Ja, jeg er jo bange for at blive stemplet som en røv dårlig mor, men ..here goes.
Er jeg virkelig den eneste der synes det er hårdt at have sin unge hjemme fra Dp f.eks??
Ja, nu var der jo 3 uger i julen hun var lukket, kort tid efter blev hun syg og jeg havde ham hjemme i 3 uger, højgravid godt nok, og så bagefter blev han selv syg og kom ikke afsted.
Alt i alt har han været SÅ meget hjemme hos mig.
Og helt ærligt tøser, det har været røv hårdt. Knægten kan ikke bare tulle rundt for sig selv hele dagen.Man skal lege med ham og sætter man sig ned kommer han og hiver i en hele tiden. Føler ikke jeg får ro når han er hjemme hos mig. Elsker virkelig min søn ,men han har seriøst meget krudt i røven og sidder ikke stille mere end 5 min alene.
Faktisk er min mand og jeg helt enige om at trods hans gode middagslur hvor man lige får tid til at rydde op osv, ja så er det langt hårdede at gå hjemme en dag med ham end en hel dag på arbejde.
Det lyder vildt negativt, og det skal det selvfølgelig ikke, for kysser og krammer ham 100 gange på en dag.
Men ville bare være helt ærlig og sige at lige nu har han en alder hvor jeg synes ahn er SÅ hårdt at lege med hele tiden..
Og har lige haft begge unger hjemme fordi han havde diare...nøj, det var hådrt med Victoria der gerne vil ligge hos mig det meste af tiden og spise og ham der gerne vil lege og røvkeder sig....hver gang jeg ammede hende lavede han ballade fordi han vidste jeg ikke kunne rejse mig

bandit.
Nå, nu kom det ud, så kan i godt stemple mig som BAD MOM....
Anmeld