Træt af Trendsales!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

modesty

Jeg er vildt glad for trendsales og køber stort set alt mit babytøj derinde. Har kun en enkelt gang eller to haft problemer med bittesmå pletter, men ikke noget særligt. 

Og ja, gebyrerne er hampre, men jeg finder meget bedre ting derinde end på f.eks dba, så jeg lever med det. Så må man jo byde lidt mindre end man ellers ville.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

Trendsales

Jeg er ansat hos Trendsales, og jeg håber derfor det er okay at jeg blander mig på denne tråd

Hvor er det ærgerligt at I har denne oplevelse af Trendsales, det er bestemt ikke det vi stiler efter. Det kunne derfor være rigtig interessant at få uddybet jeres kritik, så vi kan lære en masse af den

Ville I derfor eventuelt være interesserede i at deltage i et fokusgruppeinterview omkring Trendsales? Vi vil naturligvis sørge for, at I får noget til gengæld for at deltage.

Mange håbefulde hilsner

Kiki/ Trendsales

Anmeld

2. marts 2012

Zafir

Jeg kan kun skrive hørt hørt. Jeg synes terndsales er mega langt ude og har lige deaktiveret min profil af den grund. Skrev også til dem, hvad jeg synes.

Det er super dårligt at finde rundt på, svært at sælge, dyrt og ikke til at bruge.

Anmeld

2. marts 2012

Mette.

Zafir skriver:

Jeg kan kun skrive hørt hørt. Jeg synes terndsales er mega langt ude og har lige deaktiveret min profil af den grund. Skrev også til dem, hvad jeg synes.

Det er super dårligt at finde rundt på, svært at sælge, dyrt og ikke til at bruge.

Lige det jeg ville skrive.

I starten da jeg brugte det, lang tid tilbage, var jeg tilfreds, men det er virkelig gået ned af bakke  og jeg bruger det også sjældent mere selv. 

Anmeld

2. marts 2012

sarahb

Jeg synes fandme også de FALDER enormt af på den!

Anmeld

2. marts 2012

lukasmor

Jeg har også en konto derinde som jeg ikke bruger. Synes det går for meget op i gebyr og smileys.. det var helt sikkert fint engang og hvis ikke det kostede noget at sælge ting man selv laver, ville jeg muligvis bruge det..

Anmeld

2. marts 2012

Kay

jeg har haft en konto lææænge menaldrig rigtig brugt den... har så købt lidt venetøj der inde men syntes det er utrolig dyrt at bruge handlen der inde... kan godt se det er smart at der er styr på det...

men at det skal koste så meget at sætte penge ind og der ud over gebyr for handlen...  så er siden pisse svær at finde rundt på og hvis dere er noget man ikke lige kan finde ud af og spørg andre brugere til råds får man tit et latterligt små snoppet svar.... (der har jg måske været uheldig... men det er min oplevelse)

der ud over er der i øjeblikket en stor irriterende reklame som dækker billederne og hvis man trykker i krydset nulstilles ens søgning... det er irriterende når man er nået halvvejs igennem en masse sider... opgav simpelthend at handle der inde i går...

Anmeld

2. marts 2012

maria_wlt

Deres gebyr er fuldstændig sindsyge så jeg handler kun med nøds derinde...

Anmeld

2. marts 2012

Anonym trådstarter

Trendsales skriver:

Jeg er ansat hos Trendsales, og jeg håber derfor det er okay at jeg blander mig på denne tråd

Hvor er det ærgerligt at I har denne oplevelse af Trendsales, det er bestemt ikke det vi stiler efter. Det kunne derfor være rigtig interessant at få uddybet jeres kritik, så vi kan lære en masse af den

Ville I derfor eventuelt være interesserede i at deltage i et fokusgruppeinterview omkring Trendsales? Vi vil naturligvis sørge for, at I får noget til gengæld for at deltage.

Mange håbefulde hilsner

Kiki/ Trendsales

Dem jeg har skrevet med eR ligeglade. Jeg fik en mail om hvordan jeg kunne slette mig, hvordan jeg først skulle hæve de penge på min konto. Jeg logger ind og den siger min konto er spærret, årsag: bruger ønskede det. Øhhhh og hvad med mine penge spørger jeg så. Jeres svar: "nårr det var jo kun et par kroner"!!!!!

Om det kun var 1 kr ville jeg ikke støtte jer! 

Husk lige.... Hvis i ingen købere har, har i intet firma! Alligevel tager i kun sælgers parti.

Men der er ved at komme en ny side, og der handler det om køberen! Og uden gebyr for ting man ikke får!!

Anmeld

2. marts 2012

Lunae

Jeg har været bruger på trendsales siden januar 2006 og brugte det rigtig meget i starten. Efterhånden som priserne er steget gevaldigt, er jeg faldet lidt af på den.

Det sidste lange stykke tid, har jeg kun brugt det hvis jeg skulle købe helt nye varer og så har jeg stort set altid handlet over bank. Alle de gebyrer er simpelthen for vanvittige.

For en 5 års tid siden købte og solgte jeg stort set alt på ts og elskede den! Nu går jeg også sjældent derind!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.