Hvornår buler mavsen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

christina92

Amandas-mor skriver:

Tja...jeg tror at hvis man spurgte en læge ville han/hun nok sige at det var oppustethed (i alt fald hvis det er første graviditet), men jeg er ikke overbevist, for ved oppustethed skulle det falde lidt ned senere igen og det gjorde min mave aldrig. Den fortsatte bare med at vokse.

Okay  Tak fro svar, jeg må leve med at føle mig almindelig tyk nogle uger endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

Kay

det er jo meget forskelligt...

jeg voksede hurtigt... og stadig ingen tror jeg ikke er længere hende og at der ikke er tvillinger....

https://www.baby.dk/debat/156993pi1/uge-12/fra-46-til-113.aspx

min kollega der er en måned længere end mig er man først begnt at kunne se noget på nu....

Anmeld

27. februar 2012

Princesspigen

christina92 skriver:

Jeg blev kun scannet fordi jeg blev indlagt

håber ikke det var/er noget alvorligt

Anmeld

27. februar 2012

Tona

christina92 skriver:

Okay  Tak fro svar, jeg må leve med at føle mig almindelig tyk nogle uger endnu

Et tip. Hvis du går ud og køber et par rigtig lækre jeans nu, og så køber dem så de er omkring en str. for store og du evt skal bruge bælte for at holde dem oppe (du kan godt finde nogen som sidder pænt alligevel) så kan du have glæde af dem fra nu af og indtil du hopper i ventebukserne. For dem vil du jo måske gerne vente lidt med endnu. Når du så har født, så kan du med det samme hoppe i de samme jeans igen, fordi de jo var for store før. Dermed slipper du for at skulle vente i x antal uger på at du igen kan passe bukserne fra før graviditeten. Det er super at kunne komme i jeans igen med det samme bagefter. En tommelfinger regl siger: det du kan passe i ca. uge 20 kan du passe umiddelbart efter fødslen

Anmeld

27. februar 2012

christina92

Princesspigen skriver:

håber ikke det var/er noget alvorligt

Jeg kastede bare op 30 gange i døgnet, så de ville sikre sig at bebs sad i livmoderen hvor den skulle

Anmeld

27. februar 2012

christina92

Amandas-mor skriver:

Et tip. Hvis du går ud og køber et par rigtig lækre jeans nu, og så køber dem så de er omkring en str. for store og du evt skal bruge bælte for at holde dem oppe (du kan godt finde nogen som sidder pænt alligevel) så kan du have glæde af dem fra nu af og indtil du hopper i ventebukserne. For dem vil du jo måske gerne vente lidt med endnu. Når du så har født, så kan du med det samme hoppe i de samme jeans igen, fordi de jo var for store før. Dermed slipper du for at skulle vente i x antal uger på at du igen kan passe bukserne fra før graviditeten. Det er super at kunne komme i jeans igen med det samme bagefter. En tommelfinger regl siger: det du kan passe i ca. uge 20 kan du passe umiddelbart efter fødslen

Uhh det var et godt tip!!!

Kan nemlig allerede nu ikke passe dem mere

Anmeld

27. februar 2012

Tona

christina92 skriver:

Uhh det var et godt tip!!!

Kan nemlig allerede nu ikke passe dem mere

Hi hi nej det kan gå stærkt...jeg fik mine lækre jeans da jeg var i uge 7 og det var komplet umuligt at holde ud at have de sædvanlige på mere fordi de klemte

Anmeld

27. februar 2012

Madam Blå

christina92 skriver:

Hej piger.

Jeg er 7+5 i dag og er oppustet, jeg har en bag udliggende livmoder, og vil høre hvornår i andre begyndte at kunne se en mave? Altså som ikke bare var fordi i var oppustede pga. graviditeten

evt. nogen har nogle billeder?

Tak for hjælpen

Jeg havde også en bagudliggende livmoder. Men fik ret hurtig maven, synes jeg. Den blev tydelig omkring uge 8, tror jeg. Inden da var jeg bare oppustet. Meget oppustet

Folk sagde tillykke i uge 6, selvom jeg ikke havde fortalt om graviditeten, fordi jeg hurtigt svulmede op.

Du kan vist se nogle billeder på min profil et sted. Lagde i hvert fald nogle ind dengang

Anmeld

27. februar 2012

Guldimaven

Jeg er førstegangs gravid, og man kunne først se jeg var gravid omkring uge 21-22.  

Anmeld

27. februar 2012

mmh

det begyndte at blive tydeligt i sidste uge og var jeg i 14. uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.