Gravid og i praktik..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

Holbæktrunten

Ditte-3 skriver:

vis du ikke siger det enden du bliver fastansat har de rat til at fyre dig på grund af du er grevid

Nej de har ej - og de må heller ikke nægte at ansætte hende FORDI hun er gravid - men de skal da nok finde en anden undskyldning 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

Holbæktrunten

Anonym skriver:

kan godt lide din måde at se det på

Ja, jeg er sej 

Anmeld

27. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

jeg har i 3½ år været arbejds løs og bare gået hjemme på kontant hjælp.. efter en lang kamp med kommuner osv er jeg langt om længe kommet i en 6 ugers praktik i et lækkert sted..

jeg er så gravid nu og i 7 uge ca.. og en abort er IKKE noget vi ønsker..

vi håber lidt på fast ansættelse når jeg i slutningen af marts har været i praktikken i 6 uger..

men spørgsmålet er så, skal jeg fortælle praktik pladsen det og risikerer at fortsætte på kontanthjælp da de måske så ikke fast ansætter mig..

eller skal jeg vente med at sige det, lade som om jeg ikke ved det til maven vokser så meget så man ikke kan skjule det mere.. ?

jeg er bange for at bliver jeg ikke fastansat så skal jeg blive i kontant hjælps systemet og starte hele denne process forfra som nu har taget over 3 år.. det bliver jo dyrt for staten i længden, frem for en fastansættelse og ja så er kortere barsel..

hjælp hvad gør jeg ?

er lykkelig over at skulle være mor men syndes også det er svært..

synes personligt det er dårlig stil at lyve.. meeen forstår sku godt dit dilemma! - tror bare aldrig jeg selv ville lyve om det

Anmeld

27. februar 2012

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Ja, jeg er sej 

hihi ja

Anmeld

27. februar 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

synes personligt det er dårlig stil at lyve.. meeen forstår sku godt dit dilemma! - tror bare aldrig jeg selv ville lyve om det

jeg syndes bare det er rigtigt svært.. kan ikke helt finde ud af hvad jeg skal gøre og ikke gøre.. andet end at en abort er udelykket da det er et kærligheds barn

Anmeld

27. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

jeg syndes bare det er rigtigt svært.. kan ikke helt finde ud af hvad jeg skal gøre og ikke gøre.. andet end at en abort er udelykket da det er et kærligheds barn

der er da heller ingen grund til abort! du må jo tænke godt og grundigt over om du kan have på samvittigheden at du hele tiden har vidst det eller om du bare fortæller dem det

Anmeld

27. februar 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

der er da heller ingen grund til abort! du må jo tænke godt og grundigt over om du kan have på samvittigheden at du hele tiden har vidst det eller om du bare fortæller dem det

tja.. svær er den ihværtifal

Anmeld

27. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

tja.. svær er den ihværtifal

ja ingen tvivl om det! ..

Anmeld

27. februar 2012

Moar2012

Anonym skriver:

jeg har i 3½ år været arbejds løs og bare gået hjemme på kontant hjælp.. efter en lang kamp med kommuner osv er jeg langt om længe kommet i en 6 ugers praktik i et lækkert sted..

jeg er så gravid nu og i 7 uge ca.. og en abort er IKKE noget vi ønsker..

vi håber lidt på fast ansættelse når jeg i slutningen af marts har været i praktikken i 6 uger..

men spørgsmålet er så, skal jeg fortælle praktik pladsen det og risikerer at fortsætte på kontanthjælp da de måske så ikke fast ansætter mig..

eller skal jeg vente med at sige det, lade som om jeg ikke ved det til maven vokser så meget så man ikke kan skjule det mere.. ?

jeg er bange for at bliver jeg ikke fastansat så skal jeg blive i kontant hjælps systemet og starte hele denne process forfra som nu har taget over 3 år.. det bliver jo dyrt for staten i længden, frem for en fastansættelse og ja så er kortere barsel..

hjælp hvad gør jeg ?

er lykkelig over at skulle være mor men syndes også det er svært..

Jeg sagde ikke noget til min jobsamtale og der var jeg 5 uger henne.. Og jeg fik jobbet dengang

Anmeld

27. februar 2012

Anonym trådstarter

Moar2012 skriver:

Jeg sagde ikke noget til min jobsamtale og der var jeg 5 uger henne.. Og jeg fik jobbet dengang

hvordan reagerede de senere da du fortalte du var gravid ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.