Hvornår buler mavsen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.754 visninger
28 svar
0 synes godt om
27. februar 2012

christina92

Hej piger.

Jeg er 7+5 i dag og er oppustet, jeg har en bag udliggende livmoder, og vil høre hvornår i andre begyndte at kunne se en mave? Altså som ikke bare var fordi i var oppustede pga. graviditeten

evt. nogen har nogle billeder?

Tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

Tona

Hej piger.

Jeg er 7+5 i dag og er oppustet, jeg har en bag udliggende livmoder, og vil høre hvornår i andre begyndte at kunne se en mave? Altså som ikke bare var fordi i var oppustede pga. graviditeten

evt. nogen har nogle billeder?

Tak for hjælpen

Første gang i uge ca 8-9 og anden gang faktisk samtidig med at jeg kunne teste positiv

Anmeld

27. februar 2012

christina92

Amandas-mor skriver:

Første gang i uge ca 8-9 og anden gang faktisk samtidig med at jeg kunne teste positiv

Og din er også bagudliggende?

Anmeld

27. februar 2012

Tona

Og din er også bagudliggende?

Nej, det er den ikke...

Men sker jævnligt at gravide kan se mave så tidligt som dig, selv om det ikke er det mest normale

Anmeld

27. februar 2012

christina92

Amandas-mor skriver:

Nej, det er den ikke...

Men sker jævnligt at gravide kan se mave så tidligt som dig, selv om det ikke er det mest normale

Jeg synes bare det er svært om det er mave eller bare oppustethed. Har haft meget kvalme og tabt næsten 8 kg. på fjorten dage, men maven er bare stadig stor. Kan vel lige pludselig se den uden at være i tvivl.

Anmeld

27. februar 2012

Princesspigen

christina92 skriver:

Jeg synes bare det er svært om det er mave eller bare oppustethed. Har haft meget kvalme og tabt næsten 8 kg. på fjorten dage, men maven er bare stadig stor. Kan vel lige pludselig se den uden at være i tvivl.

hej søde, jeg er i starten af 7 uge men man kan intet se på mig..

men hvordan ved du om livmoderen er bagudliggende ?

og hvad betyder det egentlig ?

Anmeld

27. februar 2012

christina92

Princesspigen skriver:

hej søde, jeg er i starten af 7 uge men man kan intet se på mig..

men hvordan ved du om livmoderen er bagudliggende ?

og hvad betyder det egentlig ?

Jeg blev scannet i uge 6 hvor de fortalte mig det  det betyder bare at den bukket lidt bagover.

Anmeld

27. februar 2012

Tona

christina92 skriver:

Tja...jeg tror at hvis man spurgte en læge ville han/hun nok sige at det var oppustethed (i alt fald hvis det er første graviditet), men jeg er ikke overbevist, for ved oppustethed skulle det falde lidt ned senere igen og det gjorde min mave aldrig. Den fortsatte bare med at vokse.

Anmeld

27. februar 2012

Princesspigen

christina92 skriver:

Jeg blev scannet i uge 6 hvor de fortalte mig det  det betyder bare at den bukket lidt bagover.

okay spændende, tror desværre der er længe til jeg bliver scannet, de er ikke engang startet på min vandre journal endnu..

Anmeld

27. februar 2012

christina92

Princesspigen skriver:

okay spændende, tror desværre der er længe til jeg bliver scannet, de er ikke engang startet på min vandre journal endnu..

Jeg blev kun scannet fordi jeg blev indlagt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.