Av min arm :S (sorry lidt langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

Chel1992 skriver:

Er også det jeg tænker med sådan en reaktion :s men er glad for han sagde fra, er bare ked af at det går ud over deres samarbejde

Ja nemlig for det lyder meget som om hun stadig føler noget ellers ville hun ikke være sådan. Og hun skal jo bare blive voksen og komme videre at sådan er det.. For hun har jo selv ødelagt samarbejdet med de tung hun har sagt. Og det er på ingen måder din skyld men hendes.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

livhemdrup

Chel1992 skriver:

Vi starter lige fra en ende af

d. 25 friede min dejlige kæreste til mig og jeg var overlykkelig og vi var rigtig glade og var ude og kigge på ringe selv samme dag så alt var i bedste velgående.. 

Lige indtil lørdag aften. Moren til min pap datter, skrev en meget anklagende besked og ned gjorde min kæreste for at han nu gik forhurtigt frem med mig.. Og at de havde været sammen 3 år før de blev forlovet dengang.. Det kom de ret meget op og skændes over.. I går skulle vi have min pap datter over og vi fik hende da også over.. Men moren blev ved med at omtale mig i en negativ tone og sagde jeg og hendes datter ikke behøvede være så meget sammen... (Kæresten og jeg flytter sammen i maj og jeg har mulighed for at se datteren max 6 gange mere inden da) - kæresten vil gerne vi kender hinanden lidt bedre inden vi skal være sammen hele tiden når hun er på besøg   Og det syntes jeg var en god ide for vil gerne være mere tryg ved siturationen inden jeg for alvor skal sættes ind i alle tingene.

Men jeg blev utrolig såret da jeg fik afvide at moren havde udtalt sig at jeg "bare" var en barnepige teknisk set.. En der bare ikke fik løn.. Og de kom op og disskutere igen... Og det hele endte ud i at i går aftes fjerende min kæreste hende fra facebook og har sagt til hende at de ikke er venner for andet end Lilly's skyld.. Og han ikke ønsker hun har tilgang til hans privat liv længere..

Da ham og jeg begyndte at komme sammen, fik jeg afvide at de var gode venner og det skulle jeg indfinde mig med. Hvilket jeg har haft svært ved fordi hun ville sætte grænser omkring alt vi foretog os både ude i hverdags livet og på nettet.

Men nu hvor de ikke er "venner" længere så sidder jeg lidt med en dårlig smag i munden.. For de havde et okay samarbejde hvor de kunne hjælpe hinanden osv.. Og nu ved jeg ikke helt hvordan det ender.. Vi har intet hørt fra hende siden i går.. Og hun plejde ellers at skrive ret tit..Men de har skændtes en del her på det sidste... Og jeg var ret tit emnet...

Og nu sidder jeg lidt med en følelse af at det er min skyld de er blevet uvenner At min tilstædeværelse måske er det der har gjort at alt måske ikke er gået som det skulle... 

Elsker min kæreste over alt på jorden og ville ikke opgive ham for noget i verden.. Heller ikke for at de kan få deres "venskab" igen. Har lagt så meget af mig selv til side for at få det til at fungere for at jeg passede ind i morens krav omkring mig... Hun har aldrig rigtig kunne lide mig.. Og hun har flere gange omtalt mig som en overspringshandling.. og noget der nok snart skulle gå over..

Tror lidt jeg har brug for nogle positive ord for at vide jeg ikke skal tænke så meget over det og at det ikke er min skyld... :s

Kan kun nikke genkendende til alt det du skriver der.

Prøv at hør her det eneste hun er ude på og derfor skaber sig er fordi hun stadig vil kontrollere din kæreste.  for at han siger fra det vil sige at så vil han dig virkelig gerne. Du skal ik ha dårlig smag i munden det er Xén der er forkert på den her. Syns det er rigtig fint i ses så meget som muligt inden du flytter ind da det jo alligvel er en stor omvæltning for et barn. Men helt ærligt tag og glem Xen hun skal ikke blande sig.

