Hvornår buler mavsen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

Tanjadamgaard

Kay skriver:

det er jo meget forskelligt...

jeg voksede hurtigt... og stadig ingen tror jeg ikke er længere hende og at der ikke er tvillinger....

https://www.baby.dk/debat/156993pi1/uge-12/fra-46-til-113.aspx

min kollega der er en måned længere end mig er man først begnt at kunne se noget på nu....

Ih hvor er jeg misundelig Kay  du stråler jo med den flotte mave! 

Og der er nærmest ingenting at se på mig, hmm æv ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

Kay

Tanjadamgaard skriver:

Ih hvor er jeg misundelig Kay  du stråler jo med den flotte mave! 

Og der er nærmest ingenting at se på mig, hmm æv ! 

begge dele har dårlige ting... jeg skal døje meget længere med kommentare og mave nusning fra frammede mennesker...

og især kommentarene er ikke sjove... først bliver man spurtg hvor langt man er... svare pænt på spørgsmålet... og så kommer den... NAIII så skal du ha tvillinger... når man så svare nej bliver folk nermest modbydelige... så vær du bare glad for du kan gemme den lidt endnu... så snart maven er stor nok er den "allemands eje"

Anmeld

27. februar 2012

JH12

Jeg  havde allerede lidt mave fra uge +9..
Har vedhæftet et billede fra uge 12+0

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. februar 2012

Bak

christina92 skriver:

Hej piger.

Jeg er 7+5 i dag og er oppustet, jeg har en bag udliggende livmoder, og vil høre hvornår i andre begyndte at kunne se en mave? Altså som ikke bare var fordi i var oppustede pga. graviditeten

evt. nogen har nogle billeder?

Tak for hjælpen

Hej Jeg er 9+4 og har også fået at vide, at min livmoder er bagudvendt (fik at vide, det var meget normalt, når man er førstegangsfødende). Jeg kan ikke fremvise nogen mave endnu (bortset fra oppustethed, ligesom dig).. Vi må vente i spænding

Anmeld

27. februar 2012

Kamulla

begyndte først at få mave 21+ og så voksede den ellers stærkt

selvom det ser ud af noget var der ikke meget at se med tøj alligevel

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. februar 2012

Clisolka

christina92 skriver:

Hej piger.

Jeg er 7+5 i dag og er oppustet, jeg har en bag udliggende livmoder, og vil høre hvornår i andre begyndte at kunne se en mave? Altså som ikke bare var fordi i var oppustede pga. graviditeten

evt. nogen har nogle billeder?

Tak for hjælpen

Det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde hvornår man buler 

Jeg hoppede i ventebukserne allerede i uge 9, så var det ubehageligt at være i mine egne bukser. Et par dage før NF-scanningen begyndte mine kollegaer og spørge, om der var noget jeg ikke havde fortalt 

Anmeld

27. februar 2012

FrkZier

jeg begyndte allerede i uge 9 - det var nok mest oppustethed, men var faktisk ret stor da jeg mistede der i slutningen af uge 13!

Anmeld

27. februar 2012

LR85

Begyndte i uge 15 ca. Hvor det var mere end bare luft

Anmeld

27. februar 2012

Princesspigen

christina92 skriver:

Jeg kastede bare op 30 gange i døgnet, så de ville sikre sig at bebs sad i livmoderen hvor den skulle

puha.. ikke sjovt.. fik du noget mod det eller ?

jeg har så voldsom kvalme at jeg næsten hverken spiser eller drikker men kaster ikke op.. men er ind i mellem tættere på en dehydrering end sundt er..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.