Er jeg virkelig den eneste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2009

Muffinmus

Jo, men kan også se der er stor forskel på unger...nogle kan bare tulle rundt og hygge sig mens andre bare SKAL leges med hele dagen før de synes det er ok og ikek bliver sure hele tiden.....
Som min mand sagde da han var på besøg hos Chalotte...
"Jamen josefine tullede bare rudt og hyggede"..

Ja, det gør vores søn så sjældent....nogle gange når vi har gæster, for han gider ikke altid gæster nemlig:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2009

Tynen

Anja skriver:

Jeg er nok mærkelig, for jeg nyder helt vildt at have dem hjemme. Jeg havde Elias hjemme hele sidste uge og hele denne uge på nær mandag. Jeg synes ikke det er besværligt - jo, hvis de lige vælger at være sure samtidigt, men ellers vil jeg faktisk hellere have en af drengene eller begge hjemme. Jeg tror jeg går lidt og keder mig, når jeg er alene Jeg hygge mig SÅ meget mere, når de er her til at lege med, gå tur med, spise frokost med osv ....

Men du er bestemt ikke nogen dårlig mor fordi du synes det modsatte, kan jo også læse at rigtig mange har det som dig, min mand incl, han ville dø, hvis han skulle have alle 3 unger alene en hel dag - eller bare et par timer

Stor respekt til dig!!
Gid jeg havde så stort overskud

Stella er inde i et ret træls periode hvor hun bare er sur og tvær med det samme vi træder ind af døren når hun er hentet i DP og for at være ærlig magter jeg nærmest ikke de næste par timer hvor alt går op i gråd, prøvelser, hysanfald og modsættelser (Altså.. Fra Stellas side )
Håber det bare er en forbigående periode, for den trækker virkelig tænder ud

Anmeld

26. marts 2009

Anja

Skal altså også lige siges, at jeg har nogle ret nemme unger, der sjældnet er sure og som er ret gode til at tusse rundt. Dernæst sover Elias ret stabilt til middag fra kl 12 - 15, så der er der jo altid mere ro. Det er så også somregel der, hvor Jonas gerne vil underholdes lidt med spil eller andet men det kræver jo ikke på samme måde som når de alle 3 er vågne.

Jeg kan også høre, at flere af jer laver det huslige, når der soves til middag. Det gør jeg IKKE. Her deltager de i det huslige eller leger selv - og så slappes der ofte af, når de sover. Sådan har vi altid gjort og det fungerer for os og ungerne ved hvad det vil sige at hjælpe til med tømning af opvaskeren, vasketøj eller andet.. Det er faktisk også ret hyggeligt og så er det jo aktiverende Elias kan sagtens stå og række mig tingene fra opvaskeren eller række mig et stykke tøj til at hænge op eller lægge sammen.

Anmeld

26. marts 2009

Tynen

Anja skriver:

Skal altså også lige siges, at jeg har nogle ret nemme unger, der sjældnet er sure og som er ret gode til at tusse rundt. Dernæst sover Elias ret stabilt til middag fra kl 12 - 15, så der er der jo altid mere ro. Det er så også somregel der, hvor Jonas gerne vil underholdes lidt med spil eller andet men det kræver jo ikke på samme måde som når de alle 3 er vågne.

Jeg kan også høre, at flere af jer laver det huslige, når der soves til middag. Det gør jeg IKKE. Her deltager de i det huslige eller leger selv - og så slappes der ofte af, når de sover. Sådan har vi altid gjort og det fungerer for os og ungerne ved hvad det vil sige at hjælpe til med tømning af opvaskeren, vasketøj eller andet.. Det er faktisk også ret hyggeligt og så er det jo aktiverende Elias kan sagtens stå og række mig tingene fra opvaskeren eller række mig et stykke tøj til at hænge op eller lægge sammen.

Øhm.. Jeg laver faktisk heller ikke det huslige mens hun (ikke) sover
Så den kan jeg ikke engang bruge til undskyldning

Hun ER også god til at hjælpe med fx. at tage ting op fra opvaskeren og putte tøj (Og andet godt) ind i vaskemaskinen - Men hun skal lige være i humør til det, hvilket hun slet ikke har været de sidste par uger.

Nå, det var off-topic
Havde åbenbart lidt galde siddende

Anmeld

26. marts 2009

BellaT

Selvfølgelig er du ikke en dårlig mor. Men det ved du vidst godt.
Vi er jo alle forskellige.
Jeg har også sådan en hyper-dreng. En anti-tuller der kun slapper af, når han sover, men jeg har det heldigvis ikke ligesom dig.
Men jeg har så også kun ham og ikke en lille baby oveni eller indeni...

Anmeld

27. marts 2009

Millebasse

Puha, endelig var der en som startede det her emne.....

JEg har det nemlig ligesom dig, bortset fra at jeg ikke er gravid eller har en lille bebs derhjemme..

Men Basse har så meget krudt i r...n at jeg bliver helt træt. Han er ikke særlig god til bare at tulle rundt og lege med sig selv, men skal underholdes hele tiden og det synes jeg ærlig talt er strænge i længden.... Nu arbejder jeg også weekend og har vagter, så han kommer altså i dagpleje på mine fridage. Ved godt at der er nogen som ser skævt til det, men jeg er en meget bedre mor og kæreste når jeg har haft fridage for mig selv og så kan jeg lave alt det sure som rengøring osv. på disse dage og være sammen med familien i weekenden.. Kan godt forstå når manden skal passe ham når jeg har 12timers vagter at han så er træt...

Og jeg elsker min søn over alt på jorden og helt op til skyerne

Anmeld

27. marts 2009

Millebasse

Anja skriver:

Det vil Bastian også gerne være med til, men i begrænset tid, så synes han at det er kedeligt og så skal mor her heller ikk lave huslige ting, siger Bastian

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.