Har selv en her som ønsker at ødelægge mit forhold til min kæreste og det er bestemt ikke sjovt og kan til tider være hårdt men kæmp for det hvis du elsker din kæreste. Xén skal overhovedet ikke bestemme hvad i laver. Hun skal blande sig helt udenom

Anmeld

27. februar 2012

Kay

Chel1992 skriver:

Tror heller ikke det er nemt for hende, hun er jo van til at se min kæreste 2-3 gange om ugen i flere timer når han har datteren oppe i hendes lejlighed (jeg må ikke have noget med datteren at gøre i hverdagene, fordi moren siger det er forvirrende for datteren at hun skal med hen til mig når hun har været i børnehave) men ja pludselig at skulle se ham mere seriøst med mig som hun altid har troet bare ville forsvinde efter kort tid, det er måske svært.. Måske det også er et hårdt slag.. Hun har da spurgt ham nogle gange i løbet af vores forhold om han ikke kom tilbage til hende..

Jeg har haft den snak med hende.. Den havde jeg den første gang jeg mødte hende der snakkede vi 2 timer om forventninger til hinanden og lærte hinanden lidt og kende der (det eneste tidspunkt hvor vi har kunne enes) Men nu vil hun ikke have mig i nærheden af hendes lejlighed og så langt væk fra hendes datter som muligt.. :s

så er det nok gået op for hende at det er noget seriøst mellem jer to... og at hun nok ikke lige får ham tilbage... kvinder reagere nu meget sjovt på den slags...

du kunne jo foreslå en "ny" samtale... men ja... svært at skulle når hun reagere sådan

Anmeld

27. februar 2012

twinny

Holbæktrunten skriver:

HURRA for din dejlige MAND! Fandme rart at høre at der er nogen der kan sige fra, og ikke er en vatnisse.

Det kan aldrig være DIN skyld at de er uvenner - hun lyder som om at hun ikke helt har affundet sig med at der nu ikke længere er mulighed for at vende tilbage til hans trygge arme, nu han har fundet en anden. Og det er da helt klart et hårdt slag. Men sådan er det bare, hun har nok brug for tid til at indse det.

I mellemtiden er det SÅ flot at din kæreste har medt ud og sagt at det er sådan det er - ellers havde det bare trukket processen i langdrag. Hun bliver sikkert god igen på et tidspunkt, så sørg for i begge taler pent til hende, så der ikke er andet hun kan blive gnaven over, når hun er kommet sig over bruddet 

Anmeld

27. februar 2012

Mor til Majbørn

Jeg vil også sige, at du skal være glad for at din mand tager dit parti. Og det skal du støtte ham i og vise ham at du er rigtigt glad for.
Og helt ærligt, nu skændes de måske om dig - men hvis ikke det var dig, ville der garanteret være noget andet der dukkede op imellem dem på et eller andet tidspunkt.

Self. har du det lidt skidt over det - ingen bryder sig jo om at være centrum for et skænderi....men det virker ikke som om du har gjort andet, end at gøre din kæreste lykkelig...

Anmeld

27. februar 2012

mpr

Malou&Anders skriver:

Ja nemlig for det lyder meget som om hun stadig føler noget ellers ville hun ikke være sådan. Og hun skal jo bare blive voksen og komme videre at sådan er det.. For hun har jo selv ødelagt samarbejdet med de tung hun har sagt. Og det er på ingen måder din skyld men hendes.. 

Syntes jeg også lidt.. Føler lidt det er mig der skal være den voksende af hende og mig.. Og jeg er altså 19 og hun næsten 27.. Skal jeg bare prøve at lade som om intet er sket? Har lige selv slettet hende på facebook nu.. for syntes det var fjollet at hun og jeg var venner derinde når min kæreste og hende ikke var.. Og eftersom vi ikke rigtig er perleveninder :s

Håber ikke hun tager det ilde op.. Ville ikke undre mig hvis hun gjorde..

