Træt af Trendsales!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2012

Anonym trådstarter

https://www.baby.dk/debat/160261pi1/ordet-er-frit/trendsales-sikkerhedsgebyr.aspx

Kan se der er oprettet denne her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

4kløver

Hvor er jeg glad for at ha læst det.. Der bliver ikke et sted jeg vil købe noget.

Anmeld

2. marts 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Ja helt ærligt! Jeg får stjålet min taske, spærret mine kort og kontier i banken! Og en sælger via TS går så helt amok fordi jeg ikke kan acceptere handlen da alt jo er spærret. At jeg får en advarsel fra TS.

Jeg er så træt af dem og har sagt at de bare kan slette mig. Man kan ikke selv slette sin profil, kun deaktivere den. Så håber da de giver at slette mig helt. Har regnet ud at jeg har lagt over 4560 kr i gebyr de sidste 3år. Tak for lort TS!

jeg elskede engang trendsales - bruger det aldrig mere!

Anmeld

5. marts 2012

Trendsales

Det kunne være rigtig dejligt, om I ville uddybe kritikken til os, vi er bestemt meget interesserede i at få noget konstruktiv kritik - det kan vi nemlig kun lære af.

Hvis I ikke har lyst til at deltage i en fokusgruppe, vil det også være meget brugbart, hvis I havde lyst til at skrive og uddybe jeres kritik på mailen: kiki@trendsales.dk ?

Og samtidig er det rigtig ærgeligt at høre, at nogle af jer ikke har haft en så god oplevelse ved kontakt hos support Det er netop disse ting vi så gerne vil have uddybet.

Vi håber I vil hjælpe os, og om ikke andet, i hvert fald være med til at gøre Trendsales bedre

På forhånd tusind tak, og rigtig god dag til jer.

Kiki, Trendsales

Anmeld

5. marts 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Dem jeg har skrevet med eR ligeglade. Jeg fik en mail om hvordan jeg kunne slette mig, hvordan jeg først skulle hæve de penge på min konto. Jeg logger ind og den siger min konto er spærret, årsag: bruger ønskede det. Øhhhh og hvad med mine penge spørger jeg så. Jeres svar: "nårr det var jo kun et par kroner"!!!!!

Om det kun var 1 kr ville jeg ikke støtte jer! 

Husk lige.... Hvis i ingen købere har, har i intet firma! Alligevel tager i kun sælgers parti.

Men der er ved at komme en ny side, og der handler det om køberen! Og uden gebyr for ting man ikke får!!

Ej det gør de altså ikke.., jeg blev taget så groft I røven af en sælger faktisk via dba da jeg så så varen på trendsales sendte jeg dem historien og hun bærb bortvist derfra så de tager også købers side men ja de er ikke er hit hos mig grundet gebyrerne men er alligevel køber og sælger derinde og synes efterhånden kun er er suveræne sælgere derinde ihvertfald møder jeg ikke de " dumme " sælgere som der var mange af før i tiden

Anmeld

5. marts 2012

Timse

FrkZier skriver:

jeg elskede engang trendsales - bruger det aldrig mere!

Anmeld

5. marts 2012

chael

Jeg syntes heller ikke det er så fedt derinde mere

Det er blevet mega dyrt og mange sælger deres brugte lort for helt uhørte høje priser.

Så jeg kigger også kun sjældent derind. Og kan ikke engang huske sidst jeg købte noget.

*Camilla

Anmeld

5. marts 2012

Rikke, Liam & Linus

Jeg synes faktisk det er en ok side. Og det er jo ikke Trendsales skyld at folk sælger deres ting til overpriser

Jeg har haft mange gode oplevelser derinde. Men også et par stykker hvor folk bare ikke har været særlig gode sælgere...men min erfaring er at med en venlig tone og lidt tålmodighed kommer man langt.

Anmeld

5. marts 2012

Laulund87

Rikke&Liam skriver:

Jeg synes faktisk det er en ok side. Og det er jo ikke Trendsales skyld at folk sælger deres ting til overpriser

Jeg har haft mange gode oplevelser derinde. Men også et par stykker hvor folk bare ikke har været særlig gode sælgere...men min erfaring er at med en venlig tone og lidt tålmodighed kommer man langt.

Elsker Trendsales og køber en del derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.