Er jeg virkelig den eneste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. marts 2009

Muffinmus

Ja, jeg er jo bange for at blive stemplet som en røv dårlig mor, men ..here goes.
Er jeg virkelig den eneste der synes det er hårdt at have sin unge hjemme fra Dp f.eks??
Ja, nu var der jo 3 uger i julen hun var lukket, kort tid efter blev hun syg og jeg havde ham hjemme i 3 uger, højgravid godt nok, og så bagefter blev han selv syg og kom ikke afsted.
Alt i alt har han været SÅ meget hjemme hos mig.
Og helt ærligt tøser, det har været røv hårdt. Knægten kan ikke bare tulle rundt for sig selv hele dagen.Man skal lege med ham og sætter man sig ned kommer han og hiver i en hele tiden. Føler ikke jeg får ro når han er hjemme hos mig. Elsker virkelig min søn ,men han har seriøst meget krudt i røven og sidder ikke stille mere end 5 min alene.
Faktisk er min mand og jeg helt enige om at trods hans gode middagslur hvor man lige får tid til at rydde op osv, ja så er det langt hårdede at gå hjemme en dag med ham end en hel dag på arbejde.
Det lyder vildt negativt, og det skal det selvfølgelig ikke, for kysser og krammer ham 100 gange på en dag.
Men ville bare være helt ærlig og sige at lige nu har han en alder hvor jeg synes ahn er SÅ hårdt at lege med hele tiden..
Og har lige haft begge unger hjemme fordi han havde diare...nøj, det var hådrt med Victoria der gerne vil ligge hos mig det meste af tiden og spise og ham der gerne vil lege og røvkeder sig....hver gang jeg ammede hende lavede han ballade fordi han vidste jeg ikke kunne rejse mig bandit.
Nå, nu kom det ud, så kan i godt stemple mig som BAD MOM....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2009

Mikkelmusen

Ja hold da op hvor du bare en dårlig mor
Det ved du vidst godt selv du IKKE er...

Jeg har haft det lige som dig. Først juleferie, så 1 dag i dp og så skoldkopper. Det var sgu alligevel hårdt, på trods af jeg på det tidspunkt ikke var så gravid som jeg er nu. Nu er det bare endnu hårdere, og jeg frygter også det scenrio med amning og en ballademager der fiser rundt og nærmest river tapeten af væggene osv.
Men du lader til at ha overlevet indtil videre så mon ikke jeg også gør ?

Du er ikke en dårlig mor og jeg kan nemt følge din tankegang.

Christina

Anmeld

26. marts 2009

Tynen

NEJ!
Du er slet ikke alene.

Jeg synes weekenderne er super hårde at komme igennem til tider - Plejer bare at undskylde mig med at jeg er gravid, træt og Stella ikke sover til middag

Stella har krudt i røven hele dagen og jeg DØR hvis jeg skal opholde mig en hel dag hjemme med hende.
Hun keder sig simpelthen sådan.

Vi plejer at lave alt mulig med hende udenfor hytten: Gymnastik om lørdagen, foder æder, cykle en tur osv. men frygter seriøst hvordan det bliver når Blyb arriverer.
Gad vide om hun accepterer at det så er hendes far der lave alt det alene med hende

Bonus-info: Stellas Dp har 2 ugers ferie når jeg har termin - Spørg lige om jeg er NEDEREN!!!!!

Anmeld

26. marts 2009

Rasmine

Jeg har det på samme måde som dig.
Dog kan Mille og Rasmus på en god dag godt lege sammen.
Men havde jeg en lille, kunne jeg slet ikke overskue at have dem/ham hjemme hele dagen.
Så nej, du er ikke den eneste.

Anmeld

26. marts 2009

Lise

AAAHHH, endelig - her var indlægget jeg har savnet!!!

JEG kender det i hvert fald godt. Og det er uden at være højgravid eller at have en baby hængende i babsen.

Man elsker den lille lort, men orker bare ikke tempoet dagen lang!

Anmeld

26. marts 2009

bette

nix du er ikke ene om at have det sådan..
mikkel er en stor pyldermås lige i tiden.. tror det er flere kindtænder. bliver bims..
heldigivs vil dagplejen ikke sende ham hjem.... endnu.. gider sku ikke høre på ham når han er såååå sur. elsker ham også til helt op over begge øre.. men hold op hvor har han meget krudt i den rumpe..

kunne forstille mig det var endnu mere hårdt når man samtidig også har en bette at skulle fodre osv.

men op med humøret og den med dårlig mor kan du godt proppe væk. for det er du bestemt ikke.. tror egentlig vi alle synes ungerne er lidt hårde lige i tiden.. men det skal nok blive bedre..

Anmeld

26. marts 2009

Juniors mor

ÅÅhh Maria - har det præcis sådan!! Julies dp har lukket i morgen og jeg har brugt det meste af ugen på at tænke over, hvordan jeg skal komme igennem en hel fredag alene med hende og Magnus - jeg bliver så træt så træt bare ved tanken!!
Den værste dag var dog sidste fredag - den så sådan her ud:
Julie: 40,2 i feber men "høj" af numse-pano.
Magnus: kronisk sulten
Mor:39,4 i feber
Far: på kursus i Jylland
- det var frygteligt!!! Jeg aner ikke hvordan jeg klarede det.....

Helle - fuld af forståelse og i samme båd

Anmeld

26. marts 2009

Tikki

nej da.....jeg skal være alene med Iza og Malthe på henholdsvis 20 og 3 måneder i 6 dage snart...og institu. har lukket....arhmm bare jeg overlever!

Anmeld

26. marts 2009

Muffinmus

Orv for pokker jeg er glad for at andre kan have det som mig.
Synes sgu bare det altid lyder som aæle andre er totalt overskudsmødre der bare kan tåle det hele og vælter verden...
Skønt at vde man ikke er den eneste der nogle gange synes det kan virkelig lidt uoverskueligt og at man bare ikke er en god legekammerat for dem

Anmeld

26. marts 2009

Anja

Jeg er nok mærkelig, for jeg nyder helt vildt at have dem hjemme. Jeg havde Elias hjemme hele sidste uge og hele denne uge på nær mandag. Jeg synes ikke det er besværligt - jo, hvis de lige vælger at være sure samtidigt, men ellers vil jeg faktisk hellere have en af drengene eller begge hjemme. Jeg tror jeg går lidt og keder mig, når jeg er alene Jeg hygge mig SÅ meget mere, når de er her til at lege med, gå tur med, spise frokost med osv ....

Men du er bestemt ikke nogen dårlig mor fordi du synes det modsatte, kan jo også læse at rigtig mange har det som dig, min mand incl, han ville dø, hvis han skulle have alle 3 unger alene en hel dag - eller bare et par timer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.