Anmeld

27. februar 2012

mpr

livhemdrup skriver:

Kan kun nikke genkendende til alt det du skriver der.

Prøv at hør her det eneste hun er ude på og derfor skaber sig er fordi hun stadig vil kontrollere din kæreste.  for at han siger fra det vil sige at så vil han dig virkelig gerne. Du skal ik ha dårlig smag i munden det er Xén der er forkert på den her. Syns det er rigtig fint i ses så meget som muligt inden du flytter ind da det jo alligvel er en stor omvæltning for et barn. Men helt ærligt tag og glem Xen hun skal ikke blande sig.

Har selv en her som ønsker at ødelægge mit forhold til min kæreste og det er bestemt ikke sjovt og kan til tider være hårdt men kæmp for det hvis du elsker din kæreste. Xén skal overhovedet ikke bestemme hvad i laver. Hun skal blande sig helt udenom

Tak! Er rigtig glad for at høre andre også har oplevet lidt det samme! Ikke at det er en positiv ting men så sidder jeg ikke og føler mig helt alene

Det er netop det jeg mener.. For ikke nok med at jeg kommer til at bo sammen med datterens far så er det ikke mig der flytter ind men ham der flytter ind hos mig.. Så hun kommer også i helt uvante omgivelser hvilket vi prøver at forebygge ved at have hende heromme en gang i ugen indtil da

Jeg syntes heller ikke at hun skal blande sig, har jeg aldrig syntes.. Men hun er ikke helt enig.. fx hun mente ikke at min kæreste skulle putte mig og hans datter i den samme status på facebook, for vi havde jo intet med hinanden at gøre.. Og det brød hun sig ikke om.. Helt ned i så små detaljer ville hun bestemme?

Anmeld

27. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

Chel1992 skriver:

Syntes jeg også lidt.. Føler lidt det er mig der skal være den voksende af hende og mig.. Og jeg er altså 19 og hun næsten 27.. Skal jeg bare prøve at lade som om intet er sket? Har lige selv slettet hende på facebook nu.. for syntes det var fjollet at hun og jeg var venner derinde når min kæreste og hende ikke var.. Og eftersom vi ikke rigtig er perleveninder :s

Håber ikke hun tager det ilde op.. Ville ikke undre mig hvis hun gjorde..

Jeg ville ihvertfald lade som ingenting.. Ja utroligt at os på 19 egentlig kan være mere moden end dem som er så meget ældre når det gælder sådan noget nogen gange.. Men ja hun bliver sikkert sur når hun ser du har slettet hende men jeg kan heller ikke se nogen grund til at du skulle være venner med hende og slet ikke når hun sviner dig sådan til 

Anmeld

27. februar 2012

mpr

Kay skriver:

så er det nok gået op for hende at det er noget seriøst mellem jer to... og at hun nok ikke lige får ham tilbage... kvinder reagere nu meget sjovt på den slags...

du kunne jo foreslå en "ny" samtale... men ja... svært at skulle når hun reagere sådan

Skal jeg være ærlig.. Så har jeg mest lyst til at de bare finder ud af hvordan det fungere.. Har ikke lyst til at have med en at gøre der har sådan en holdning til mig..

Jeg er en person der får det meget meget skidt med mig selv hvis jeg omgåes folk jeg ved der ikke bryder sig om mig.. Har altid været en der forsøgte at "please" andre efter deres behov.. Vil jeg ikke blive ved med hvis hun ikke værdsætter mig bare en smule.. I hendes hoved skulle jeg helst forlade min lejlighed når min kæreste og jeg flytter sammen så min kæreste og datteren kunne være alene.. for jeg ikke er god nok til at tage vare på hendes datter fordi jeg er 19...

Anmeld

27. februar 2012

Muffin_girl

Chel1992 skriver:

Mange tak det er rart lige at få et klap på skulderen ^^

Jeg syntes ihvert fald ikke det er din skyld ! Sikke noget drama queen :!!!!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.