det er klamt nok i forvejen 

Men smag og behag..

Anmeld

28. februar 2012

Pinkrose

Altså jeg har aldrig haft et problem med det, men bløder os så lidt at jeg kun behøver trusse indlæg oghøjest i to dage. Så hvis lysten har været der har vi gjort det

Anmeld

28. februar 2012

MelikkazMoar

Anonym skriver:

Hej alle 

hos os er det no go.. det er mest mig der siger fra der.. dog bliver jeg hurtigt liderlig når jeg 'har maler på besøg' men 'opgangen skal jo kun males en gang om måneden'

Anmeld

28. februar 2012

.....

Jeg kan overhovedet ikke se noget lækkert i at have sex, mens man har sin menstruation, der går min grænse altså . Der må man lige holde pause

Anmeld

28. februar 2012

Princesspigen

jeg personligt er en meget "lysten" pige og under mens bliver jeg 20 gange mere "lysten" men til gængæld har jeg de 2 gange jeg har haft sex under mens været øm og ikke rigtigt nydt det.. jeg hader at have mens, føler mig ulækker og har det virkelig svært ved overhoved at snakke om at have mens..

så selv om det på ingen måde generer min lidt ældre kæreste at jeg bløder og han enda er villig til vi ligger på et håndklæde eller ligende så får han altså ikke noget på det tidspunkt..

så de næste 7 måneder uden mens skal bare nydes!!!  skal jo være fordele ved at være gravid

Anmeld

28. februar 2012

Anonym trådstarter

Norman skriver:

Personlig så er tanken for mig utroligt frastødende, tror slet ikke jeg ville kunne blive tændt og ved min kæreste syntes det er klamt nok i forvejen 

Men smag og behag..

Smag og behag, ja Jeg er enig langt hen ad vejen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.