Træt af Trendsales!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.589 visninger
28 svar
0 synes godt om
27. februar 2012

Anonym trådstarter

Ja helt ærligt! Jeg får stjålet min taske, spærret mine kort og kontier i banken! Og en sælger via TS går så helt amok fordi jeg ikke kan acceptere handlen da alt jo er spærret. At jeg får en advarsel fra TS.

Jeg er så træt af dem og har sagt at de bare kan slette mig. Man kan ikke selv slette sin profil, kun deaktivere den. Så håber da de giver at slette mig helt. Har regnet ud at jeg har lagt over 4560 kr i gebyr de sidste 3år. Tak for lort TS!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

Na-Wi

Jeg bruger det heller ikke mere, måske kigger jeg derinde 1 gang hver 4 måned.. Jeg var storbruger derinde for mange år siden, dengang det var et hyggeligt sted og gratis.. Nu handler alt bare om penge penge og endnu flere penge..

Anmeld

27. februar 2012

Gry91

Jeg var også en gang stor fan af Trendsales, men er det bestemt ikke længere! 

Jeg synes virkelig de er faldet af på den, og der er bøvl ved stort set hver eneste handel jeg har gjort derinde de sidste par gange. 

Det er ikke hvad det var en gang .. 

Anmeld

27. februar 2012

Anonym trådstarter

Na-Wi skriver:

Jeg bruger det heller ikke mere, måske kigger jeg derinde 1 gang hver 4 måned.. Jeg var storbruger derinde for mange år siden, dengang det var et hyggeligt sted og gratis.. Nu handler alt bare om penge penge og endnu flere penge..

hvor har du ret. alle de gebyr! hvad med de der sikkerhedsgebyr? jeg har svært ved at tro de virkelig hjælper en for de penge.

Anmeld

27. februar 2012

Anonym trådstarter

Gry91 skriver:

Jeg synes virkelig de er faldet af på den, og der er bøvl ved stort set hver eneste handel jeg har gjort derinde de sidste par gange. 

Det er bare utroligt.

Jeg købe engang en maske derinde fra, sælger sagde det var uden parfume og rent øko.

Jeg er allergisk overfor parfume. Da jeg modtager den står der på æsken under indhold: parfume....

Men sælgers svar var bare: "nu er 99pct af alle mine kunder glade, som du jo selv kan se på min profil" - ja og hvad hjælper det mig, jeg er allergiker.

TS var ligeglad, 300kr ud i luften.

ahhhhh  skal lige ud med det

Anmeld

27. februar 2012

Gry91

Anonym skriver:

Det er bare utroligt.

Jeg købe engang en maske derinde fra, sælger sagde det var uden parfume og rent øko.

Jeg er allergisk overfor parfume. Da jeg modtager den står der på æsken under indhold: parfume....

Men sælgers svar var bare: "nu er 99pct af alle mine kunder glade, som du jo selv kan se på min profil" - ja og hvad hjælper det mig, jeg er allergiker.

TS var ligeglad, 300kr ud i luften.

ahhhhh  skal lige ud med det

Det er da fuldstændig ligegyldigt om andre har været tilfredse, DU var ikke og hun har jo sådan set løjet i hendes annonce! færdig slut..

Det er bare super dårlig sælger stil! Tænk hvis det havde været i en rigtig butik? Det går bare ikke.. 

Kan godt forstå du er vred! Jeg kan heller ikke tåle parfume osv i hudprodukter, og ville også være tosset over sådan noget 

Anmeld

27. februar 2012

Muffin_girl

Na-Wi skriver:

Anmeld

27. februar 2012

Muffin_girl

Gry91 skriver:

Nemlig.. Min bruger er også bare GAMMEL ! Men bruger den nu ALDRIG ! 

Anmeld

27. februar 2012

Gry91

AalborgPigen skriver:

Nemlig.. Min bruger er også bare GAMMEL ! Men bruger den nu ALDRIG ! 

Jeg kigger en sjælden gang derind, men det siger mig alligevel ikke noget når jeg så er der 

Anmeld

27. februar 2012

Muffin_girl

Gry91 skriver:

Jeg kigger en sjælden gang derind, men det siger mig alligevel ikke noget når jeg så er der 

NEJ heller ikke mig. DØD sygt og dumt ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.